Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomalaiset naiset ei lisäänny?

Vierailija
19.07.2023 |

Meillä syntyy Japanin kanssa vähiten lapsia maailmassa. Mikä on suomalaisten naisten ongelma?

Kommentit (344)

Vierailija
101/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---lll--- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei suomalaiset miehet lisäänny?

5uomessa on pahat päättäjät.

Kun on kurjuutta luvassa, niin ei kannata tehdä lapsia kärsimään.. Ei auta, että Purra ja Orpo lupasi laittaa äitiyspakkeukseen PALLON. Sen pallorahan kuulemma ottavat lääkkeitten hintoja nostamalla.... Ohohh... 😁

En ole ikinä ääneen uskaltanut sanoa, että en ikinä pitänyt äitiyspakkausta niin mageena juttuna.

Ensimmäisen lapsen kohdalla otin. Toisen, kolmannen ja neljännen kohdalla, en enää. Sitähän tunsi melkein petturiksi ja kiittämättömäksi. "Niin arvokas" Olen aina tykännyt valinnanvapaudesta.

Vierailija
102/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen aseksuaali. Ei kiinnosta seurustelu eikä lapset.

aseksuaaleja ei ole olemassakaan. Yksi tuttu nainen sanoo kanssa olevansa aseksuaali mutta tosiasiassa se ei saa ketään koska on todella pirullinen ihminen

Lässyn lässyn. Aseksuaaleja on olemassa. Mikä minä sitten olen kun ei kiinnosta ollenkaan seksi ja lisääntyminen. Ajatuskin siitä oksettaa. En pystyisi edes seurustelemaan. Ällö ajatus.

Mistä minä sen tietäisin? Sun pitää kysyä itseltäsi mikä olet. Et ainakaan aseksuaali. Tutkimuksissakin todettiin ettei tuollaista ole olemassakaan.

Missä v itu n tutkimuksissa? Laitatko linkin siihen!?? Kyllä olen aseksuaali. Aseksuaali on sille sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiseen tarvitaan mies. Suomalaiset miehet ovat tehneet selväksi että he vihaavat suomalaisia naisia ja ulkomaalaista miestä en halua. Jään siis vastentahtoisesti lapsettomaksi.

Vierailija
104/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aseksuaaleja ei ole olemassakaan. Yksi tuttu nainen sanoo kanssa olevansa aseksuaali mutta tosiasiassa se ei saa ketään koska on todella pirullinen ihminen

Lässyn lässyn. Aseksuaaleja on olemassa. Mikä minä sitten olen kun ei kiinnosta ollenkaan seksi ja lisääntyminen. Ajatuskin siitä oksettaa. En pystyisi edes seurustelemaan. Ällö ajatus.

Mistä minä sen tietäisin? Sun pitää kysyä itseltäsi mikä olet. Et ainakaan aseksuaali. Tutkimuksissakin todettiin ettei tuollaista ole olemassakaan.

Jaah jaah sun mielestä varmaan myöskään homoja ja lesboja ei ole olemassa

Ne ei liity tähän mitenkään. Ihmisillä voi olla esim jokin trauma liittyen seksiin. Tuo aseksuaalisuus on vaan näitä nykypäivän termejä.

Anteeksi nyt vaan mutta minulla ei ole mitään traumaa. Olen aina lapsesta asti tiennyt olevani aseksuaali. 🥱

Vierailija
105/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä v itu n tutkimuksissa? Laitatko linkin siihen!?? Kyllä olen aseksuaali. Aseksuaali on sille sana.

Kaikilla ihmisillä on hormonit. Se on täysi mahdottomuus että ihminen ei olisi joskus kiinnostunut jostain seksuaalisesti.

Vierailija
106/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten luonnollinen rooli on hoivata vauvoja, pitää koti puhtaana ja pitää mies tyytyväisenä. 

T: rakkaudella kiltti nuorimies <3

Mitäköhän tuo viimeinen tarkoittaa?

Vierailija
107/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymiseen tarvitaan mies. Suomalaiset miehet ovat tehneet selväksi että he vihaavat suomalaisia naisia ja ulkomaalaista miestä en halua. Jään siis vastentahtoisesti lapsettomaksi.

joo. ei suomalaisia miehiä kiinnosta tehdä lapsia suomimammojen kanssa, kun mammat kyllästyvät pian mieheen ja miehestä tulee elatusmaksuautomaatti.

Vierailija
108/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on hormonit. Se on täysi mahdottomuus että ihminen ei olisi joskus kiinnostunut jostain seksuaalisesti.

Ei se ole mahdotonta. Miten hormonit liittyy siihen? Itse en ole koskaan enkä kiinnostu kenestäkään seksuaalisesti. Oksettava ajatus.

Vierailija
109/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus-työ

Vierailija
110/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus-työ

+ työttömiä ja kotiäitejä väheksytään

työelämästä putoaa helposti väliinputoajaksi.

Vierailija
111/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo. ei suomalaisia miehiä kiinnosta tehdä lapsia suomimammojen kanssa, kun mammat kyllästyvät pian mieheen ja miehestä tulee elatusmaksuautomaatti.

Ööh, miehethän ne kyllästyvät. Tältäkin palstalta saa päivittäin lukea miten vaimo jätetään mm. sen takia että hänelle tulee ikää. Eihän kukaan voi olla vanhenematta, joten miten voi perustaa perheen jonkun kanssa joka vaatii että sinun tulee olla ikuisesti nuori?

Vierailija
112/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei halua lapsia.

Vierailija
113/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tää minäminä kyltyyr kun ei kiinnosta mitkään muut kuin oma napa ja raha.

Vierailija
114/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa. Jos ei halua lapsia niin se on jokaisen oma asia. Ei pitäisi kuulua kenellekään toiselle mitä jokainen itse elämällään haluaa tehdä!

Vierailija
115/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, miehethän ne kyllästyvät. Tältäkin palstalta saa päivittäin lukea miten vaimo jätetään mm. sen takia että hänelle tulee ikää. Eihän kukaan voi olla vanhenematta, joten miten voi perustaa perheen jonkun kanssa joka vaatii että sinun tulee olla ikuisesti nuori?

Reilusti yli puolet avioeroista tulee naisilta joten älä ala miehiä syyttämään. Ja ennen kuin alat kuitenkin, niin ei syy ei ole miehessä vaan siinä, että nainen kyllästyy ja luulee vielä löytävänsä sen prinssin valkealla ratsullaan, Chadin.

Vierailija
116/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ongelmaa. Jos ei halua lapsia niin se on jokaisen oma asia. Ei pitäisi kuulua kenellekään toiselle mitä jokainen itse elämällään haluaa tehdä!

No just tää minä minä, ihan turha sitten itkeä ja sormea osoitella kun kaikkia ei kiinnosta joku ilmastonmuutos...tai jos joitain inhottaa kuinka maahantulijat raiska ilee...

Vierailija
117/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mitenkään kestänyt yhtä ja samaa äijää saman katon alla 18 pitkää vuotta, jonka lapsen aikuistuminen ottaa.

Vierailija
118/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto miten nauran kun typerät velat uskottelee olevansa jotenkin suuria ajattelijoita kun lpset jätetty tekemättä!

Kellään teistä ei ole mitään loistouraa tai loistotuloja saati sitä älykkyyttä.

En kaipaa loistouraa enkä -tuloja sen enempää kuin kakaroitakaan. On leppoisa duuni, tarpeeksi rahaa ja helppo, mukava elämä. Kun toisten rääkyviin penikoihin törmää, kyllä kiittää itseään omista elämänvalinnoista.

Vierailija
119/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi meidän pitäisi sikiä kuin eläimet? joo olemme eläimiä sillai mutta se meidät erottaa eläimistä että meillä on käytössä ehkäisy. En usko että suurin osa ihmisistä edes haluaa lapsia, niitä vain putkahtelee seksin tuloksena niin sitten on vaan pakko hoitaa niitä. 

Voi luoja. Tietäisitpä kuinka paljon rahaa moni laittaa lapsettomuushoitoihin. Siinä 100 000e on pieni raha. Lapsia ei todellakaan putkahtele.

Samasta syystä kun monet tuhlaavat äärettömän summan esim häihin. ihmiset on aivopesty niin, että pitää tehdä asiat sillai kuin toisetkin tekee. Koska tämä on biologinen reaktio,luulevat että sinut erotetaan laumasta jos et tee niin. Minua ei voisi kiinnostaa pätkääkään erotetaanko laumasta. Me omilla aivoilla ajattelevat olemme sitten niitä fiksuimpia jotka kulkevat omaa polkuaan.

Sun aivot on kouluttamattoman työttömän tukielätin aivot ja luulet olevasi jotenkin viisas ;)

Koulussa ei opeteta mitään uutta.

-eri

Vierailija
120/344 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään onnellista velaa. Onnellisia perheitä tiedän kymmeniä ellei satoja.

I trust you, bro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan