Naurattaako teitä Kummeli?
Itse en ole ikinä ymmärtänyt mitä hauskaa siinä on.
Kommentit (70)
Olen monesti katsonut, en ymmärrä mikä siinä olisi hauskaa.
Vähän sama kuin Sami Hedberg, frendit, Pulkkinen, Putous, ymymym
En vaan tajua mikä pitäis naurattaa.
Katsoin lähiaikoina sarjan vielä kerran läpi, enää ei tarvitse siis nauraa, seuraavaksi katson Turhapurot jonka jälkeen nauruni niiden osalta loppuu.
Alkuaikojen Kummeleissa oli nerokkaita pätkiä kuten Rapakympåpi ja Tamppaajat. Viime vuosikymmenten tuotoksia en ole jaksanut katsoa.
Mainospalan joskus nähtyäni en ole koskaan katsonut enkä katso jatkossakaan. Siis ei naurata.
Olen ymmärtänyt Kummelin nerouden näin myöhemmällä iällä.
Luomisen tuskaa on parasta Kummelia:
Kummelissa oli hetkensä, tosi osuvia sketsejä, jotka eivät useinkaan ole lainaan yksioikoisia, vaikka ne voidaan niinkin ymmärtää.
Monen hahmon ja sketsin tilanne ja esikuva on elävästä elämästä.
Lapsuudessani naapurissa asui porukka, joka oli ilmetty Puukon veljekset.
Matti Näsän kaltaisia tyyppejä on helppo muistaa, yksi tuntemani äijä oli ilmetty Martti Mielikäinen.
Saku ja Speedy ja "artisti maksaa" ovat osuvaa parodiaa, musiikkitoimittaja Iso Pebe epäilemättä myös on muusikoiden omien kokemuksien pohjalta luotu.
Kouluun sijoittuvat opettaja - lukkoon ja paniikkiin menevä poika - sketsit tuovat kasarin koulun mieleen.
Rapakymppi on ihan kymppi.
toki viikoittain julkaistuun sarjaan mahtuu huteja ja liian pitkään jatkuessaan ideat alkoivat loppua.
t: nimim. Assburger
Aika vähän tuli silloin teininä katsottua, enkä ole koskaan ymmärtänyt ohjelman suosiota. Tampereellakin tuli asuttua 10 vuotta mutta Tampere-huumori on vain tylsää.