Suurin asia joka tässä rasismi-keskustelussa ihmisiä pännii on että
rikoksia tehtailevat ihmiset saavat jäädä Suomeen.
Kuten myös kielteisen päätöksen saaneet.
Tämä on se perusasia mitä ihmiset eivät voi hyväksyä.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYNTYMÄSSÄ MEILLE IHAN KAIKILLE TÄÄLLÄ MAAPALLOLLA ANNETTIIN IHMISARVO... ET OLE YHTÄÄN TOISTA ARVOKKAAMPI . 🍀🍀🍀🍀
Älä huuda moukka.Moi perussuomalainen palsta kaveri.
Täällä ei huolehdita omista kansalaisista. Turvallisuus on tuhottu. Käydään uhomassa jopa lapsille, iso porukka mamui ympärillä. Käydään järjestämässä tappelu kahakoita keskustaan. Ajellasn pyydystämistä tyttöjä hienoilla autoilla. Miten joka mamul voi olla hieno auto?
Näin turuus
Tulevat tänne itte järjestämään vastakkain asettelua.
Täällä ei ole oikeaa rasismia. Kattomaan Jenkkeihin ni tajuaa...
Toivottavasti ei paljo oo tulos, muuten on meno ku naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko rasisti, kun ystävissäni ei ole yhtään ulkomaalaistaustaista ihmistä ?
En ole tietoisesti hakeutunut eri kansallisuuksista kotoisin olevien ihmisten piiriin.
Mutta,
Jos nuoruudessani on romaani varastanut minulta rahaa,
- muuttoa tehdessäni yllätin tummaihoisten poikien penkovat tavaroitani ja minulta oli viety keittiötarvike- muuttolaatikko.Toki umpi suomalainenkin voisin noin käyttäytyä, mutta kyllä se vaikuttaa, jos on huonoja kokemuksia.
Jatkan ..
Minulla on varmasti ollut helpompaa suomalaisena valkoihoisena asua maailmalla.
Pahinta mitä koin, oli kun kansalaisuuttani arvosteltiin juoppona, ja hiito -kansana.
Mutta nyt olen ihan jo tv:n hömppä ohjelmien perusteella kummastellut komentteja, jotka viittaavat alkuperään.
Brittien love island tytöt - nigerialais taustastaan.
Selviytyjät USA - yksi osallistuja luuli pelaavansa vain tummaihoisten kanssa.
Näitä rivienvälistä kommentteja putkahtelee tv ohjelmissa.
Onko tullut sallitumpaa puhua, vai onko tässä ollut aikakausi jolloin taustasta puhumista on hyssytelty tai piiloteltu.
Olin ajatellut ettei varsinkaan Briteissä ole enää ihonvärillä väliä.
Tuo on totta!
JOKAINEN rikollinen n-p -otteella ulos Suomesta.
Singotaan heidät maahan, joka suostuu ottamaan heidät vastaan - on siellä aiemminkin vitivalkoisia ja pottunenäisiä suomalaismiehiä ollut.
Jos naapuri tulee kotiisi ja käy syömässä jääkaapillasi ja jättää laskunsa pöydällesi maksettavaksesi niin onko se nyt niin paha.
jos et tykkää olet ras....
Olen käynyt molemmissa, eikä ole ollut mitään ongelmaa.. Mitä tarkoitat?