Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uskovia kertomaan uneni

Vierailija
19.07.2023 |

Eli näin n pari viikkoa sitten merkillisen unen jossa ensin vaelsin kylätietä pitkin ja jossa kaarsin toista tietä takaisin jonnekin jossa oli oikealla lujaa kalliota ja sen edessä avaraa maastoa ja edempänä metsänreunaa /vuoria.
Luja kallio oikealla olikin sitten yhden talon seinänä, menin taloon ja sisällä oli odottava jännittävä tunnelma. Ihmettelin sitä tunnelmaa, ihan kuin jotain isoa olisi tapahtumassa.

Niin tapahtuikin, pitkän odottelun jälkeen - seisoskelin vaan kotoisassa tuvassa ja sitten avautui oikealta päin alempaa eräs ovi, ovesta tuli ensin palvelijatar joka selvästi palveli perässä tulevaa naista. Sitten tuli tämä nainen, hopeisissa hiuksissaan ja tummansininen vaate päällään ja sitten vielä yksi palvelijatar hänkin valkoisissa. Palvelijattarilla oli myös valkoiset esiliinat, jotkä myös pitkät kuten vaatteet.

Nainen jota he palvelivat oli vanhempi, hyvin kalpeanaamainen, ja hänen samettimaisessa sinisessa vaatetuksessaan oli rinnalle kiinnitettynä sellainen pyöreä n 10 cm kokoinen koru joka oli kuin kilpi. Se oli hoopeaa ja jotain muuta kiiltävää, ehkä kultaa.

Valkoiset palvelijat käänsivät naisen minua kohti ja hymyilivät, myös nainen hymyili salaperäisesti, ihonsa hohti kuultavana.

Sitten tunnistin hänet äkkiä: hän oli jo vuosikymmeiniä sitten kuollut äitini! Hänen tehtävänsä oli niinkuin vain ilmestyä näin ja sitten hän kääntyi palvelijattarineen ja kääntyi pois takaisin , ovesta. Minulle tuli hätä että heii olisin halunnut keskustella äitini kanssa, se oli niin ihmeellistä.

Palvelijattaret kääntyivät ennen ovea minua päin ja nyökkäsivät vain ja sulkivat oven kiinni. Jäin tupaan yksin, ja olin ihan ihmeissäni ja valtavan onnellinen.

Sitten heräsin. Tunnelma oli uskomattoman toiveikas.

Onko ketään uskovaa joka osaisi selittää uneni?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi kertoi että hänellä on kaikki hyvin, siellä missä onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla