Adlibris - tilauksen toimittaminen? Nyt mennyt jo kaksi viikkoa tilauksesta
Paketti ei ole vieläkään lähtenyt varastolta. Miten kauan teillä on mennyt Adlibriksen tilauksissa?
Kommentit (6)
Sama homma. Toissapäivänä tuli ilmoitus, että lähetys on valmis postitettavaksi. Ei ole silti liikkunut mihinkään.
No mitä niissä saamissasi sähköposteissa sanotaan toimitusajasta? Tilauksen voi myös kätevästi perua sähköpostin linkistä.
Ihan sattumankauppaa. Joskus tulee nopeasti ja joskus kestää tolkuttoman kauan. Ne vissiin tilailee itse niitä kirjoja jostain ja lähettää eteenpäin. Jos on joku mitä ei omasta varastosta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sattumankauppaa. Joskus tulee nopeasti ja joskus kestää tolkuttoman kauan. Ne vissiin tilailee itse niitä kirjoja jostain ja lähettää eteenpäin. Jos on joku mitä ei omasta varastosta löydy.
Onko mitään varastoa? Porvoon kirjakeskuksen leima paketin kyljessä.
Adlibris on ruotsalainen firma.
Varmaan johtuu, että millä päällä sattuvat olemaan. Maanantaina darra riivaa ja keskiviikkona
jo aletaan laskeutua viikonlopun viettoon..
Riippuu siitä, miten kaukaa on haluamani kirja pitänyt hankkia.
Joskus tilauksessani on ollut lähes loppuunmyytyjä teoksia, joita Adlibris on ilmeisesti etsiskellyt eri puolilta maailmaa yhteistyökumppaneittensa varastoista. Silloin on voinut lähetyksen saapuminen kestää.
Mutta kun tuotteet ovat tulleet varastoon, on ne sieltä lähteneet aina tosi nopeasti.
Olen ollut ihan tyytyväinen Adlibrikseen.