Naurattaako teitä Kummeli?
Itse en ole ikinä ymmärtänyt mitä hauskaa siinä on.
Kommentit (70)
Ei, mutta Kontio & Parmas on ihan ok. Tykkään muutenkin Vihisestä ja Heiskasesta.
Ei naurata, ihan olematonta. Jouduin kerran pakosta katsomaan Kummeli kultakuume -elokuvaa vähän matkaa ja melkein kuolin tylsyyteen.
Naurattaa kyllä, mutta olenkin ysärilapsi Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa jutuista naurattaa, osa ei mutta 100x mieluummin kummeli-huumoria kuin posse-, putous tai pitääköollahuolissaan-huumoria.
Pitääkö olla huolissaan oli timanttia. Possen ja putouksen voisi taas työntää sinne minne päivä ei paista.
Pitääkö olla huolissaan oli alkuun ihan hyvä, mutta muuttui myöhemmin raskaaksi jauhamiseksi täysin aihealueiden vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naurata, ihan olematonta. Jouduin kerran pakosta katsomaan Kummeli kultakuume -elokuvaa vähän matkaa ja melkein kuolin tylsyyteen.
Sketsisarjaan perustuvat elokuvat harvoin ovat mistään kotoisin.
1. Kummeli-kuva oli harvinaisen onnistunut kyllä, joskin meinasi sekin puuduttaa välillä.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kummeli-kuva oli harvinaisen onnistunut kyllä, joskin meinasi sekin puuduttaa välillä.
Itse sarjaa en ole ikinä katsonut, kun tuosta kultakuume-elokuvastakin jäi niin huono maku. Mutta ehkä joskus pitäisi antaa mahdollisuus sarjalle, jos kerran on elokuvaa parempi.
Jankon betoni, tonnin seteli ja normipäivä naurattaa edelleen. Muuten ei oikein iske.
Yhtä paljon kuin Uuno Turhapurot mutta tykkään katsella nostalgian vuoksi.
Mulle on parhaiten uponnut sketsi -ohjelmista Kummeli. Viimeisen 10 vuoden aikana itselleni ei vaan ole uponnut minkäänlainen huumori ohjelma. Mielestäni sketsit ovat aikansa eläneitä juttuja.
Mä meen katsomaan SF-Blues:a livenä tänä vuonna. Heikki Silvennoinen vaikuttaa siinä yhtyeessä.
Osaa välillä Kummeli hauskuuttaa, mutta ei läheskään aina.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sarjaa en ole ikinä katsonut, kun tuosta kultakuume-elokuvastakin jäi niin huono maku. Mutta ehkä joskus pitäisi antaa mahdollisuus sarjalle, jos kerran on elokuvaa parempi.
Alkupään jaksoista kannattaa aloittaa, tuoreempaa.
Väljähti pahasti loppua kohden, alkujaksot olivat kultaa. Työmaan päällikkö Kouhia, Iso-Pebe, sporttivartti.
Tamperelaista naurattaa, kuin peiliin katsoisi.
Joitakin hauskoja kohtia löytyy mutta aina se menee siihen naisille nauramiseen. Joten vastaus on ei.
Kummelista on jäänyt pari lausetta mun ja miehen vitseihin. Hiljaa saatana! Sekä Jee let's fuck.
Kummelissa on helmiä.
Moni hahmo ja sketsi on osuva parodia elävästä elämästä.
Matti Näsä, Martti Mielikäinen, Saku & Speedy, musiikkitoimittaja Iso Pebe...
Noiden vastineita on elämässä tullut vastaan.
Naapurissani asui ihan samanlainen poppoo kuin Puukon veljekset.
Rapakymppi on huikea Napakymppi-parodia.
"Varikset" kuvaa hyvin kiusaajaporukkaa, tällä palstalla usein saat nokkivan varisparven kimppuusi.
Opettajan kovistelemana paniikkiin joutuva poika- sketsit tuovat elävästi kasarin koulumaailman mieleen.
Toki sekaan mahtuu roskaakin ja loppua kohti vitsit väljähtyivät.