The Rolling Stones. Oon aina ihmetellyt että miksi he on niiiiiin suosittuja???
Tavallaan ihan vähän ihmettelen vieläkin, mutta tajuan joo että bändi oli uutta ja ihmeellistä. Kuuntelin just ENSiMMÄISEN rollaribiisin mistä tykkään oikein kovasti. Ne usein kuullut hitit on vaan himputin ärsyttäviä ja mitä ihmettä nyt just kuulin ihan mahtavan biisin. Ilmeisesti joudun perehtymään aiheeseen :)
Laittaisitteko jotain biisisuosituksia joita en ole kuullut radiossa tms (eli en koskaan) jotka on teidän suosikkeja?
Kommentit (8)
Bändi joka on porskuttanut 60-luvulta 2020-luvulle. Aivan huikea ura ja peukuttaisin ihan fiilareissa jo pelkästään tuon takia, vaikka musiikki olisi mielestäni surkeaa (ei ole).
doo doo doo doo doo (heartbreaker)
beast of burden
tumbling dice
can't you hear me knocking
live with me
before they make me run
bitch
happy
30-40-vuotta sitten oli vielä relevantti bändi. Nyt ei. Mutta hienoa kun jaksavat.
Niitä biisisuosituksia: Gimme shelter, Dead flowers, Wild horses, Jumpin' jack flash, Let it bleed, Honky tonk women, Shattered, Let's spend the night together, Start me up...
Vierailija kirjoitti:
Niitä biisisuosituksia: Gimme shelter, Dead flowers, Wild horses, Jumpin' jack flash, Let it bleed, Honky tonk women, Shattered, Let's spend the night together, Start me up...
Kiitti :) ...mut nämä melkein kaikki on just niitä hittejä jotka oon kuullut ja joista en oikein pidä. Unohdin laitta aloitukseen sen mun hyvän biisin joka oli 'Laugh, I Nearly Died'.
-ap
I wanna ne your man, se taisi olla eka hitti?
Koska se oli uutta ja vallankumouksellista silloin.