Seksi ahdistaa r*iskauksen jälkeen
Mulla on nyt uusi poikaystävä, jonka kanssa olen kyllä suostunut seksiin häntä miellyttääkseni. Jokainen kerta on mua ahdistanut ihan suunnattomasti. En halua puhua asiasta poikaystävälleni enkä kenellekään muullekaan. Mitä kannattaisi tehdä?
Kommentit (24)
Ei ja vielä kerran ei. Katkase koko suhde. Toi ahdistus tulee piakkoin laukeamaan silmille.Et ole vielä valmis uuteen ihmiseen. Toivu rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen raiskauskokemus?
Semmoinen, että mentiin sänkyyn, pussailtiin ja kähmittiin, mutta sitten en halunnutkaan, mutten vaan muistanut sanoa.
Seksi kuuluu avioliittoon, myös kähmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen, että mentiin sänkyyn, pussailtiin ja kähmittiin, mutta sitten en halunnutkaan, mutten vaan muistanut sanoa.
Tämä ei ollut mun kommentti. En halua avata yksityiskohtia enempää. Ap
Miksi ihmeessä alapeukutatte aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ja vielä kerran ei. Katkase koko suhde. Toi ahdistus tulee piakkoin laukeamaan silmille.Et ole vielä valmis uuteen ihmiseen. Toivu rauhassa.
Poikaystäväni on kuitenkin mulle tärkeä enkä haluaisi menettää häntä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä alapeukutatte aloitusta?
En peukuttanut ollenkaan. Yleenskään en peukuta, jos ei teksti ole poikkeksellisen ansiokasta. Liputan poikkeuksetta pútinistien tekstit.
Täällä ei ymmärretä raiskausten ja hyväksikäytön seurauksia. Olen itse myös polyamorisen terapeutin uhri. Hae apua jostain muualta, täältä et saa osaksesi kuin halveksuntaa. Ja varoituksen sana, seksuaaliterapeutille ei kannata mennä. Esimerkiksi turvakodin kautta saa paremmin apua. Voimia aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni on kuitenkin mulle tärkeä enkä haluaisi menettää häntä. Ap
Oma seksuaalisuus ja oma nautinto on miljoona kertaa tärkeämpää kuin mikään poikaystävä.
Raiskauksen jälkeen voi kestää aikaa, että uskaltautuu seksiin. On hyvä kertoa miehelle tuosta raiskauksesta ja sen vaikutuksesta sitten kun on valmis seksiin. Pitää olla ehdottoman turvallinen olo ja miehen pitää tietenkin lopettaa heti jos naisesta siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ymmärretä raiskausten ja hyväksikäytön seurauksia. Olen itse myös polyamorisen terapeutin uhri. Hae apua jostain muualta, täältä et saa osaksesi kuin halveksuntaa. Ja varoituksen sana, seksuaaliterapeutille ei kannata mennä. Esimerkiksi turvakodin kautta saa paremmin apua. Voimia aloittajalle.
Joo, ei missään tapauksessa seksuaaliterapeutille jos on joutunut raiskauksen uhriksi. Seksuaaliterapeuteilla on kumman kevyt näkemys seksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei missään tapauksessa seksuaaliterapeutille jos on joutunut raiskauksen uhriksi. Seksuaaliterapeuteilla on kumman kevyt näkemys seksuaalisuudesta.
Niin on. Muistan miten tuntemani seksuaaliterapeutti naureskeli raiskausten uhrien kokemuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Muistan miten tuntemani seksuaaliterapeutti naureskeli raiskausten uhrien kokemuksille.
hyi kamala, miten naureskeli?
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut että seksuaaliterapeutit painostavat tekemään kaikkea mitä partneri haluaa. Vaikka tuntuisi miten nöyryyttävältä ja ikävältä. Koska ei saa olla ahdasmielinen.
Sun on joko otettava etäisyyttä ja oltava vielä sinkkuna rttä pääset tilanteen kanssa sinuiksi tai sitten puhuttava edes jotain (yksityiskohtien kertomisen tarkkuus sinun hallussasi), koska hän voi ihmetellä reaktioitasi ja jossain vaiheessa päättää lähteä jos ei ymmärrä sinua.
Oliko oikea raiskaus(väkivaltaa, fyysistä pakottamista) vai sellainen kuviteltu? Kannattaa toipua rauhassa, ensin hoitaa mielenterveys kuntoon ja vasta sitten harrastamaan seksiä.
Vierailija wrote:
Oliko oikea raiskaus(väkivaltaa, fyysistä pakottamista) vai sellainen kuviteltu? Kannattaa toipua rauhassa, ensin hoitaa mielenterveys kuntoon ja vasta sitten harrastamaan seksiä.
Mikä hiton kuviteltu? Oletko ihan vajaa?
Ymmärrän täysin. Minuakin ahdistaa, en tiedä pystynkö enää ikinä luottamaan yhteenkään mieheen niin paljon että harrastaisin seksiä.
Kyllä siitä kannattaisi kumppanille puhua.
Kyllä sinun jossakin vaiheessa pitää puhua sekä poikaystävällesi että mielellään jollekin ammattilaiselle. Kärsit asiasta jo nyt ja eteenpäin pääseminen voi olla hyvin vaikeaa, jos et käsittele asiaa.
Poikaystäväsi on varmaan huomannut, että jokin on pielessä. Sinä päätät miten tarkasti kerrot asiasta. Hän pystyy varmasti ottamaan asian vastaan ja tukemaan sinua. Asian jakaminen lähentää eikä loitonna teitä. Ellei hän ymmärrä, hän ei ehkä ole oikea ihminen sinulle.
Silti suosittelen myös terapeutille tai muulle ammattilaiselle puhumista. Kannattaa valita pätevä ja kokenut terapeutti, joka on työskennellyt seksuaaliväkivallan uhrien kanssa.
Voimia sinulle syksyyn ja elämässä eteenpäin!