IS: Perheenäidin salaisuus: Pian kolmekymppinen voimaantunut perheenäiti Jenni on pettänyt miestään säännöllisesti jo puolentoista vuoden ajan
Kahden pienen lapsen äiti, alle 30-vuotias Jenni elää tasapainoisessa avioliitossa. Hänellä on miehensä kanssa kaksi pientä lasta.
Mies osallistuu lasten hoitamiseen, pariskunnan välit ovat läheiset ja elämä on taloudellisesti vakaata.
Työpäivien ja lasten hoitamisen lomassa Jenni saa toisinaan omaa aikaa. Silloin hän mieluiten harrastaa seksiä jonkun muun kuin aviomiehensä kanssa.
Kyseessä ei ole avoin suhde, vaan Jennin kehittämä ratkaisu parisuhteen ongelmaan. Hänen käsityksensä on, ettei hänen miehensä ja lastensa isä tiedä sivusuhteista mitään.
Arvostan Jennin kaltaista naista joka uskaltaa toteuttaa itseään. Mieshän ei tässä kärsi kun ei tiedä sivusuhteista mitään.
Kommentit (744)
Luulen että mies tietää missä mennään ja kestää tilannetta lasten takia. Reissutyötä kun tekee niin ei voi kuin kestää, koska muuten ei näkisi lapsia ikinä. Toisaalta jos jossain niin reissutöissä niitä tilaisuuksia tulee pettää paljon. Ihan oikeat maksulliset antaa jopa ilmaiseksi, jos olet vaalea pohjoismaalainen.
Jutun nainen yrittää luoda valtasuhdetta mieheensä ja ehkäpä tietynlaista riippuvuussuhdettakin. Uhkailee varmaan lasten viemisellä jos mies eroaa. Oksettava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani pettäjät ovat epävakaita ihmisiä ja suurin osa polttaa. Yksi ikäihminen alkoi pettämään ja taustalta löytyi alkava muistisairaus joka muutti persoonaa. Pidän näitä voimaantuvia ihmisiä mt-potilaina tai muistisairaina. Sekä juttuja yleensä keltaisen lehdistön iltasatuina.
Mt-ongelmia yleensä lapsuudesta saakka jotka jätetty hoitamatta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä nainen vain toteuttaa seksuaalisuuttaan ja fantasioitaan eli on nykyaikainen moderni nainen jos mies tekee saman on hän nuljake, petturi ja sika! :D
Niin, mies yleensä tuomitaan jos hän noudattaa miehistä seksuaalisuuttaan mutta naista ylistetään ja kannustetaan löytämään oma seksuaalisuutensa ja himot! ; )
Pahoinvointi lisääntyy koko ajan kun ihmiset eivät luota kehenkään. Ja miksi pitäisi jos näiden tällaisten juttujen fanaattisimpien äänitorvien tavoitteet tulevaisuuden parisuhdemalleista toteutusivat. Sairaita ihmisiä.
Tämäkin asia olisi kannattanut pitää oikeasti salaisuutena...! Melkoista huomiohu..aamusta taas lehdet täynnä, kun mitään muita uutisia ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin asia olisi kannattanut pitää oikeasti salaisuutena...! Melkoista huomiohu..aamusta taas lehdet täynnä, kun mitään muita uutisia ei ole?
Jos tuolla Jenni rassukallla ei ole mitään muita saa vutuksia elämässään josta lehdet voivat juttua tehdä kuin pettäminen niin aika heikosti menee. Säälittävyydessään ja alhaisuudessaan omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
lähde
Oma asiansa, mitä tekee. Minua kiinnostaa lähinnä, miten hän pystyy kärjestämään aikaa kolmen lapsen hoidolta. Minäkin haluaisin omaa aikaa, mutta käyttäisin sen lenkkeilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähde
Oma asiansa, mitä tekee. Minua kiinnostaa lähinnä, miten hän pystyy kärjestämään aikaa kolmen lapsen hoidolta. Minäkin haluaisin omaa aikaa, mutta käyttäisin sen lenkkeilyyn.
Kun on hyvä mies joka hoitaa myös talon, ruuan ja lapset niin onhan äidillä aikaa ottaa anaaaliin vierailta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mulla tuollainen vaimo. Jenni haluaa että hänet otetaan ja tykkää anaaliseksistä ja panemisesta. Oma vaimo on yhtä tylsä kuin Jennin mies.
Ehkä se on sun vaimo. Toi "Jenni" ei taida sille miehelleen olla mikään seksipeto.
Jutusta kuultaa läpi ahdistunut pikkutyttö jonka käytös oikein huutaa että: Huomatkaa mut. Mä oon valmis miellyttämään miten vaan kunhan saan huomiota ja ihailua. Puhumiseen rehellisesti tarpeistaan hän ei pysty kuten jutun pariterapiaa käsitelleessä osassa todettiin.
Ennuste on huono tällaisille elleivät joudu ns todella pohjalle ensin. Lapset kyllä isälleen erossa.
AI miksikö näitä juttuja tehdään? Koska ne puhuttavat. Tässäkin melkein 40 sivua mennyt eikä tahti ole edes hidastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se ero tulee, nainen vie lapset.
Ja mies maksaa elarit, eikä saa nähdä lapsiaan
Ei se Suomessa enää näin mene. Lapset menevät viikko-viikkosysteemillä, ellei johonkin muuhun ole painava syy. Esim. että mies ei halua lapsia kokonaiseksi viikoksi luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi olla ihan rehellisesti avoimessa suhteessa?
Koska suhteessa on talouasiat kunnossa. Todella kylmä leidi!
Luitko jutun? Lasten takia ei halua erota. Mies ei halua avointa suhdetta.
Jennihän on toki siis ihmisenä perseestä. Ja jos joku kysyy avointa suhdetta etkä itse halua sitä, niin hälytyskellot pitäisi soida ja jättää se henkilö aika nopeasti, koska olette menossa tragediaa kohti... Eikä avoimeen suhteeseen tietenkään pidä suostua jollei sitä halua.
Avoin suhde ja sen ehdottaminen näissä tilanteissa on pelkkää sumutusta ja valehtelua. Pettäminen jo alkanut tuon ehdotuksen sanomisen hetkellä. Eli kylmästi ero jos ei avointa suhdetta halua.
Aivan. Alkaa olla typerän merkki tuo narsissisanan käyttäjä. Kaikki tavalliset mlkutkin on nyt niitä. Ensinnäkin heitä on alle yksi prosentti väestöstä joten kukaan täällä tuskin yhtäkään tavannut. Niitä diagnooseja kannattaisi vähän tarkemmin tutkia.[/quote]
Meinaatko että ihmiset tapaavat elämänsä aikana reilusti alle sata ihmistä. Ja tällaisella palstalla kukaan ei ole törmännyt yhteenkään.
Todennäköisyys että olet oikeassa on hyvin lähellä nollaa.
Ja kun tuohon lisätään vailla varsinaista diagnoosia olevat voimakkaita narsistisia piirteitä käytöksessään ilmentävät henkilöt niin aletaan lähestyä kaksinumeroisia prosentteja.
Olen aina ihmetellyt joidenkin halua hiljentää ja vaientaa tuosta asiasta viriävät kommentit välittömästi. Miksi?
Ihminen joka saarnaa siitä että olet rajoittava jos et suostu ehdotukseen avoimesta suhteesta pitkän vuosia kestäneen normaalin parisuhteen jälkeen on minusta irrallaan todellisuudesta tai sitten jotenkin persoonaltaan vinksahtanut.
Nämä tyypit eivät koskaan halua keskustella siitä että mitäs jos siitä sovittaisiinkin avoimesti ja rehellisesti keskustellen jo parisuhteen alussa.
Oikeita parisuhteiden epärehellisyyden ja vapaamatkustelun ilmentymiä tuollaiset.
Suomenruotsalaisille naisille kulissit on tärkeitä ja pääasia on että talo on hieno ja mies oikean kielinen. Sitten löytyy myös niitä ketkä haluavat poiketa tästä.