Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vuoteen 2008 asti tekivät hyvää musiikkia. Sen jälkeen jotain edm-sontaa tai mitä lieneekään.
Todellakin ostan liput itselleni ja 19-vuotiaalle pojalleni. Hinnasta viis. Tätä on odotettu
Olikohan Jools Holland showssa tämä, niin laulaja ei osannut laulaa?!? Ei pysynyt yhtään vireessä, laulu meni mistä meni ja oli ponnetonta pihinää. Kun kaikki kuorrutus otetaan pois, niin mitä jää jäljelle?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, etten tiedä ainuttakaan Coldplayn biisiä, vaikka tiedän että megasuosittu on.
Toinen samanlainen on Mariah Carey. En osaa nimetä ainuttakaan kappalettaan. Hänestä olen huvikseni kysellyt muiltakin, eikä kukaan muukaan osaa.
Coldplay; Viva la vida
MC: All I want for Christmas is you
Viime kesänä näin The Killersin Madridissa ja voin sanoa että oli hyvä meno. Samaa odotan Coldplaylta jos vain saan liput.
Lippujen tullessa myyntiin näyttäisi olevan vapaapäivä. Paremmin pystyy olemaan valmiudessa
Tällä viikolla ensi kerran kuulin koko Coldplaysta.
On pärjännyt ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla ensi kerran kuulin koko Coldplaysta.
On pärjännyt ilmankin.
Tulit sitten kehumaan tietämättömyydellä?
Siis joku uusi kaakaojuoma vai mikä se oli?
Olympiastadion on sinällään hyvä keikkapaikka, mutta todennäköisesti se hieno valoshow jää Suomen kesän takia vajaaksi. Aion silti yrittää lippuja.
Osaako kukaan kokeneempi kävijä neuvoa:
1)Onko kenttäpaikat yleensä halvimmat ja/tai halutuimmat? Mietin lähinnä sitä, että yrittääkö kaikki ensin niitä, joten kannattaisiko taktikoiden yrittää jotain muita paikkoja heti alkuun.
2)Miten se ostojärjestys ylipäätään ratkeaa? Eli saako kaikki lipunostojärjestelmään sisälle päässeet valita ensin rauhassa, vai onko siinä paikkoja valitessakin kiire koska kilpailu muita vastaan?
Mä näin mainoksen tuosta tällä palstalla.
En ole fani, mutta jollakin tasolla kiinnostaisi nähdä tuo bändi.
Yritin mennä rekisteröitymään ennakkolippuja varten, mutta tuolla coldplayn sivuilla lukee heti ensimmäisenä, että presale signup is now closed. Eli tarkoittaako tämä sitä, että ennakkolippuja ei voi enää yrittää jos ei ole aiemmin rekisteröitynyt? Sivuilta löytyy myös sign up -kohta, mutta onko se eri asia, eli joku uutiskirjetyyppinen eli ei ennakkomyyntiin oikeuttava?
Vierailija kirjoitti:
Yritin mennä rekisteröitymään ennakkolippuja varten, mutta tuolla coldplayn sivuilla lukee heti ensimmäisenä, että presale signup is now closed. Eli tarkoittaako tämä sitä, että ennakkolippuja ei voi enää yrittää jos ei ole aiemmin rekisteröitynyt? Sivuilta löytyy myös sign up -kohta, mutta onko se eri asia, eli joku uutiskirjetyyppinen eli ei ennakkomyyntiin oikeuttava?
Rekisteröityminen on näköjään nyt sulkeutunut. Itse onnistuin rekistöröitymään torstaina.
Oon niin innoissani jo nyt! Ja vuosi pitäisi keikkaa odottaa. Sen ajan voi fiilistellä biisejä ja tutustua koko tuotantoon.
Onko kukaan saanut ennakkomyyntikoodeja?
Sain vahvistuksen rekisteröitymisestä ja ymmärsin, että koodit tulisivat tänään aamulla, ei vaan näy.
Koodien piti tulla 24h ennen ennakkomyynnin alkua, mutta en ole ainakaan vielä saanut koodia :(
tietääkö joku, miten se ennakkomyynti toimii silloin tiistaina? Eli huomenna. Itse coldplayn nettisivuilla luki että tulisi jokin koodi, mutta mulle ei ainakaan ole tullut vaikka oon rekisteröitynyt sinne sivuille jo muutama päivä sitten. Tietääkö joku miten asia on?
En edes tiennyt koko bändin olevan pystyssä.
Joskus teininä 20v sitten kuuntelin,mutta tuli vastaan se "raja",kun joka paikassa soitettiin.
Yellow ja trouble