Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
2081/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha bändi, ei iske sitten yhtään.

Vierailija
2082/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tai kuka on ollut yleensä coldplayn keikoilla lämppärinä, vai vaihteleeko se riippuen keikasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tai kuka on ollut yleensä coldplayn keikoilla lämppärinä, vai vaihteleeko se riippuen keikasta?

On vaihdellut ainakin vuositasolla (ja varmasti eri maanosissa ollut eri). Tänä kesänä Köpiksessä oli Griff ja toista en muista, viime kesänä Berliinissä Her. Mutta ymmärsin, että nyt kesällä Griff oli Euroopan keikoilla vissiin kaikissa. En ollut ennen kuullut hänestä mitään, mutta olihan hyvä lauluääni ja muutenkin lämppäsi hyvin.

Vierailija
2084/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monikin lähdössä konserttiin yksin? Mulle kävi näin ja vähän jännittää millaista se yksin on ja olenko ihan orpona kun muut siellä ryhminä/pareittain..

Vierailija
2085/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle aksetaan tonni niin voisin ehkä mennä, no en tiiä siltikään.

Vierailija
2086/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko monikin lähdössä konserttiin yksin? Mulle kävi näin ja vähän jännittää millaista se yksin on ja olenko ihan orpona kun muut siellä ryhminä/pareittain..

Minä en saanut lippua, mutta yksin olisin mennyt. Olen ollut stadionkonsertissa kerran yksin, sivukatsomossa, nautin keikasta paljon, ei mitään ongelmaa. Kaikki siellä on samaa bändiä palvomassa ja varsinkin kun kaikki tietää kuinka vaikeaa sinne oli ylipäätään lippu saada, niin tuskin kukaan ajattelee yhtään mitään siitä jos joku on siellä yksin. Oletko kentällä vai katsomossa?

Vierailija
2087/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Coldplay? Ikinä kuullutkaan...

Vierailija
2088/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen Coldplay? Ikinä kuullutkaan...

Monta sivua sinut on nähty ja todettu, että ei kiinnosta sinun tietämättömyytesi.

Vierailija
2089/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa yksin. Ja ihan yhtä lippua olin myös ostamassa. Käyn keikoilla muutenkin itsekseni, joten ei mitenkään uutta mulle. Varmasti once in a lifetime kokemus, oli sitten yksin tai kaverin kanssa. Mulle tärkeintä tulee olemaan se musiikillinen kokemus. Moni Coldplayn biiseistä on mulle niin henkilökohtaisen tärkeitä, että haluan kokea ja tuntea ne ihan siinä hetkessä itselleni.

Vierailija
2090/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten permannolla jaksetaan seistä noin 3 tuntia? Ei saa edes omaa vesipulloa ottaa.

Vierailija
2091/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa ettei tosi moni ole kuullut Coldplayn hittejä. Itse olen kohta 50 v ja en nyt mega fani, mutta hitit tiedän. Ostin 28.7 3 lippua ok katsomoon (normihinnat/dynaamisia en ostaisi). Oli ihan helppoa. Kai yhteydet pelasi. Mukaan tulee teinit. Pidän konserteista kaikenlaisista! Tuskin vein tosifanin liput olihan tuo fanimyynti jo tiistaina..se farssi. Ja se on kyllä lippu.fi vika.. myös keskiviikon livenation fiasko..

Olen reilu kuusikymppinen ja kuunnellut rockmusiikkia vuodesta 1971 alkaen. Paljon on 90-luvulta ja tältä vuosituhannelta artisteja ja yhtyeitä, joita kuuntelen. Coldplaylta en tiedä yhtään kappaletta. Vain nimi on tuttu!

Onhan toi vähän nolo tunnustus. Onneks täällä voi olla anonyymi.

Noloa, jos ei tiedä jotain luultavasti keskinkertaista yhtyettä? Noloa olisi se, jos ei tietäisi Elvis Presleya, Beatlesia, Rolling Stonesia, Bob Dylania, The Who:ta, Jimi Hendrixia, Led Zeppelinia, Creedence Clearwater Revivalia, Deep Purplea, Black Sabbathia, Stevie Wonderia, Neil Youngia, Elton Johnia, Bruce Springteenia, AC/DC:ta, Van Halenia, Iron Maidenia, U2:ta, Guns N Rosesia, Primal Screamia, Oasista, Bluria, Darknessia jne.

Darkness? Huutonaurua.

