Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Rolling Stones. Oon aina ihmetellyt että miksi he on niiiiiin suosittuja???

Vierailija
19.07.2023 |

Tavallaan ihan vähän ihmettelen vieläkin, mutta tajuan joo että bändi oli uutta ja ihmeellistä. Kuuntelin just ENSiMMÄISEN rollaribiisin mistä tykkään oikein kovasti. Ne usein kuullut hitit on vaan himputin ärsyttäviä ja mitä ihmettä nyt just kuulin ihan mahtavan biisin. Ilmeisesti joudun perehtymään aiheeseen :)
Laittaisitteko jotain biisisuosituksia joita en ole kuullut radiossa tms (eli en koskaan) jotka on teidän suosikkeja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se oli uutta ja vallankumouksellista silloin.

Vierailija
2/8 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi joka on porskuttanut 60-luvulta 2020-luvulle.   Aivan huikea ura ja peukuttaisin ihan fiilareissa jo pelkästään tuon takia, vaikka musiikki olisi mielestäni surkeaa (ei ole).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

doo doo doo doo doo (heartbreaker)

beast of burden

tumbling dice

can't you hear me knocking

live with me

before they make me run

bitch

happy

Vierailija
4/8 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40-vuotta sitten oli vielä relevantti bändi. Nyt ei. Mutta hienoa kun jaksavat.

Vierailija
5/8 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä biisisuosituksia: Gimme shelter, Dead flowers, Wild horses, Jumpin' jack flash, Let it bleed, Honky tonk women, Shattered, Let's spend the night together, Start me up...

Vierailija
6/8 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä biisisuosituksia: Gimme shelter, Dead flowers, Wild horses, Jumpin' jack flash, Let it bleed, Honky tonk women, Shattered, Let's spend the night together, Start me up...

Kiitti :)  ...mut nämä melkein kaikki on just niitä hittejä jotka oon kuullut ja joista en oikein pidä. Unohdin laitta aloitukseen sen mun hyvän biisin joka oli 'Laugh, I Nearly Died'.

-ap

Vierailija
7/8 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wanna ne your man, se taisi olla eka hitti?

Vierailija
8/8 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tajuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän