Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Lipun ostaneet Helsingin ulkopuolelta tulijat! Oletteko jo hommanneet majoituksen ja jos, niin millä hinnalla?
Minkähänlaiset näkymät on kun arpaonni napsahti paikalle katsomosta b16... ilmeisesti lavan reunassa??
Vierailija kirjoitti:
Lipun ostaneet Helsingin ulkopuolelta tulijat! Oletteko jo hommanneet majoituksen ja jos, niin millä hinnalla?
Olen. Hotelli vähän reilu 200e/yö keskustasta. Varasin heti ettei tarvitse ainakaan sitä enää stressata.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa ettei tosi moni ole kuullut Coldplayn hittejä. Itse olen kohta 50 v ja en nyt mega fani, mutta hitit tiedän. Ostin 28.7 3 lippua ok katsomoon (normihinnat/dynaamisia en ostaisi). Oli ihan helppoa. Kai yhteydet pelasi. Mukaan tulee teinit. Pidän konserteista kaikenlaisista! Tuskin vein tosifanin liput olihan tuo fanimyynti jo tiistaina..se farssi. Ja se on kyllä lippu.fi vika.. myös keskiviikon livenation fiasko..
Olen reilu kuusikymppinen ja kuunnellut rockmusiikkia vuodesta 1971 alkaen. Paljon on 90-luvulta ja tältä vuosituhannelta artisteja ja yhtyeitä, joita kuuntelen. Coldplaylta en tiedä yhtään kappaletta. Vain nimi on tuttu!
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaiset näkymät on kun arpaonni napsahti paikalle katsomosta b16... ilmeisesti lavan reunassa??
Meillä sama katsomo. En osaa lukea katsomokartasta missä meidän paikat sijaitsevat.
Ei mikään tärkeä juttu, mutta aiemmilla sivuilla on kinasteltu siitä,
kuuluuko 995e lippuun pääsy käymään lavalla.
Kuuluu.
Ultimate Spheres Experience (995 e / kpl):
Paketin sisältö:
Lippu parhailta istumapaikoilta
Ainutlaatuinen behind the scenes -kierros*
Mahdollisuus valokuvaan lavalla*
Pääsy ennen showta tapahtuman viralliseen Kaotica loungeen, johon kuuluu:
- Cocktailpalat
- Omakustanteinen baari vain Kaotica lounge-vieraiden käytössä
- Pääsy erikseen osoitetulle fanituotemyyntipisteelle
- Kuvanäyttely Coldplayn Music of The Spheres Word Tour -kiertueelta
- Kuvausmahdollisuuksia, musiikkia ja muuta!*
Eksklusiivinen Ultimate Spheres Experience -fanituote
Erityisesti suunniteltu, ympäristöystävällinen Coldplay-lahjatuote
Ympäristöystävällinen Coldplay ranneke, jolla pääsy lounge -alueelle
Rekisteröintipiste ja henkilökunta paikan päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pihalla, mutta eikö mediassa kerrottu että Coldplayn konserttiin tulee myyntiin n. 20 euron lippuja pareittain, vierekkäiset paikat, jotta köyhemmätkin fanit saavat mahdollisuuden päästä konserttiin.
Aika tyhmältä vaikuttaa nyt tavallisen tallaajan kannalta jos lippuja ei meinaa löytyä vaikka 4x Stadion ja hinnat nousevat dynaamisesti kuin VR:llä.
Tuskin tulee noita, varsinkin kun kauppa käy kolmen sadan hinnallakin.
Itse aikanani maksoin Lenoard Cohenin viimeisestä keikasta Suomessa 300 markkaa ja se oli iso raha. Käsittämättömän hintaisia lippuja tarjolla.
M58
Vuonna 1997 elokuussa, U2 Helsingin Olympiastadion, pitkältä sivulta katsomoa, todella hyvät istumapaikat. Hinta 250 markkaa / lippu + 9 markan toimitusmaksu / lippu.
Suoraan muunnettuna euroiksi: lippu 42e ja toimitusmaksu 1,5e
Entäs kun kaverilla on Enhanced Experiences liput ja sattuisikin olemaan keikan aikaan kipeä, enkö tällöin sitten pääsisi itsekkään keikalle sisään kun on nimetty kaverin nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu.Ultimate Spheres Experience (995 e / kpl):
Paketin sisältö:
Mahdollisuus valokuvaan lavalla*Pääsy ennen showta tapahtuman viralliseen Kaotica loungeen, johon kuuluu:
- Cocktailpalat
Rekisteröintipiste ja henkilökunta paikan päällä
Äsken oli keskiviikolle myynnissä 4 x 995e lippuja. Perhe voi piipahtaa parin tunnin keikalla :)
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun kaverilla on Enhanced Experiences liput ja sattuisikin olemaan keikan aikaan kipeä, enkö tällöin sitten pääsisi itsekkään keikalle sisään kun on nimetty kaverin nimellä?
Noin se menee. Et pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paketin sisältö:
Mahdollisuus valokuvaan lavalla*Pääsy ennen showta tapahtuman viralliseen Kaotica loungeen, johon kuuluu:
- Cocktailpalat
Rekisteröintipiste ja henkilökunta paikan päälläÄsken oli keskiviikolle myynnissä 4 x 995e lippuja. Perhe voi piipahtaa parin tunnin keikalla :)
Mä yritin ehdottaa kavereille että lähtis juhlistamaan mun syntymäpäivää ja ostais tietty oman lippunsa. Ei kelvannut. Pyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paketin sisältö:
- Cocktailpalat
Rekisteröintipiste ja henkilökunta paikan päälläÄsken oli keskiviikolle myynnissä 4 x 995e lippuja. Perhe voi piipahtaa parin tunnin keikalla :)
Mä yritin ehdottaa kavereille että lähtis juhlistamaan mun syntymäpäivää ja ostais tietty oman lippunsa. Ei kelvannut. Pyh!
Pyysit varmaan, että ostavat tuon lipun sinulle lahjaksi, samalla kun ostavat omansa.
Missä sanotaan näin? Lippu.fi:n Facessa joku juuri kysyi voiko lipun ostaa teini-ikäiselle lapselle ja tämän kaverille kun heillä ei ole tunnuksia/luottokorttia. Vastaus oli kyllä, koska nimen voi myöhemmin vaihtaa sovelluksessa. Henkilötodistuksen tai nimen kysymisestä sisään mennessä ei ole missään vaiheessa mainittu tapahtuman tiedoissa (Lippufin mukaan lipun käyttäjän ei tarvitse olla ostaja jos ei toisin mainita). Jos tilausvahvistuksessa lukee että lippu sovelluksessa toimii sisäänpääsynä, se tarkoittanee myös sitä että ostaja voi antaa sovelluksen toisen käyttöön. Ohjeistus tähän liittyen on ollut todella sekavaa, kuten myös lippujen myynti. Mutta näin tulkitsen.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan näin? Lippu.fi:n Facessa joku juuri kysyi voiko lipun ostaa teini-ikäiselle lapselle ja tämän kaverille kun heillä ei ole tunnuksia/luottokorttia. Vastaus oli kyllä, koska nimen voi myöhemmin vaihtaa sovelluksessa. Henkilötodistuksen tai nimen kysymisestä sisään mennessä ei ole missään vaiheessa mainittu tapahtuman tiedoissa (Lippufin mukaan lipun käyttäjän ei tarvitse olla ostaja jos ei toisin mainita). Jos tilausvahvistuksessa lukee että lippu sovelluksessa toimii sisäänpääsynä, se tarkoittanee myös sitä että ostaja voi antaa sovelluksen toisen käyttöön. Ohjeistus tähän liittyen on ollut todella sekavaa, kuten myös lippujen myynti. Mutta näin tulkitsen.
Ja tarkoitin tällä siis aivan tavallista lippua ja keskustelua sen käytöstä ja henkkareista. Muissa paketeissa on ilmeisesti toiset ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pihalla, mutta eikö mediassa kerrottu että Coldplayn konserttiin tulee myyntiin n. 20 euron lippuja pareittain, vierekkäiset paikat, jotta köyhemmätkin fanit saavat mahdollisuuden päästä konserttiin.
Aika tyhmältä vaikuttaa nyt tavallisen tallaajan kannalta jos lippuja ei meinaa löytyä vaikka 4x Stadion ja hinnat nousevat dynaamisesti kuin VR:llä.
Itse aikanani maksoin Lenoard Cohenin viimeisestä keikasta Suomessa 300 markkaa ja se oli iso raha. Käsittämättömän hintaisia lippuja tarjolla.
M58
Vuonna 1997 elokuussa, U2 Helsingin Olympiastadion, pitkältä sivulta katsomoa, todella hyvät istumapaikat. Hinta 250 markkaa / lippu + 9 markan toimitusmaksu / lippu.
Vuodesta 1997 on 26 vuotta ja rahan arvo on muuttunut hurjasti tuon jälkeen. Ei voi siis muuttaa suoraan euroiksi, lisäksi se euron muuntokerroinkaan ei pidä enää paikkaansa, kun huomioidaan elinkustannusindeksi. Vähintään tuplahinta pitäisi olla euroihin muutettuna eli lähemmäs sataa euroa menisi. Pitää myös huomioida, että melkein kaikki oli tuolloin 1997 halvempaa kuin nyt. Asuminen, ruoka, harrastukset, toki myös palkat reilusti pienempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M58
Vuodesta 1997 on 26 vuotta ja rahan arvo on muuttunut hurjasti tuon jälkeen. Ei voi siis muuttaa suoraan euroiksi, lisäksi se euron muuntokerroinkaan ei pidä enää paikkaansa, kun huomioidaan elinkustannusindeksi. Vähintään tuplahinta pitäisi olla euroihin muutettuna eli lähemmäs sataa euroa menisi. Pitää myös huomioida, että melkein kaikki oli tuolloin 1997 halvempaa kuin nyt. Asuminen, ruoka, harrastukset, toki myös palkat reilusti pienempiä.
Mutta eikö nyt Dynamic -liput maksaneet E-pitkälle sivulle 394e? Vaikka lippujen face value oli vain 161,5 e?
Ainakin tuon mukaan https://www.lippu.fi/event/coldplay-music-of-the-spheres-world-tour-del…
Eli jos muunnettuna lähemmäs sataa euroa menisi, niin silti pääsylipun hinnan pompsahdus on melkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa ettei tosi moni ole kuullut Coldplayn hittejä. Itse olen kohta 50 v ja en nyt mega fani, mutta hitit tiedän. Ostin 28.7 3 lippua ok katsomoon (normihinnat/dynaamisia en ostaisi). Oli ihan helppoa. Kai yhteydet pelasi. Mukaan tulee teinit. Pidän konserteista kaikenlaisista! Tuskin vein tosifanin liput olihan tuo fanimyynti jo tiistaina..se farssi. Ja se on kyllä lippu.fi vika.. myös keskiviikon livenation fiasko..
Olen reilu kuusikymppinen ja kuunnellut rockmusiikkia vuodesta 1971 alkaen. Paljon on 90-luvulta ja tältä vuosituhannelta artisteja ja yhtyeitä, joita kuuntelen. Coldplaylta en tiedä yhtään kappaletta. Vain nimi on tuttu!
Itselleni bändi kuuluu siihen geneerisen rockin kategoriaan, josta suuret massat tykkää, mutta joka ei herätä itsessäni mitään. Ainoastaan Fix you -biisi jäänyt mieleen hyvänä.
Torkaaminenhan on maailman helpointa! Minä ostin 6 lippua permannolle, ja menen keikalle lauantaina ja otan epätoivoisimmat ja eniten tarjoavat mukaan sisääni Olympiastadionin ulkopuolelta. Siellä niitä liputtomia pyörii. Veikkaisin saavani 300-500 euroa per lippu. Hyvä tili n. 2 5000 euroa siis tiedossa! Ja ilmainen keikka mulle! Näin on aina toimittu :)
Noh, mun suuntautuminen ei tästä muutu.