Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yököt!!

Vierailija
14.12.2006 |

tai muutkin jos kuka on hereillä... piristäkää jollain viesteillä väsynyttä yökköä. ma aina viiden aikoihin rupee hirmusti väsyttää ja pitää ruveta keksii jotain tekemistä. tosi rauhallinen yö ollu... tässä vaan oottelee et tunnit menis eteenpäin ja pääsis nukkuu. -yökkö-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärisen ihan, koska erään asukkaan isä huusi minulle vaikka syy ei missään nimessä ollut minun...:( Kelaan ja kelaan asiaa mielessä ja olen ihan varma etten ole tehnyt mitään väärää tai laiminlyönyt työtehtäviäni. Otan varmaan tän asian siksi niin raskaasti, koska olen tunnollinen hoitaja joka oikeasti välittää näistä asukkaista.

Vierailija
2/4 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaiset osaa joo " Välillä" olla hiukka hankalia ja kaiken tietäviä. ja meidän hoitajien työtä arvostellaan välillä aika paljonkin. vaikka varmasti parhaamme aina jokainen pyrkii tekemään. jos ite tiiät tehnees oikein, ni älä suotta mielessäs mieti. omaiset on omaisia!! -yökkö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä eräässä palvelutalossa jonka vieressä on tuettuja asuntoja kehitys- ja liikuntavammaisille. Öisin käymme auttelemassa myös näissä näissä asunnoissa.

Eräs asukas n. kolmekymppinen pyörätuolissa oleva asukas haluaa mennä nukkumaan n. kahden aikaa yöllä. Me saamme nukkua täällä. Kun olin tehnyt klo. 00 kierron niin menin nukkumaan. Ajattelin, etten laita herätyskelloa soimaan kahdelta koska tämä kyseinen nainen soittaa aina talon puhelimeen koska haluaa nukkumaan.

No kello neljältä sitten heräsin herätyskelloon ja säikähdin ihan hirveästi, kun tämä nainen ei ollutkaan vieläkään soittanut. Kokeilin soittaa talon puhelimilla, mutta eivät toimineet. Lähdin välittömästi katsomaan onko kaikki hyvin. No siellä asunnossa oli sitten tämän naisen isä paikalla. Hän oli soittanut vanhemmilleen kun ei ollut minua saanut kiinni. Tämä isä raivosi minulle ihan hirveästi. Syyttivät heittele jätöstä yms. yhtä kauheista syytöksistä.

Annoin naiselle oman kännykkä numeron, että jos yöllä tulee vielä jotakin ongelmaa, niin saa ainakin minut sitten kiinni omasta kännykästäni.

Minusta syy ei ollut minussa, vaan talon iänkaikkisen vanhoissa ja kulahtaneisa puhelimissa tai puhelin linjoissa.

Jäi vain niin kauhea olo tuosta isän huudoista ja kommenteista.

Onneksi kuitenkin tämä nainen oli sitten kuitenkin kunnossa, eikä mitään ollut sattunut.

Vierailija
4/4 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan odotan tunnin ja jään lomalle ja tänne tarttee tulla vasta tapanina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä