Leikkimielinen G: jos saisit kaksoset, toivoisitko tytöt, pojat vai tytön ja pojan?
Tuli vaan tässä mieleen kun testi näyttää negaa vaikka on raskautunut olo ja ennestään 3 tyttöä ja 2 poikaa. Ihme asioita sitä juolahtaa mieleen... =D
Kommentit (23)
Molempia sukupuolia oli ennestään, joten ei väliä.
Mulla ei ole yhtään lasta, ja ikää alkaa tulla... :-( Olen haaveillut perheestä 20vuotta... ja olisin superonnellinen jos saisin edes yhden lapsen. Jotenkin tuntuu, ja on aina tuntunut, että tyttö se olisi, eikä olisi mitään vastaan vaikka tulisi kaksikin.
" kakospojat kuulostaa melko painajaiselta"
Et osaa edes kirjoittaa.
Ja 20: kaksos- s. (<kaksonen) ja kaksois- a. (kaksinkertainen)
T. kaksospoikien äiti
Ei tarvitse yhtään miettiä. Ei ole lapsia, kaksostytöt olisivat ihanat...
Itse olen kaksonen, olemme molemmat tyttöjä. Tyttö-poika -kaksoset ovat oikeastaan aika samanlaisia kuin " normaalit" sisarukset, olisi mukava, että lapsilla oliis vielä se erilainen side toisiinsa.
Vaikka tytöt hirmu ihania ovatkin. Muuten ehkä tytönja pojan, mutta ehkä pojille olisi enemmän " iloa" veljestä siskojen seassa :).
Poika ja tyttö on jo (ei kaksoset).
kakospojat kuulostaa melko painajaiselta.
olemassa poika, joten ottaisin varmaan tytöt, jotta nyt niin rakas poikani saisi pysyä ainokaisena poikana :)
(siis näin ei-raskaana ja ei lapsia lisää tahtovana ajatus lisälapsista tuntuu pelottavalta, ja hiukan siltä, että pieni poikani jäisi paitsioon, joten soisin hänelle ainakin sen erikoissijan esikoisuuden lisäksi ;))
Ennestään minulla on yksi kumpaakin lajia. Tyttö näyttää olevan paljon tarkempi ja siistimpi...
Minulla on jo kaksostytöt ja yksi poika. Toivoisin, jos yleensä lapsia lisää haluaisin, kahta poikaa. Meillä taas nuorimmainen tuntuu jäävän usein tyttöjen leikeistä ulkopuolelle. Joten leikkikavereita pojalle olisi kiva!
Ihan sen perusteella, mitä itse tunnen kaksosia, niin poikakaksosilla näyttää olevan mutkattomampi suhde. Tyttöjen välillä on enemmän kilpailua, ja yleensä toinen loistaa toisen kustannuksella.
Ennestään on jo tyttö ja poika. Säilyisi balanssi lapsissa kun molempia olisi yhtä monta..
Jos nyt sais valita niin ottaisin saman satsin uudestaan.
Mutta mulle oli kyllä ihan sama mitä sukupuolia tulee, ja niin olisi myös jos saisin uudelleen kaksoset.
vaikka siinä on enemmän pieleenmenon mahdollisuutta raskausaikana, kun monesti on yhteinen istukka (vaiko aina?) ja joskus toisen verenkierto jotenkin dominoi eikä toiselle sitten riitä tarpeeksi. Mutta tervetuloa vaan millä yhdistelmillä tahansa, lapset!