Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin masentavaa jo ajatus lippujen ostamisesta netissä. Sivut kaatuu, maksaminen takkuaa, piippuhyllypaikkoja tarjolla....
Lipunmyynti alkaa Coldplayn omilla sivuilla jo tiistaina, Lippupisteellä perjantaina ensi viikolla.
Ei ala. Linkki vie lippu.fi:n sivuille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin masentavaa jo ajatus lippujen ostamisesta netissä. Sivut kaatuu, maksaminen takkuaa, piippuhyllypaikkoja tarjolla....
Lipunmyynti alkaa Coldplayn omilla sivuilla jo tiistaina, Lippupisteellä perjantaina ensi viikolla.
Ei ala. Linkki vie lippu.fi:n sivuille
Eli sinullekko tuli se linkki? Jos joo, niin minne
Minulle tuli myös vahvistus rekisteröitymisestä, mutta en ole vieläkään saanut koodia vaikka sen piti tulla tänään aamulla. Tuliko se muille vaan sähköpostiin? Odottaako joku muukin vielä?
NYT SAIN. Mutta ei mitään hajua mihin tuo koodi pitää laittaa jne. Joku autttaa??
Itse en ole vieläkään saanut koodia Jos sitä ei nyt tule vaikka rekisteröidyin ajallaan, niin jää kyllä liput saamatta
Ovatko kaikki muut täällä rekisteröityneet saaneet jo koodinsa? Itsellä ei edelleenkään näy sähköpostissa?
Mulle tuli pari tuntia sitten presale koodi.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki muut täällä rekisteröityneet saaneet jo koodinsa? Itsellä ei edelleenkään näy sähköpostissa?
Voi olla tyhmä kysymys, mutta oletko tarkistanut roskapostin, ettei ole mennyt sinne. Omani tuli kyllä ihan normaalisti postilaatikkoon.
Olen joo tarkistanut kaikki mahdolliset roskapostit ja mainos osiot sähköpostista. Koodia ei vain nyt näytä tulevan :(
Voin myydä sulle ensivuonna lipun kun neljä noita voin ostaa ;)
Tuli koodi sähköpostiin, mutta linkki vie vaan suoraan Lippu.fi sivuille. Osaako kukaan sanoa, että miten liput saa huomenna ostettua?
Vierailija kirjoitti:
Olen joo tarkistanut kaikki mahdolliset roskapostit ja mainos osiot sähköpostista. Koodia ei vain nyt näytä tulevan :(
Meillä lippuja yrittää muutaman hengen porukka ja koodeja on tipahdellut sen mukaan milloin ollaan rekistöröidytty. Eli se joka rekisteröityi aiemmin torstaina sai koodinsa aiemmin kuin ne jotka rekisteröityivät myöhemmin iltapäivällä.
Mulle tuli presale koodi juuri tunti sitten. Onko täällä ketään joka osaisi vähän selventää miten se presale tulee toimimaan heidän nettisivuilla? Käytetäänkö pelkkää koodia vai pitääkö kirjautua jotenkin ensin? Taisin tehdä jotkut tunnukset sinne kun rekisteröidyin presaleen mutta en niitä enää muista 😭 sos help nyt jotain kokeneita tänne auttamaan
Milloin se presale rekisteröityminen meni kiinni? Rekisteröidyin kylläkin aika myöhään, että olisiko koodi vasta tulossa?
Kyllä ne on kaikille tullut jo ketkä ne ansaitsi
Jostain syystä ko. bändi ei ole koskaan kolahtanut ja kanava vaihtuu heti kun joku Viva la Vida alkaa soida.
Mutta kiva kun tulevat ja toivottavasti tulis taas vähitellen muitakin tänne saakka. Harmittaa kun esim. Harry Styles, Adele ja Beoynce tekivät Ruotsissa keikan, mutta tänne tai edes Tallinnaan eivät päässeet.
Minä kans mietin että mihin kohtaan se koodi pitää huomenna laittaa?
Oletteko nyt saaneet koodin? Minulle ei ole ainakaan vielä tullut, vaikka sain eilen vahvistuksen rekisteröinnistä
No nyt tuli :)