Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
301/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkailin yli kolme tuntia lippuja, enkä onnistunut saamaan niitä. Ärsyttävä systeemi. Moneen kertaan sain valittua liput, mutta ostoskoriin asti niitä ei vaan saanut. Ei mitään hyötyä presale koodista.

Vierailija
302/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne lippujen hintakategoriat on? Mulla ei ole pre sale -koodia, joten koitan onneani vasta pe-aamuna. Olisi kiva tietää etukäteen missä hinnoissa liput liikkuu. Ilmeisesti 109e permanto? Entä istumapaikat alakatsomossa? Yläkatsomossa? Ja eikö niiden dynaamisten lippujen pitänyt lehtijutun mukaan olla vain 20e/kpl (silloin pitää ostaa 2 vierekkäistä lippua ja paikat saa tietä vasta myöhemmin?). Ja sitten tietysti jotain 400e vippilippuja..? Kiitos, jos joku kertoo hinnoista :)

Permanto 109€. Sivujen ja kaarteiden alakatsomot 140-160€, yläosat 90-120€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni valittelee sitä, että osti liput väärälle päivälle. Konserttiin on kuitenkin vielä vuosi (!) aikaa. Miten niin moni tietää jo nyt, ettei joku päivä sovikaan? Onko heillä jo vuoden päähän kalenteri lyöty lukkoon? Eikö sille päivälle ehdi vielä hyvissä ajoin pyytää esim. lomapäivää töistä?

Vierailija
304/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! 🌹

Vierailija
305/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! 🌹

Kiitit vääristä tiedoista. Myös sivujen piippuhyllypaikat aivan ylös asti oli 139.5 e

Vierailija
306/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisinhän minä, mutta veikkaan että EN saa lippua niiden kovan kysynnän vuoksi :D

Vierailija
307/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni valittelee sitä, että osti liput väärälle päivälle. Konserttiin on kuitenkin vielä vuosi (!) aikaa. Miten niin moni tietää jo nyt, ettei joku päivä sovikaan? Onko heillä jo vuoden päähän kalenteri lyöty lukkoon? Eikö sille päivälle ehdi vielä hyvissä ajoin pyytää esim. lomapäivää töistä?

Tämä on vaan minun kaveripiirin kokemus ( en ole itse menossa). Useampi oli ostamassa niitä lippuja sinne sunnuntaille, ja se olisi sopinut kaikille työn luonteen takia. Nyt niitä lippuja on sillä porukalla sunnuntaille, tiistaille ja keskiviikolle, koska jokainen osti sitä mitä sattui saamaan. Varmasti saavat niitä myytyä ja vaihdettua jos haluavatkin samalle päivälle, mutta onhan tuo ihan turhaa. Voihan se toki olla, että kukaan heistä ei ole enää vuoden päästä töissäkään :)

Vierailija
308/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne lippujen hintakategoriat on? Mulla ei ole pre sale -koodia, joten koitan onneani vasta pe-aamuna. Olisi kiva tietää etukäteen missä hinnoissa liput liikkuu. Ilmeisesti 109e permanto? Entä istumapaikat alakatsomossa? Yläkatsomossa? Ja eikö niiden dynaamisten lippujen pitänyt lehtijutun mukaan olla vain 20e/kpl (silloin pitää ostaa 2 vierekkäistä lippua ja paikat saa tietä vasta myöhemmin?). Ja sitten tietysti jotain 400e vippilippuja..? Kiitos, jos joku kertoo hinnoista :)

En tiedä mikä tuo on dynaaminen lippu on, mutta tarkoitit varmaan kuvailun perusteella infinity-lippuja? Niistä kerrottiin näin:

"Live Nation Finlandin mukaan Coldplay julkaisee myös myöhemmin rajoitetun määrän halvempia Infinity-lippuja. 20 euroa kappaleelta maksavia lippuja voi ostaa enintään kaksi ja ne on ostettava pareittain, sillä paikat sijaitsevat vierekkäin. "

Vierailija
309/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim vaimo on julkissektorillla työpaikassa, jossa heinäkuu ollaan lomalla 4-viikkoa ja 1.8. palataan yleensä töihin. Noin niinkuin pääsääntöisesti. Ehkä sen yhden päivän saattaisi saada joustoa.

Siinä tapauksessa kaksi ekaa keikkaa olisi hyviä mutta se 31.7. enää ei. Sillä keikan jälkeen hotelliin ja seuraavana päivänä ajellaan kotio.

Vierailija
310/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim vaimo on julkissektorillla työpaikassa, jossa heinäkuu ollaan lomalla 4-viikkoa ja 1.8. palataan yleensä töihin. Noin niinkuin pääsääntöisesti. Ehkä sen yhden päivän saattaisi saada joustoa.

Siinä tapauksessa kaksi ekaa keikkaa olisi hyviä mutta se 31.7. enää ei. Sillä keikan jälkeen hotelliin ja seuraavana päivänä ajellaan kotio.

Aika moni on varmaan lomalla ensi vuonna ma 1.7. - su 28.7.  

Vierailija
311/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos konsertit on su, ti ja ke, onko se 4. mahdollinen lisäkeikka tulossa tuolle maanantaille, joka jä siihen väliin? Vai pidetäänkö se bändin välipäivänä ja neloskeikka tulisi lauantaille tai torstaille? Live Nationistahan sanottiin, että optio on olemassa kolmannelle lisäkonsertille, jota käytetään, jos liput myy kuin häkä ja bändille 4 konserttia Suomessa on ok.

Vierailija
312/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsin sähköpostiin tulleen linkin kautta jonon jonoon noin 8.55.

8.59 pääsin varsinaiseen jonoon.

N. 9.20 pääsin ostamaan lippuja. Eri hintaluokan lippuja oli välillä saatavilla, mutta kun niitä klikkasi, ne olivatkin loppu. Sitten yhtäkkiä olikin eri hintaluokan liput saatavilla, mutta sitten kuitenkin loppu. Viisi minuuttia menin takaisin, klikkailin lippuja, tulin takaisin, yritin lisätä ostoskoriin, palasin ja yritin uutta lipputyyppiä jne. Kunnes 9.25 sain lisättyä 2 lippua onnistuneesti koriin ja maksettua. Oli vielä niitä fiksun hintaisia lippuja (n. 109e, kenttäpaikat), ei dynaamisia.

Sain siihen ekaan konserttiin.

Tähän aikaan siellä oli halvimmat noin 60e, kalleimmat n. 160e. Minulla siis se presale koodi.

Vierailija
313/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos konsertit on su, ti ja ke, onko se 4. mahdollinen lisäkeikka tulossa tuolle maanantaille, joka jä siihen väliin? Vai pidetäänkö se bändin välipäivänä ja neloskeikka tulisi lauantaille tai torstaille? Live Nationistahan sanottiin, että optio on olemassa kolmannelle lisäkonsertille, jota käytetään, jos liput myy kuin häkä ja bändille 4 konserttia Suomessa on ok.

Veikkaus: Vai tulisiko jopa lauantaille, ennen nykyistä ekaa keikkaa?

Ekat 2 putkeen, päivä taukoa ja taasen 2 putkeen.

Vierailija
314/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just sain ostettua lipun, kun aikani siinä päivittelin sitä sivustoa uudelleen. Eli älkää vielä vaipuko epätoivoon!

Vierailija
315/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuiko kukaan saamaan 160 e hinnalla niitä parhaita alakatsomon paikkoja lähellä lavaa? Alkaa vaikuttaa siltä että ne kaikki on laitettu dynaamiseen hintaan tai säästetty VIP paketteihin. Kunnon huijausta :D

Vierailija
316/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutusorganisaatioissa yleensä just noin. Et juhannuksen - 31.7. välissä pidetään kesälomat.

Vierailija
317/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse just sain ostettua lipun, kun aikani siinä päivittelin sitä sivustoa uudelleen. Eli älkää vielä vaipuko epätoivoon!

Samoin täällä 10 min sitten napattu kenttäpaikat sunnuntaille!

Vierailija
318/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin laittaa jo eri aloituksen tästä, mutta täällähän keskustelu käykin kuumana!

Minulla oli meinaan armoton säätö aamulla. Olin jonossa niin pitkään, että 28.7. konsertti olikin myyty loppuun, kun pääsin jonosta lippukaupoille. Sitten hoksasin sattumalta sieltä tapahtuman pääsivulta, että 30.7. oli tullut myös konsertti myyntiin, joka oli ihan yllätys. Olin ostamassa jo kenttäpaikkoja sille päivälle pitkin hampain (mieluummin istuisin) mutta pankkimaksutapahtuma aiheutti sen, että sivu lopetti yhteistyön. Kun sain vihdoin sivun takaisin toimintaan, oli ostoskori tyhjä. Hirveällä paniikilla sain sitten jotenkin ostoskoriini sellaiset Enhanced experience -liput, jotka maksoivat älyttömän paljon (oliko 266 euroa kpl). Taas sivu meinasi kaatua, kun yritin pankkimaksulla. Onneksi kori ei tyhjentynyt kuitenkaan, ja sain luottokortilla maksettua. Mietin, että tähän menee sitten koko ensi vuoden keikkabudjetti, eli festarit jää nyt välistä ensi vuonna.

Huh, en edes ollut "superfani, pakko saada liput" ajatuksella liikkeellä, mutta tuossa paniikissa sitten kävi näin, että törsäsin. Nyt olen kyllä ihan tyytyväinen. Huomaan myös, että ns. dynaamiset liput maksavat jo melkein 400 euroa kpl, eli ei tuo hinta siihen katsoen ollut niiin kallis.

En siis valita mistään, mutta oli niin intensiivinen kokemus, että halusin kysellä, miten muilla meni? En ole koskaan ostanut lippuja näin halutulle keikalle, että ihan uusi juttu minulle.

Vierailija
319/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Coldplay ennestään tuttu muuta kuin nimeltä. Kuuntelin juuri pätkän live-esitystä. Lähes yhtä tylsää "tietsikkamusaa" kuin Avicii. Sori! 🥴  

Vierailija
320/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuiko kukaan saamaan 160 e hinnalla niitä parhaita alakatsomon paikkoja lähellä lavaa? Alkaa vaikuttaa siltä että ne kaikki on laitettu dynaamiseen hintaan tai säästetty VIP paketteihin. Kunnon huijausta :D

Mulla on tuon hintaluokan lippu ihan siellä kaarteen reunassa, mutta suoralla osalla. Rivillä 12.

Eli ei todellakaan se paras paikka.