Tuolla listalla olleista bändeistä olen kuunnellut 22/24, Primal Scream ja Darkness pois lukien.  Mutta Coldplayn biisejä en siltikään ole koskaan tietoisesti kuunnellut enkä niitä tunnistaisi. Ihan sama tilanne kuin Musen kohdalla. 

Vierailija
2092/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut lippua, mutta yksin olisin mennyt. Olen ollut stadionkonsertissa kerran yksin, sivukatsomossa, nautin keikasta paljon, ei mitään ongelmaa. Kaikki siellä on samaa bändiä palvomassa ja varsinkin kun kaikki tietää kuinka vaikeaa sinne oli ylipäätään lippu saada, niin tuskin kukaan ajattelee yhtään mitään siitä jos joku on siellä yksin. Oletko kentällä vai katsomossa?

Katsomossa olen. Ehkä yritän nyt olla murehtimatta yksinäisyyttä. Saanpahan keskittyä vain itseeni ja siihen mitä kuulen ja näen ja tunnen. Uskon, että ikimuistoinen ilta tulossa.

Vierailija
2093/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken oli taas 3 kpl 995e lippuja myynnissä. Äkkiä napatkaa omanne.

Vierailija
2094/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa ettei tosi moni ole kuullut Coldplayn hittejä. Itse olen kohta 50 v ja en nyt mega fani, mutta hitit tiedän. Ostin 28.7 3 lippua ok katsomoon (normihinnat/dynaamisia en ostaisi). Oli ihan helppoa. Kai yhteydet pelasi. Mukaan tulee teinit. Pidän konserteista kaikenlaisista! Tuskin vein tosifanin liput olihan tuo fanimyynti jo tiistaina..se farssi. Ja se on kyllä lippu.fi vika.. myös keskiviikon livenation fiasko..

Olen reilu kuusikymppinen ja kuunnellut rockmusiikkia vuodesta 1971 alkaen. Paljon on 90-luvulta ja tältä vuosituhannelta artisteja ja yhtyeitä, joita kuuntelen. Coldplaylta en tiedä yhtään kappaletta. Vain nimi on tuttu!

Onhan toi vähän nolo tunnustus. Onneks täällä voi olla anonyymi.

Noloa, jos ei tiedä jotain luultavasti keskinkertaista yhtyettä? Noloa olisi se, jos ei tietäisi Elvis Presleya, Beatlesia, Rolling Stonesia, Bob Dylania, The Who:ta, Jimi Hendrixia, Led Zeppelinia, Creedence Clearwater Revivalia, Deep Purplea, Black Sabbathia, Stevie Wonderia, Neil Youngia, Elton Johnia, Bruce Springteenia, AC/DC:ta, Van Halenia, Iron Maidenia, U2:ta, Guns N Rosesia, Primal Screamia, Oasista, Bluria, Darknessia jne.

Ihan nevöhööd vaikka kuinka moni

Vierailija
2095/2541 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten permannolla jaksetaan seistä noin 3 tuntia? Ei saa edes omaa vesipulloa ottaa.

Tän kesän keikoille sai ottaa tyhjän puolen litran muovipullon, jota pystyi täyttämään stadionilla.

Vierailija
2096/2541 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli kahdelle päivälle 995e -lippuja.

Ei enää.

Kummallisesti niitä putkahtelee.

Vierailija
2097/2541 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää.

Itsekin olen nähnyt, mutta koriin ei ole saanut (kokeilin kokeilumielessä).

Olisikohan, jos on ostettu jollakin maksutavalla, joka ei ole mennytkään läpi? Tai sitten on vain varmistunut, että joku firma ei haluakaan x määrää...

Vierailija
2098/2541 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti stadionille tulee konserttien ajaksi myös dynaamisesti hinnoitellut oluet ja muut tarjottavat!

Vierailija
2099/2541 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää.

Itsekin olen nähnyt, mutta koriin ei ole saanut (kokeilin kokeilumielessä).

Olisikohan, jos on ostettu jollakin maksutavalla, joka ei ole mennytkään läpi? Tai sitten on vain varmistunut, että joku firma ei haluakaan x määrää...

Eilen sain raahattua 4 x 995e liput ostoskoriin. Ihan vaan kokeilumielessä :)

Vierailija
2100/2541 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti stadionille tulee konserttien ajaksi myös dynaamisesti hinnoitellut oluet ja muut tarjottavat!

Hieno idea!

Olut 0.4l vain 25e

Hodari, yhdellä nakilla, vain 15e.

Jos et osta, seuraava jonossa ostaa ja silloin hinta voi olla jo 30e + 20e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi