Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ruokajakelusta kaksi vuokallista kanamunia ja 2pkt sämpylää, eihän niilä pärjää ollenkaan

Vierailija
19.07.2023 |

ei koko lihaa tai leikkelettä, makkaraa tsm sellaista..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kaapissa riisiä, tee siitä ja kananmunasta paistettua riisiä. Sinne voi laittaa sekaan kasviksia myös.

Vierailija
22/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aijon valittaa jakeluun ensi kerralla jotta laittavat myös kinkkuja tsm mukaan

Kaviaari ja ankankoivet olisi myös kivoja.

Itse haluvaisin oheen vielä šušhilaitelman ja jos ne saisi kotia tuotuna. Kiitos. Silloin osotettaisiin, ettei köyhäkään ole iha orijan asemassa. PS myös lahjakortit ravitolaan olisimukava viikon lopun varalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on luonto nyt täynnä ilmaista ruokaa! Kysy kaveria avuksi, jos et itse pääse. Nokkosta, voikukkaa, suolaheinää, maitohorsmaa.

ajattelitko että noilla pärjää pitkäänkin? Proteiinija aika huonosti

"Proteiinija" saat niistä kananmunista. Vaikka trollihan sinä olet.

etkö lukenut lainausta. Siinä ehdotettiin poimimaan kasveja luonnosta.

Luonnosta poimittua hortaa voi laittaa sämpylän väliin ja tulee muuten oivallinen munakas hortalla maustaen. Hakukoneeseen  horta tai hortoilu, niin saat vinkkejä. Vihreästä saat vitamiineja ja antioksidantteja. Ja kananmuna sisältää just kaikkea terveellistä.

Vierailija
24/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että vuokallinen on ihan peruskenno. Kyllä se riittää moneen. Tee vaikka lettuja tai pannukakkua, jos sinulla on jauhoja. Nesteenä voit käyttää vaikka kylmää vettä, jos maitoa ei ole.

Vierailija
25/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen trolli. Tää on ollut täällä ennenkin. Jopa sana vuokallinen.

Vierailija
26/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen metsään poimii mustikoita! Osa omaan suuhun ja osa ämpäriin ja facekirppikselle myyntiin. Niillä kolikoilla voit sitten hommaa protskut ihan itse!

Vierailija
27/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt lääkkeesi! Tämä sinun vuokasi on nähty jo niin monta kertaa, että keksi jotain uutta, jos sinulla on joku pakkomielle tehdä tänne aloituksia.

Vierailija
28/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen trolli. Tää on ollut täällä ennenkin. Jopa sana vuokallinen.

Hänen äidinkielensä ei ole suomi eikä hän tiedä, miten Suomessa myydään munia.

Vierailija
29/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on luonto nyt täynnä ilmaista ruokaa! Kysy kaveria avuksi, jos et itse pääse. Nokkosta, voikukkaa, suolaheinää, maitohorsmaa. Esim. entisessä kotikaupungissani oli kaupunginpalstalla hernettä ja niitä sai kuka vaan käydä keräämässä.

Metsästä mustikkaa, vadelmaa, ahomansikkaa ja pian puolukkaa.

Arvaan kuitenkin, että keskityt surkeudessasi piehtaroimiseen, joten enpä tuhlaa aikaani tähän enempää, vaan lähden metsään.

Hyvä, että menet metsään. Sinun kaltaistesi kommentteja ei vaan jaksa.

Sinnehän nyt kaikki lähtevät sinun entiseen kotikaupunkiisi herneitä keräämään. Suolaheinää ja voikukka syömällä jää energian ja proteiinin määrä varsin alhaiseksi samoin kuin pelkkiä marjoja syömällä, mutta sinulle ei se taida mennä päähän.

Ahomansikoita ja vadelmia on todella vaikea metsästä löytää, ihan vaan tiedoksi sinulle. Olen rämpinyt koko ikäni kesäisin marjametsissä enkä ole juurikaan vadelmia tai mansikoita löytänyt.

Olisit vielä maininnut onkimisen ja roskisten tonkimisen, koska kaikillahan on Suomessa järvi tai meri nurkan takana ja jokainen roskishan on täynnä syötäviä herkkuja, sieltähän voi löytää vaikka mitä namia suolaheinän särpimeksi!

Jotain rajaa toivoisi näihin typeriin kommentteihin.

Terveisin erittäin ahkera marjanpoimija ja satunnainen onkija.

Vierailija
30/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunien proteiinipitoisuus on 90% Se on enemmän kuin mitä saat puhtaasta naudanlihasta Naudanfileen proteiinipitoisuus on vain 30%

Paistat kananmunat ja laitat sämpylän väliin, hyvää ja proteiinirikasta 

Vierailija
31/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kilometriä tuli auton mittariin kun yritin käydä keräämässä mustikkaa. Yhtä litraa enempää ei löytynyt kun joku muu oli ehtinyt jo viedä kaiken. Kalliiksi tuli nekin mustikat ja ja verenpaineet nousi. 

Vierailija
32/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 3 kokonaista T-luupihviä.

Vierailija
33/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on luonto nyt täynnä ilmaista ruokaa! Kysy kaveria avuksi, jos et itse pääse. Nokkosta, voikukkaa, suolaheinää, maitohorsmaa. Esim. entisessä kotikaupungissani oli kaupunginpalstalla hernettä ja niitä sai kuka vaan käydä keräämässä.

Arvaan kuitenkin, että keskityt surkeudessasi piehtaroimiseen, joten enpä tuhlaa aikaani tähän enempää, vaan lähden metsään.

Sinnehän nyt kaikki lähtevät sinun entiseen kotikaupunkiisi herneitä keräämään. Suolaheinää ja voikukka syömällä jää energian ja proteiinin määrä varsin alhaiseksi samoin kuin pelkkiä marjoja syömällä, mutta sinulle ei se taida mennä päähän.

Ahomansikoita ja vadelmia on todella vaikea metsästä löytää, ihan vaan tiedoksi sinulle. Olen rämpinyt koko ikäni kesäisin marjametsissä enkä ole juurikaan vadelmia tai mansikoita löytänyt.

Olisit vielä maininnut onkimisen ja roskisten tonkimisen, koska kaikillahan on Suomessa järvi tai meri nurkan takana ja jokainen roskishan on täynnä syötäviä herkkuja, sieltähän voi löytää vaikka mitä namia suolaheinän särpimeksi!

Täh? Jokainen mahdollinen aukea, jota ei ole nurmikolle raiskattu sisältää vattupuskia, mutta sinä et ole löytänyt? Missä ihmeessä oikein asut. Vadelmia on lisäksi helppo poimia. Paljon helpompi kuin mustikoita

Vierailija
34/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä häh? Kananmuna on ravinnoista monipuolisin! Se sisältää kaikki elämän perustarpeet. Mieti vähän, että hedelmöitetystä kananmunasta kasvaa kananpoika ilman muita ulkopuolisia aineita!

Vierailija
35/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aijon valittaa jakeluun ensi kerralla jotta laittavat myös kinkkuja tsm mukaan

Opettelisit ensin kirjoittamaan 😉

Vierailija
36/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

En voi kun sairas olen

Sen huomaa kyllä 😊

Vierailija
37/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on luonto nyt täynnä ilmaista ruokaa! Kysy kaveria avuksi, jos et itse pääse. Nokkosta, voikukkaa, suolaheinää, maitohorsmaa.

ajattelitko että noilla pärjää pitkäänkin? Proteiinija aika huonosti

Kyllä niillä pärjää, kun on pari vuokallista munia lisäksi.

Vierailija
38/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako marjastat, ja ongit?

Vierailija
39/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt hakemassa 2kg jauhopussin, niin saat tehty herkullista tuorepastaa ison kipollisen, josta syö monta päivää.

Vierailija
40/46 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vuokallista kananmunaa kuin vuohalpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi