Mitä tarkoittaa jos mies katsoo pitkään kohdatessa?
Minulla on sellainen tilanne, että yhden miehen kanssa törmätessä katseet aina kohtaavat. Hän katsoo aina pitkään. Ei hymyile. Onkohan hän joku creepy vai ihastunut?
Kommentit (23)
Itse katsot ihan samalla tavalla takaisin, vai mistä muuten tiedät että katsoo niin pitkään? Ehkä mies ajattelee, että mikä creepy tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Itse katsot ihan samalla tavalla takaisin, vai mistä muuten tiedät että katsoo niin pitkään? Ehkä mies ajattelee, että mikä creepy tuo on.
No olenhan minäkin katsonut vähän takaisin, komea mies kun on. Ap
Huudat että mitä saatanaa kyttäät!
Roikkuuko sulla räkää sieraimesta? Voi selittää pitkät katseet.
Vierailija kirjoitti:
Roikkuuko sulla räkää sieraimesta? Voi selittää pitkät katseet.
Ei roiku - ainakaan joka kerta!
Joskus tuntemattomien naisten kanssa käy noin ja niinä hetkinä toljotan takaisin miettien että tunnenko toisen jostain vai miksi toljottaa.
Miettii minkä väristen lakanoiden seassa jossakin tuntihotellissa tapasitte.
Tarkoittaa että on kiinnostunut sinusta
Joillain sellainen tyyli että katsoo vähän kaikkea pitkään. Yleensä se ei mitään tarkoita.
Itse olen nykyään huomannut ylipainoisten lisääntyessä ettei siihen kiinnitetä enää, kun joskus 20v sitten, sellaista negatiivista huomioo, tuijottelua kun olen 60+ ja ollut koko ikäni ylipainoinen enemmän tai vähemmän.
Ennen jopa lapset saattoivat jäädä tuijottamaan, ääneen ihmettelemään tai osoittaa sormella. Ilmeisesti vanhemmissa ja suvussa on jo niin paljon ylipainoisia että lapsetkin ovat tottuneet.
Voiko olla asperger/autismi? Jotkut heistä kovia toljottamaan.
Joku nuoreho mies jäi eilen tuijottamaan mun ostoksia kassalla. Tavallista ns kotiruokaa oli vaan. Jotenkin ärsytti kolo tilanne, ylenkatsova ilme naamallaan.
Sivu
Joku aitismikirjoinen. Ilmeisesti komea, tuskin muuten kyselet?
Itse katsot myös,koska asian tiedät.Häntä inhotaa mulkkaamisesi.Syy katsoo takaisin.
Haluaa tulla haastetuksi oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä.
Voi olla likinäköinen. Koittaa tunnistaa.
Merkitsee yhtä paljon, kuin naisen katse... Eli:
Jos olet haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Vihreä valo
Jos et ole haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Ei merkitse mitään
Ja toki on hyvä muistaa, että useimmat ihmiset hyödyntävät katsekontaktia ihan päivittäisessä elämässä ja kanssakäymisessä. Se, että joku "noteeraa" esim. vastaantulijan, ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla asperger/autismi? Jotkut heistä kovia toljottamaan.
Olen nainen ja minulla on aistihakuisuutta nimenomaan näköaistissa. Tajuan aina jälkikäteen, että voi psqa. Taas aiheutin epämukavuutta esim keskustelukumppanille.
Mutta en vain opi tästä pois, niin kuin en montaa muutakaan normia. Olen ollut aina ulkopuolinen tarkkailija ja ne tavat unohtuu päälle, vaikka olisikin ihmiskontaktissa.
Ei välttämättä mitään. Näin olen arvioinut. N
Ei yhtään mitään.