Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa vain jonkun neuleen lanteille ja iskaulainen juomapullo - voi kusaista suht huomaamatta pulloon ja tarjota juoman vaikka järjestysmiehelle.
Paramore oli suosittu 15-vuotta sitten ja silloin huomasin että fanit olivat menossa konsertteihin juuri niillä early access tjsp lipuilla ja silloin oli juuri se että ovella täytyi olla aikaisin että pääsi ensimmäisten joukossa sisään ja sitten lavan edessä venailua ja oman paikan puolustamista.
Aikoinaan kävin jäähallissa keikoilla ja silloin tuntui että permanto oli parempi kuin lehterien paikat, mutta ilmeisesti systeemit on nyt niin että permannolla on massa seisoskelemassa ilman paikkanumeroita ja lehtereillä pääsee istumaan juuri sille omalle paikalleen.
Itte aion laittaa vaipat. Voi kusta ja paskoa, jos on pakko, eikä tartte käydä vessassa ja menettää hyvää paikkaa.
Samoin. Mutta tietenkin vain varalta vaipat. Kyllä sen 5-6 tuntia pärjään käymättä veskissä
Eikö bändin nimi suomeksi ole kylmää peliä ? - sopii hyvin :D
Loppuukohan hotelleista huoneet? Itse tein varauksen tänään.
Vierailija kirjoitti:
Loppuukohan hotelleista huoneet? Itse tein varauksen tänään.
Huoneet tuskin loppuu.
Kohtuullisen hintaiset huoneet voi loppua.
Onhan aiemmin ollut suurempiakin konsertteja ja jossain on ihmiset majoittuneet.
En ymmärrä tätä suomalaisten pelkoa Viagogota kohtaan. Lisäksi monelle tuntuu olevan epäselvää, mikä yritys edes on. Minäpä kerron: Viagogo on lippujen jälleenmyyntipaikka. Siis vähän kuin huuto.net tai tori.fi. Moni ihmettelee miten Viagogo on saanut loppuunmyytyjä lippuja haltuunsa. Ei firma olekaan saanut, vaan joku lipun ostanut myy lippua eteenpäin. Tästä johtuu usein markkinahintaa kalliimpi hinnoittelu.
Olen ostanut Viagogosta liput nyt kuusi kertaa. Ensimmäinen kerta oli Etelä-Amerikkaan erään bändin keikalle. Maksoin enemmän kuin listahinnan, mutta ymmärrettävästä syystä, koska tapahtuma oli loppuunmyyty. Noh. Liput luvattiin toimittaa minulle n.muutamaa kuukautta ennen tapahtumaa. Ja muutama kuukausi ennen tapahtumaa FedExin kuriiri minulle lipun työpaikalle toi. All good.
Toisen kerran ostin Viagogosta liput Suomessa järjestettyyn konserttiin. Tällöinkaan ei mitään ongelmia.
Kolmannen kerran asioin Viagogon kanssa, kun olin lähdössä jälleen Etelä-Amerikkaan katsomaan konserttia. Noh, olin maksanut liput, mutta minulla ei ollut koronarokotetta, joten en Brasiliaan olisi päässyt. Otin Viagogo:n yhteyttä, ja muutaman viestin vaihdon jälkeen he palauttivat rahani. Valuuttakursseista johtuen sain vieläpä enemmän euroja takaisin, kuin olin lipusta alunperin maksanut.
Neljännen, viidennen ja kuudennen kerran asioin Viagogon kanssa, kun ostin liput Eurooppaan saman bändin keikoille. Sain liput sähköpostiini, ja tapahtumapaikoilla kaikki toimi kuin unelma.
Tämä Viagogon saama paska johtuu siitä, että ihmiset eivät ymmärrä kuinka firma toimii. Kuka tahansa teistäkin voisi nyt myydä Viagogon sivuilla lippuaan itse valitsemaansa hintaan.
Järki käteen ja turha pelko pois!
Ei se ole tyhmä joka pyytää kirjoitti:
En ymmärrä tätä suomalaisten pelkoa Viagogota kohtaan. Lisäksi monelle tuntuu olevan epäselvää, mikä yritys edes on. Minäpä kerron: Viagogo on lippujen jälleenmyyntipaikka. Siis vähän kuin huuto.net tai tori.fi. Moni ihmettelee miten Viagogo on saanut loppuunmyytyjä lippuja haltuunsa. Ei firma olekaan saanut, vaan joku lipun ostanut myy lippua eteenpäin. Tästä johtuu usein markkinahintaa kalliimpi hinnoittelu.
Olen ostanut Viagogosta liput nyt kuusi kertaa. Ensimmäinen kerta oli Etelä-Amerikkaan erään bändin keikalle. Maksoin enemmän kuin listahinnan, mutta ymmärrettävästä syystä, koska tapahtuma oli loppuunmyyty. Noh. Liput luvattiin toimittaa minulle n.muutamaa kuukautta ennen tapahtumaa. Ja muutama kuukausi ennen tapahtumaa FedExin kuriiri minulle lipun työpaikalle toi. All good.
Toisen kerran ostin Viagogosta liput Suomessa järjestettyyn konserttiin. Tällöinkaan ei mitään ongelmia.
Kolmannen kerran asioin Viagogon kanssa, kun olin lähdössä jälleen Etelä-Amerikkaan katsomaan konserttia. Noh, olin maksanut liput, mutta minulla ei ollut koronarokotetta, joten en Brasiliaan olisi päässyt. Otin Viagogo:n yhteyttä, ja muutaman viestin vaihdon jälkeen he palauttivat rahani. Valuuttakursseista johtuen sain vieläpä enemmän euroja takaisin, kuin olin lipusta alunperin maksanut.
Neljännen, viidennen ja kuudennen kerran asioin Viagogon kanssa, kun ostin liput Eurooppaan saman bändin keikoille. Sain liput sähköpostiini, ja tapahtumapaikoilla kaikki toimi kuin unelma.
Tämä Viagogon saama paska johtuu siitä, että ihmiset eivät ymmärrä kuinka firma toimii. Kuka tahansa teistäkin voisi nyt myydä Viagogon sivuilla lippuaan itse valitsemaansa hintaan.
Järki käteen ja turha pelko pois!
Hyvä että kaikki on sinulla toiminut. Ongelma tässä Coldplayn konsertissa on vain se, että kun mitään sähköpostitse tai kuriirilla toimitettuja lippuja ei hyväksytä vaan se lippu pitää olla siellä Lippu.fi sovelluksessa.
En puhunut pelkästään tästä Coldplayn tapauksesta, vaan ylipäänsä jengi tuntuu pelkäävän Viagogota.
Tuo kuriiritapaus oli ensimmäinen ja ainoa laatuaan Viagogon kohdalla, mistä kerroin.
En osaa sanoa mitä kautta Viagogon jälleenmyyjät toimittavat lippunsa, kun tosiaan tuo äppi tulee olla käytössä. Ymmärtääkseni kenellekään ei lippuja ole vielä edes toimitettu, vaan vasta lähempänä tapahtumaa.
Lontoossa O2:lla tänä vuonna oli käytössä samanlainen systeemi, että applikaatiossa piti olla liput. Porukastamme yksi joutui myymään lippunsa, koska oli estynyt osallistumaan, ja kaikki sujui mukisematta. Eiköhän tähänkin ratkaisu ole olemassa ja lippu äppiin toimitettavissa.
Eikä siellä porteilla kukaan ala henkkareita kyselemään. :D
Miten luulette, että vaikka perheen sisällä useamman lipun ostanut saa jaettua liput muille perheenjäsenille?
Homma toimii niin, että lipun ostaja "lähettää" applikaatiossa lipun vastaanottajalle sähköpostiosoitteen perusteella. Sitten lipun vastaanottaja, joka on sähköpostiosoitteen perusteella rekisteröitynyt äpin käyttäjäksi saa lipun itselleen, näyttää lipun porteilla lukijalle ja pääsee sisään. Ei sen vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten permannolla jaksetaan seistä noin 3 tuntia? Ei saa edes omaa vesipulloa ottaa.
Saahan sinne puolentoista litran tyhjän pullon vietyä, jonka voi paikan päällä täyttää.
Mutta en siltikään jaksaisi permannolla ihmismassan keskellä heilua, oli kenen tahansa konsertista kyse. Lisäksi seuraani lähtee henkilö, jolla on lihasheikkoutta jaloissa, jonka takia katsomopaikat olivat itsestäänselvyys lippuja tavoitellessa.Kannattaa varautua siihen, että istuinpaikoillakin ihmiset seisoo. En tiedä, ottaa mukaan joku koroke seuralaisen pepun alle? Täällä kävi keskustelu aiheesta, ja näin kuulemma on.
Näin kävi ainakin Göteborgissa, toki sitä seisomista on vähemmän. Läppärien aikana kuitenkin kaikki istui koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa lippupisteen sivuilla teksti; Kaikki liput myydään digitaalisesti Lippu.fi verkkokaupan kautta
Eikö voi ostaa lippupisteen palvelupisteeltä lähikaupassa? Mites saa ostettua kahdella eri Smartumilla jos näin on 🧐
No totta, ihan toivotonta siis saada vierekkäisiä paikkoja jos liput pakko ostaa netistä, meilläkin tilanne että puolison kanssa kummallakin Smartumit
Kenttäpaikoille en kyllä lähde tönöttämään, pitääpä tutkia ovatko menossa Tallinnaan samalla turneella, laululava on paljon parempi keikkapaikka kuin stadion
Eipä näy Tallinnaa listassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa lippupisteen sivuilla teksti; Kaikki liput myydään digitaalisesti Lippu.fi verkkokaupan kautta
Eikö voi ostaa lippupisteen palvelupisteeltä lähikaupassa? Mites saa ostettua kahdella eri Smartumilla jos näin on 🧐
No totta, ihan toivotonta siis saada vierekkäisiä paikkoja jos liput pakko ostaa netistä, meilläkin tilanne että puolison kanssa kummallakin Smartumit
Kenttäpaikoille en kyllä lähde tönöttämään, pitääpä tutkia ovatko menossa Tallinnaan samalla turneella, laululava on paljon parempi keikkapaikka kuin stadion
Eipä näy Tallinnaa listassa.
Se voi sinne vielä tulla.
Tai olla tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten permannolla jaksetaan seistä noin 3 tuntia? Ei saa edes omaa vesipulloa ottaa.
Saahan sinne puolentoista litran tyhjän pullon vietyä, jonka voi paikan päällä täyttää.
Mutta en siltikään jaksaisi permannolla ihmismassan keskellä heilua, oli kenen tahansa konsertista kyse. Lisäksi seuraani lähtee henkilö, jolla on lihasheikkoutta jaloissa, jonka takia katsomopaikat olivat itsestäänselvyys lippuja tavoitellessa.Kannattaa varautua siihen, että istuinpaikoillakin ihmiset seisoo. En tiedä, ottaa mukaan joku koroke seuralaisen pepun alle? Täällä kävi keskustelu aiheesta, ja näin kuulemma on.
Seuralainen pystyy kyllä seisomaan, mutta välillä on pakko päästä istumaan kun jalat väsyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuralainen pystyy kyllä seisomaan, mutta välillä on pakko päästä istumaan kun jalat väsyy.
Sama vika puolisolla. Ei ole 3-h seisominen mahdollista koska nivelrikko polvissa
Huutonetistä löytyy lippuja myynnissä
https://www.huuto.net/kohteet/coldplay-2-lippua-vierekkaiset-paikat-ti-…
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, sitten jengi vielä huutaa niitä tuolla. Huh huh. Ei ihme että jengiä huijataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.huuto.net/kohteet/coldplay-2-lippua-vierekkaiset-paikat-ti-…Joo-o, sitten jengi vielä huutaa niitä tuolla. Huh huh. Ei ihme että jengiä huijataan.
Niinpä
https://www.huuto.net/kohteet/2kpl-lauantain-coldplay-lippuja-parhailta…
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko Huudosta ostetut liput sitten oikeasti?
Olin säästänyt tuolle keikalle 240€ rahaa,vähistä kesätyö palkoista että saisin lipun ostettua. Meullä on rahasta tiukkaa kun vanhempi huoltajani sairastaa. Lippujen hinta kuitenkin nousi pilviin,eikä minulla sitten raha riittänyt sitä lunastaa.. näinkö sitä köyhää kohdellaan maailmassa? Ei tuohon pysty tavallinen ,ja varsinkaan vähävarainen lippua hankkimaan.Ehkä joskus tulevaisuudessa minäkin voin sen lippuni lunastaa?
En. Musiikki on mitäänsanomatonta, sielutonta ja yllätyksetöntä mainstreamiä.