Ruuan hinta masentaa
Joku nakki paketti maksaa k marketissakin 2,50 euroa. Ennen maksoi joku 1.19 euroa paketti jossa oli 10 nakkia.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Köyhämies kirjoitti:
Oltermanni juuston hinta lähentelee 10 euroa jo k marketissa täällä. -Työttömyysrahaan pitää tulla 150 euron korotus,
Hanki K-sovellus, saat mobiilitarjouksen kerran viikossa. Nytkin on Arlan Loputon juusto, 1kg hintaan 4€. Saat ostaa 2 kpl.
Itse ostan -30%, -50% alesta leivät pakastan, on hyvä säästö. Pullat myös löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstaa provoksi tuo k-kauppa. Kukaan köyhä ei käy k-marketeissa.
Jos lähin s-kauppa tai lidl on 20km päässä eikä ole autoa niin on pakko käydä kalliissa k-marketissa
Jos rahat on tiukassa niin miksei noukkia K-kaupasta sitten vain edut, ei se ole kiellettyä. Mistä muuten tässä tilanteessa sitten teet ostoksesi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhämies kirjoitti:
Oltermanni juuston hinta lähentelee 10 euroa jo k marketissa täällä. -Työttömyysrahaan pitää tulla 150 euron korotus,
Hanki K-sovellus, saat mobiilitarjouksen kerran viikossa. Nytkin on Arlan Loputon juusto, 1kg hintaan 4€. Saat ostaa 2 kpl.
Itse ostan -30%, -50% alesta leivät pakastan, on hyvä säästö. Pullat myös löytyy.
Vielä kun itse tekee niin saa -80% säästön ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstaa provoksi tuo k-kauppa. Kukaan köyhä ei käy k-marketeissa.
Jos lähin s-kauppa tai lidl on 20km päässä eikä ole autoa niin on pakko käydä kalliissa k-marketissa
Jos rahat on tiukassa niin miksei noukkia K-kaupasta sitten vain edut, ei se ole kiellettyä. Mistä muuten tässä tilanteessa sitten teet ostoksesi ?
Pienessä k-marketissa teen kaikki ostokseni, ei ole muuta vaihtoehtoa.