Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt kamalan virheen ja ahdistaa niin että tuntuu mahdottomalta selvitä

Murtunut
19.07.2023 |

Olen tehnyt tyhmyyttäni ison virheen eräälle asiakkaalle, olen siis yrittäjä. En todellakaan tahallani vaan huolimattomuuttani/osaamattomuuttani. Nyt asia ahdistaa niin että koen fyysisiä oireita henkisen ahdistuksen lisäksi ja arjesta selviytyminen tuntuu vaikealta kun ajatukset pyörivät vain tuossa asiassa. Asian voi jotenkin korjata mutta luultavasti joudun maksamaan korjauksen omasta pussistani ja se voi tulla niin kalliiksi että joudun ottamaan lainaa sen takia. Minulla on vastuuvakuutus mutta se kattaa vain esine ja henkilövahingot, luulin että kattaa virheetkin mutta eipä katakaan.
Tuntuu niin vaikealta löytää tästä ulospääsyä kun koko pää ja mieli on niin solmussa. Samalla olisi kuitenkin pakko jatkaa arkea ja työtä jotta saan tienattua rahaa sillä tilanne vain pahenee jos en saa tehtyä laskutettavaa työtä.
Anteeksi, oli pakko purkaa mieltä jonnekin. Ehkä jollakulla on jokin lohduttava ajatus tai neuvo miten selvitä tästä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtunut kirjoitti:

Ei ole kukaan kuollut tai loukkaantunut, ei ole ihmisille tapahtunut mitään. Asiakas tietää kyllä ja koitetaan saada asia hoidettua mutta se on hieman hankala ja työläs. Kyllä tästä varmaan rahalla selviää mutta se voi tietää minulle tuhansia euroja, ainakin, ja lisäksi omaa työtä jonkun verran. Tilanne on kestänyt jo jokusen viikon ja tuntuu että oma mieli ei kohta enää kestä tätä stressiä.

Ap

Etkö voi heti aloittaa omaa työtä? Jos et ehdi hoitaa, palkkaa joku muu, vaikka tulisi kalliiksi.

Vierailija
42/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kasvaa kyllä takaisin. Olet tarkempi saksien kanssa ensi kerralla.

Vierailija
44/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mahtavaa tsemppausta. 💛

Vierailija
45/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kerroi ja asiaa selvitetään. Ole kuunteleva ja yhteistyöhaluinen, sillä pääsee jo pitkälle. Mokia tapahtuu, pääset tästä yli. Sulje tämä mokajuttu mielessäsi erilliseksi projektiksi ja keskityi toiseen työn alla olevaan. Murehtiminen ei auta yhtään, se vain vie voimavarojasi. 

Toinen yrittäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi