Pettäjät jotka eivät halua lopettaa suhdettaan.
Voimaantuneesta perheenäiti Jennistä irrotettu ketju..
Oletteko pettäjät miettineet kuinka pieni maa Suomi on.. Jostain yhden illan jutusta voi selvitä jäämättä kiinni. Pitemmistä säädöistä tai useammista ihmisistä tulette jäämään kiinni.
Kertokaa kokemuksia miten jäitte tai saitte puolison kiinni?
Kommentit (18)
Mua petettiin. Meni 2v pettämisestä ja tää avovaimon 2mies kehitti omantunnon. Kertoi mulle pettämisestä viestillä ja pyysi anteeksi..
Pari kk yritin antaa anteeksi en pystynyt ja lopetin suhteen.
Pettämisessä on todella paljon muuttuvia tekijöitä joihin et voi vaikuttaa..
Pettäjä kaveri = Hänen mailma, omatunto, rakastuuko hän sinuun, miehet varsinkin puhuu paljon keskenään= kuka vaan voi kuulla juttuja.
Taudit..
Silminnäkijät= työpaikalla oli kolmiodraama.. Jäivät kiinni 500km päässä hotellissa työmatkalla, kun toisen petettävän puolison kaveri oli samassa hotellissa.
Viestittely= aika monesta näkee jos ja kun säätää luurin kanssa.. Voit vahingossa jättää luurin pöydälle, sähköpostin auki jne. Jopa sun puhelin voidaan varastaa..
Kaveri napsahti salasuhteestaan kiinni 1000km päässä kotoa. Useamman vuoden jälkeen, eivät eronneet vaimonsa kanssa mut mitkä todennäköisyydet.
Olivat Rukalla viettämässä lemmenlomaa. Yökerhon hämyssä olivat törmänneet kaverin hoitoon vuosien takaa. Kaveri oli hätävalehdellut et tää nainen oli työkaveri 🤗. Ei sitten ajatellut et tämä nainen voi tulla uudelleen vastaan.
Seuraavana päivänä kaverin vaimo oli törmännyt naiseen ja käynyt small talk- keskustelun missä nainen oli paljastanut et tunsivat kuntosalin kautta.
Eipä siinä nainen puhutti kaverin ihan pussiin. Lopulta kaveri ei voinut kun tunnustaa.
Kaverin mies jäi kiinni baarin julkaisemasta sosiaalisen median kuvasta. Oli mies vähän väärässä paikassa.
Olen lukenut myös jutun jossa pariskunta oli intaantunut suuteloon live kameran edessä. Liveä oli katsonut petettävän tuttu ja kertonut näkemästään.
Mutuna. Aika usein kiinnijäänti johtuu siitä et nälkä kasvaa syödessä. Muututaan varomattomaksi.
Mies 40. Petin kerran jäin kiinni koska en pystynyt elää itseni kanssa. Tunnistin ja erottiin.
Vierailija kirjoitti:
Kohtalo. Jätin puhelimen pöydälle. Vaimo oli pyyhkimässä pöydältä pölyjä tuli viesti jonka alku näkyi n 5sec inforivillä. Viesti alkoi mulla on ikävä.
11v suhde. Kiitos hei. Ei kannattanut.
😂
Moni pettäjä myös alitajuisesti haluaakin jäädä kiinni, tai ei välitä edes jääkö kiinni. Exä petti minua niin, että moni tiesi siitä. Eron jälkeen muutama sitten kertoikin minulle, että juu, pettihän se. Kai se pettäminen oli exälle keino saada syy erota.
Vierailija kirjoitti:
Kohtalo. Jätin puhelimen pöydälle. Vaimo oli pyyhkimässä pöydältä pölyjä tuli viesti jonka alku näkyi n 5sec inforivillä. Viesti alkoi mulla on ikävä.
HAAHAA!
Mä tiedän kaks pettämistapausta.
1. Muijalla oli sivusuhde, oli vannottanut pettäjä partnerin testeihin mis mies oli valehdellut käyneensä.. tartutti miehensä klamydian.
2. Salasuhde paljastui miehelle kun naisen partneri. Olikin vähän mentaalisesti epätasapainossa. Ilmestyi oven taakse.
Vierailija kirjoitti:
Moni pettäjä myös alitajuisesti haluaakin jäädä kiinni, tai ei välitä edes jääkö kiinni. Exä petti minua niin, että moni tiesi siitä. Eron jälkeen muutama sitten kertoikin minulle, että juu, pettihän se. Kai se pettäminen oli exälle keino saada syy erota.
Mä petin lasteni äitiä just noin. Toivoin varmastikkin et jää kiinni ja ex jättää mut. Itse en pystynyt eroamaan vaikka olisin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän kaks pettämistapausta.
1. Muijalla oli sivusuhde, oli vannottanut pettäjä partnerin testeihin mis mies oli valehdellut käyneensä.. tartutti miehensä klamydian.
2. Salasuhde paljastui miehelle kun naisen partneri. Olikin vähän mentaalisesti epätasapainossa. Ilmestyi oven taakse.
2. On aika yleinen. Tiedän pari vastaavaa tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ap:n kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ap:n kirjoittama.
Olet aivan oikeassa. Mietin kirjoitanko kokemuksen alkuun vai omaan.
Tarkasti huomasit...
Miksei kakkonen tajua, että voi vapaasti ottaa pettäjän?
Piilotellaan ja salaillaan.
hALOO, sen kun otat sen.
Ei se kelpaa enää aviopuolisolle.
Pettäjä on usein kateellinen päävammainen joka haluaa vaan kostaa, jos toinen on verbaalisesti lahjakkaampi tms., koska haluaa olla parempi. Tiedän useita miehiä jotka tekevät näin vaikka vaimo ihan priimaa ja itse ovat jotain outoja sekoja.
Toinen syy miksi ei haluta kertoa on oman libidon nostaminen kakkosen avulla. Oma muna ja sen kunto tärkeämpi, kuin naisten sydämen terveys.
Kolmas syy on se, että siitä menee maine joten halutaan mieluummin ettei partneri tiedä ja vaikka jättää, että saa kavereillle esitettyä tarinan sopuerosta ja monista suhteen monista ongelmista...
Usein suhde kakkosiin loppuu kun ykkönen jättää.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ei kannattanut? 11 v suhde puolisoosi vai ei kannattanut sivusuhde?
Ja miksi pidit päällä inforiviä, jos tämä nainen tekstaili sulle????
Ja miksi sulla ees oli sivusuhde?