Purra ulos- plakaatti keulalla mielenosoituksessa!
Kommentit (51)
Miten monta tuhatta tuolla on. KyllĂ€ on hyvĂ€t iskulauseet. HyvĂ€ me. đȘ
Vierailija kirjoitti:
ItÀnaapurin masinoimassa miekkarissa
miksi rysssÀ rysssÀmielisintÀ puolueeta halveeraisi...persuthan on rysssÀn masinoima puolue rahoituksesta alkaen, kaikki ÀÀrioikeat on .
Vierailija kirjoitti:
Omaa kotimaataan ja sen kansalaisia vihaavien kokoontumisajot.
Kun pitÀisi protestoida esim. seks. rikoksen uhriksi joutuneiden puolesta, jossa vaaditaan muualta tulleet rikolliset maasta ulos, ei tuosta kaksinaamaisesta, tekopyhÀstÀ sakista ketÀÀn paikalla nÀy.
Todellisuudessa kiinnostaa vain yleisesti hyvÀksyttyyn laumaan kuuluminen, sekÀ teeskennelty vieraskoreus ja hyvesignalointi moraaliposeerauksineen.
Ei kiinnosta edes se, ettÀ ne rikollistet muualta tulleet ovet mainehaitaksi ja hÀpeÀksi niille kunnollisille muualta tulleille.
YököttÀvÀÀ...
SinÀ ilmeisesti olet sitten sellainen isÀnmaallinen ja suoraselkÀinen hyvÀ suomalainen? JÀrjestÀpÀ sitten itse kavereidesi kanssa isompi mielenosoitus, jossa tuetaan Purraa, vastustetaan seksuaalirikollisia ym. Jos massat ja suomen Kansa on puolellasi, niin ÀkkiÀhÀn tÀllaiseen miekkariin löytyy tuhansia, jopa satoja tuhansia osallistujia. Ja samalle saatte nÀytettyÀ epÀilyttÀville partaradikaaleille ja ulkomaiden medioille, ettÀ mitÀ Suomen kansa todella haluaa ja ajattelee.
Orpon mantra : olemme sopineet hallituksessa pelisÀÀnnöistÀ, ei vaan ole uskottava.
Ministeri Purralla on agenda. Ministeri Orpolla on agenda. Voimme huonosti.
47% ÀÀnesti Purraa vastaan gallupissa, 40% ÀÀnesti puolesta. Tuntuuko siltÀ, ettÀ Purran kannatus on heikko?
80% ei alunperin ÀÀnestÀnyt persuja.
MikseivÀt Perussuomalaiset ole lÀhteneet nÀyttÀmÀÀn kymmenien tuhansien ihmisten voimalla kaduille tukeaan Purralle? Ovatko he pelkkiÀ Vauvapalstalla huutelijoita, jotka eivÀt sitten jaksa ulos aktivoitua oikeana pitÀmÀnsÀ asian puolesta?
SinÀnsÀ mielenkiintoista, ettÀ suomalaiset ovat alkaneet osoittaa mieltÀ suoraan tiettyjÀ poliitikkoja vastaan ja ovat jopa alkaneet vaatia eroa. Koska nÀin on viimeksi tapahtunut? En ainakaan heti muista vastaavaa, ja luulen, ettei sitÀ minun elinaikanani ole juuri tapahtunut. Olen 55-vuotias. Totta kai on osoitettu mieltÀ jotakin vastaan tai jonkin puolesta, mutta ei ehkÀ ihan nÀin suoraan jotain tiettyÀ henkilöÀ vastaan.
Suomessa ei mielenosoituksella eroteta ketÀÀn đ sorry.
Vierailija kirjoitti:
Ei suoraan, mutta kyllÀhÀn se Junnilakin erosi, kun yleinen mielipide kÀÀntyi hÀntÀ vastaan.
Vierailija kirjoitti:
47% ÀÀnesti Purraa vastaan gallupissa, 40% ÀÀnesti puolesta. Tuntuuko siltÀ, ettÀ Purran kannatus on heikko?
EikÀ ketÀÀn muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sivistysmaissa poliitikot ymmÀrtÀvÀt erota itse kun tuntevat ettÀ luotto on mennyt kansalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
MikseivÀt Perussuomalaiset ole lÀhteneet nÀyttÀmÀÀn kymmenien tuhansien ihmisten voimalla kaduille tukeaan Purralle? Ovatko he pelkkiÀ Vauvapalstalla huutelijoita, jotka eivÀt sitten jaksa ulos aktivoitua oikeana pitÀmÀnsÀ asian puolesta?
MĂ€ olin duunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistysmaissa poliitikot ymmÀrtÀvÀt erota itse kun tuntevat ettÀ luotto on mennyt kansalaisilla.
EiköhÀn oman puolueen luotto ole tÀrkeintÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Ranska ole sivistysmaa? Ei Macronkaan eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli eduskuntavaalien ÀÀnikuningatar?
Mutta perussuomalaisten puhenjohtajan saa