Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin asia joka tässä rasismi-keskustelussa ihmisiä pännii on että

Vierailija
20.07.2023 |

rikoksia tehtailevat ihmiset saavat jäädä Suomeen.
Kuten myös kielteisen päätöksen saaneet.
Tämä on se perusasia mitä ihmiset eivät voi hyväksyä.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää johonkin turistirysään, niin olo on kuin seteliautomaatilla. Kiva olla kalpea. Buhahaaa!

Vierailija
42/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa suomalaisistakaan varsinkaan nuorista ei edes ymmärrä miten yhteiskuntaa toimii. Ja mitä se maksaa. Ja kuka sen maksaa.

Kuljetaan vain niinkuin eläinmaailmassa on oman aatteen johtajakoira ja loput juoksevat laumana perässä räksyttämässä.

Meillä tätä räksytyskuoroa johtaa media. Kansa haluaisi elää rauhassa ilman vallankumouksia tai  väkivaltaisuuksia. Ja itse näen vielä, että mielipiteen vapaus pitää olla, mutta vääräkään mielipide ei oikeuta esim. toisenlaisen mielipiteen omaavan kimppuun käymistä.

Mielenosoitukset pitää sallia, kun ne eivät tapahdu ranssskan malliin.

Nyt on sellaista, että kun jonkinlainen rauha saadaan aikaan, niin media alkaa taas tökkimään rauhoittuneita koiria persieen, kun ei ole uutisoitavaa muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista naurettavinta on myös se että vuoden 2008 kirjoituksia nostetaan esille kuinkahan paljon pahempia asioita vassarit sanonut ja kirjoittanut tyyliin koronarokottamattomien vainot?

Kyllä mä oon vasureilta lukenut ja kuullut livenä ihan samanlaista settiä kuin Purralla. Törkeyksiä, ivaamista, haukkumista, uhkailuja.

Vierailija
44/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeanahkaiset ihmiset kuvittelee olevansa edelleen savannilla jossa on viidakon lait.

Ne on jo äidinmaidosta perineet  väkivaltaisen elämän tyylin. Kyllä näihin ulkomailta tulleisiin suomalaisten verorahoilla tulleisiin hiilestyy. 

Eihän tee muuta, kuin lomailevat täällä. Suomalaiset maksaa heidän oleskelunsa.

He ovat omasta mielestään tärkeämpiä, kuin tämä kansa, joka taisteli tämän maan 

itsenäiseksi, ne jotka sotien jälkeen jälleen rakensivat Suomen.

Vierailija
45/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista naurettavinta on myös se että vuoden 2008 kirjoituksia nostetaan esille kuinkahan paljon pahempia asioita vassarit sanonut ja kirjoittanut tyyliin koronarokottamattomien vainot?

Kyllä mä oon vasureilta lukenut ja kuullut livenä ihan samanlaista settiä kuin Purralla. Törkeyksiä, ivaamista, haukkumista, uhkailuja.

Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.

Vierailija
46/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten suomalaiset rikolliset ja raikaajatkin pitää karkoittaa maasta, eikä vankilaan täysihoitoon opiskelemaan meidän rahoilla.. Tasapuolisuutta.. 👍👍👍👍

Ei, vaan jokainen maa huolehtii omista rikollisistaan. Mutta ei uusia rikollisiakaan tänne passaa tuotattaa.

Rikollisia tulee maahan, usein väärillä papereilla. Kukaan ei tiedä, keitä he ovat.

Mielestäni jokaisen maan tulisi puolustaa omaa maataan.

Niin ovat tehneet suomen pojatkin.

Vierailija
47/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten suomalaiset rikolliset ja raikaajatkin pitää karkoittaa maasta, eikä vankilaan täysihoitoon opiskelemaan meidän rahoilla.. Tasapuolisuutta.. 👍👍👍👍

Ne pitäisi käännyttää jo, ennen kuin he tähän maahan jalallaankaan astuvat.

Vierailija
48/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko vasemmalla ja mielestäni rikoksen tehnyt tpaikanhakija on tilaisuutensa menettänyt ja voidaan palauttaa. Se, että ihmisiä aletaan nimitellä Purran tapaan ei liity mitenkään mmuuttopolitiikkaan vaan on aivan turhaa. Ja noloa.

Tämä. Mmkriittisyys ja razismi eivät ole sama asia. Valitettavasti persut eivät näytä osaavan mmkriittisyyttä ilman razismia. 

Vierailija
49/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan moni on salaa rasisti ja se pännii kun ei voi reilusti olla sitä mitä on.

??? Minä voi ihan rehellisesti sanoa olevani Persuvastainen. Seison sen takana, enkä salaile sitä. Silti kunnioita myös persujen ihmisoikeuksia ja olemassaolon oikeutta. En hyökkää fyysisesti tai henkisesti heidän kimppuun, vaan kritisoin heidän aatteitaan ja asenteitaan. Kritisoin myös maahanmuuttoa ja ulkomaalaislakeja ja niiden epäkohtia. Kritisoin myös rikollisia ja siihen liittyviä epäkohtia. Voin tehdä sen ilman halveksuntaa tiettyjä ryhmiä kohtaan. Enkä niputa rikollisia koskemaan koko ryhmää. Esim oersurikollinen on yksilö, eikä sillä ole toisten persujen kanssa tekemistä.

Rasiteille vain joku rikollinen edustaa koko kansalaisryhmäänsä tai kaikkia ulkomaalaisia miehiä yms. Sehän ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
50/108 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko vasemmalla ja mielestäni rikoksen tehnyt tpaikanhakija on tilaisuutensa menettänyt ja voidaan palauttaa. Se, että ihmisiä aletaan nimitellä Purran tapaan ei liity mitenkään mmuuttopolitiikkaan vaan on aivan turhaa. Ja noloa.

Aika vaikea tilanne palauttaa henkilö, jos hänen tiedetään menettävän henkensä palautuksesta. Suomesta voidaan poistaa rikolliset, joilla on maa johon palauttaa. Aika ihmisoikeuksien vastaista katsoa, että henkilö on vaarassa kotimaassaan, antaa turvap.ja sitten katsoa ei olekaan vaarassa. Dilemma. Muutenhan rikollisia karkotetaan koko ajan. Eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Ei edes oerhesiteet Suomeen vaikuta siinä vaiheessa. Lapsilta lähtee vanhempi ihan kylmästi.

Vierailija
51/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan moni on salaa rasisti ja se pännii kun ei voi reilusti olla sitä mitä on.

??? Minä voi ihan rehellisesti sanoa olevani Persuvastainen. Seison sen takana, enkä salaile sitä. Silti kunnioita myös persujen ihmisoikeuksia ja olemassaolon oikeutta. En hyökkää fyysisesti tai henkisesti heidän kimppuun, vaan kritisoin heidän aatteitaan ja asenteitaan. Kritisoin myös maahanmuuttoa ja ulkomaalaislakeja ja niiden epäkohtia. Kritisoin myös rikollisia ja siihen liittyviä epäkohtia. Voin tehdä sen ilman halveksuntaa tiettyjä ryhmiä kohtaan. Enkä niputa rikollisia koskemaan koko ryhmää. Esim oersurikollinen on yksilö, eikä sillä ole toisten persujen kanssa tekemistä.

Rasiteille vain joku rikollinen edustaa koko kansalaisryhmäänsä tai kaikkia ulkomaalaisia miehiä yms. Sehän ei todellakaan pidä paikkaansa.

"Rasiteille vain joku rikollinen edustaa koko kansalaisryhmäänsä tai kaikkia ulkomaalaisia miehiä yms. Sehän ei todellakaan pidä paikkaansa." Ei tarvitse olla rasisti, jos ei halua tuoda muiden maiden ongelmia Suomeen. Ja kaikki yksilöt edustavat osaltaan ryhmäänsä, ja jos he ovat yliedustettuina joissakin rikoksissa, se on ongelmien tuomista. Rikoksissa yliedustetuista ryhmistä ei saisi edes mainita, kun ovat aina yksittäistapauksia, mutta näistä yksittäistapauksistahan ryhmä koostuu.

Vierailija
52/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tärkeä ymmärtää rasismin ja maahanmuuttokriittisyyden ero, ja keskustella rakentavasti vastapuolta kunnioittaen. Toivon, ettei eduskunnassa sallita rasistista kielenkäyttöä, mutta samalla toivon, että maahanmuutto naisia alistavista kulttuureista laitetaan loppumaan. Olen valitettavasti joutunut kokemaan ahdistelua Helsingissä miehiltä, jotka tulevat näistä maista. Persut on ainoa puolue, joka aktiivisesti ajaa tätä asiaa. Siispä ääneni menee edelleen heille..

Vierailija
53/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen maa huolehtikoon omista kansalaisistaan. Ja miksi niitä rikollisia pitää haalia tänne vielä lisää ulkomailta, kun omiakin rikollisia on ihan tarpeeksi? Vastaapa jos kykenet.

Vierailija
54/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tärkeä ymmärtää rasismin ja maahanmuuttokriittisyyden ero, ja keskustella rakentavasti vastapuolta kunnioittaen. Toivon, ettei eduskunnassa sallita rasistista kielenkäyttöä, mutta samalla toivon, että maahanmuutto naisia alistavista kulttuureista laitetaan loppumaan. Olen valitettavasti joutunut kokemaan ahdistelua Helsingissä miehiltä, jotka tulevat näistä maista. Persut on ainoa puolue, joka aktiivisesti ajaa tätä asiaa. Siispä ääneni menee edelleen heille..

Kohtuus kaikessa, ei esim. pidä vaatia ylikorriktiutta. Mitään pahaa ei ole puhua mustista säkeistä, jotka vetävät perässään lapsia.

Vierailija
56/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.

Kumman vanhoja törkeitä kirjoituksia sitten voi muistella ja tuoda esiin, vasurin vai persun?

Vierailija
57/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://intermin.fi/poliisiasiat/rikollisuus-suomessa

Lasketaan poliisin määrärahoja entisestään, niin rikokset "vähenevät" entisestään. Eli täysin turha aiheeseen liittymätön linkki.

Vierailija
58/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut itsesi pahasti pussiin.

Ihan ensimmäisenä asiana sanot olevasi kaikkia persuja vastaan järjestelmällisesti. Tämän jälkeen kuitenkin puhut yli 10 riviä perusteluita kuinka katsot kaikkia ihmisiä yksilöinä, mutta et persuja - vaan heitä pidät periaatteesta huonompina ja vastustat heitä järjestään.

Perus razze vassari.

Vierailija
59/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt ensin kielioppi.

Vierailija
60/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että persut osaltaan niitä jotka kaunistaa suomen rikollislukuja, rattijuoppoja tms.

Hyvä paeta omaa vastuutaan ulkomaisten selän taa..Sitähän se rasismi on.