Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Perheenäidin salaisuus: Pian kolmekymppinen voimaantunut perheenäiti Jenni on pettänyt miestään säännöllisesti jo puolentoista vuoden ajan

Vierailija
19.07.2023 |

Kahden pienen lapsen äiti, alle 30-vuotias Jenni elää tasapainoisessa avioliitossa. Hänellä on miehensä kanssa kaksi pientä lasta.
Mies osallistuu lasten hoitamiseen, pariskunnan välit ovat läheiset ja elämä on taloudellisesti vakaata.
Työpäivien ja lasten hoitamisen lomassa Jenni saa toisinaan omaa aikaa. Silloin hän mieluiten harrastaa seksiä jonkun muun kuin aviomiehensä kanssa.
Kyseessä ei ole avoin suhde, vaan Jennin kehittämä ratkaisu parisuhteen ongelmaan. Hänen käsityksensä on, ettei hänen miehensä ja lastensa isä tiedä sivusuhteista mitään.

Arvostan Jennin kaltaista naista joka uskaltaa toteuttaa itseään. Mieshän ei tässä kärsi kun ei tiedä sivusuhteista mitään.

Kommentit (744)

Vierailija
581/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan mutta nuo höpötykset, että lapset kärsii pettämisestä on täyttä bullshittiä. Olen pettänyt vaimoa enempi tai vähempi 3 vuotta eikä taatusti lapset kärsi millään tavoin tilanteesta :D elävät hyvää ja mukavaa lapsuutta eikä kotona riidellä. paljon enemmän kärsivät eroperheiden lapsina.

onko sulla tyttäriä? Mitä veikkaat heidän luottamuksesta miehiä kohtaan tulevaisuudessa? Kiinni jäät jossakin vaiheessa kuitenkin. t. faija pani puolta kylää...

Ja toisin päin. Asiaa koskevat tutkimukset pettävien isien pojista viittaavaat siihen että toistavat isiensä tekoja aikusena.

Vierailija
582/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monogamia ei toimi, ei naisella eikä miehellä.

Kyllä se osalla toimii. Ne jotka eivät usko monogamiaan voisivat olla jo lähtökohtaisesti rehellisiä luonteestaan, ennen kuin hakeutuvat yhteen sellaisen kanssa joka uskoo. Monesti heille ei vain se käy, että kumppanikin saa olla villi ja vapaa eli halutaan se "kotihiiri" sinne kulissiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ymmärrän Jenniä ja jostain syystä tuli olo, että se aviomieskään ei ole sen uskollisempi. Olen itse kitunut liitossa, missä seksi loppui miehen toiveesta melkein heti lapsen syntymän jälkeen ja kun myöhemmin asiaa selviteltiin, niin oma pettämiseni (mitä en siis tehnyt) olisi ollut pienempi petos siihen nähden mitä mies itse teki. 

Vierailija
584/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ymmärrän Jenniä ja jostain syystä tuli olo, että se aviomieskään ei ole sen uskollisempi. Olen itse kitunut liitossa, missä seksi loppui miehen toiveesta melkein heti lapsen syntymän jälkeen ja kun myöhemmin asiaa selviteltiin, niin oma pettämiseni (mitä en siis tehnyt) olisi ollut pienempi petos siihen nähden mitä mies itse teki. 

Jep. Ja mikähän jutussa viittasi tuohon että mies pettää. Nyt vaan tuoksahtaa vahvasti siltä että lehden juttua halutaan kääntää ylösalaisin. Miksi?

Vierailija
585/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa luottavainen aviomies kun ei huomaa mitään outoa.

Vierailija
586/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Jennin mieskin kuulostaa aikamoisen perässä vedettävältä jäärältä. Mitään yhteisiä tekemisiä ei suunnittele, ei kosketa, ei halua, ei sängyssä suostu kokeilemaan mitään uutta ja on paljon poissa. Mistäs sen tietää, jos hänkin reissuissaan paneskelee muita, kuten Jennikin?

Suurin kysymys on, miten ja miksi nämä on päätyneet yhteen ja avioliittoon, kun kumpaakaan ei kiinnosta tehdä suhteen eteen mitään, ei kunnioiteta, ei panosteta, ei arvosteta eikä rakasteta toinen toisiaan. Ja tämmöisiin suhteisiin tehdään lapsia, jotka varmasti kärsii, kun vanhempien välit menee.

Vierailija
587/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tietää, mutta ei kiinnosta.

Vierailija
588/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo Jennin mieskin kuulostaa aikamoisen perässä vedettävältä jäärältä. Mitään yhteisiä tekemisiä ei suunnittele, ei kosketa, ei halua, ei sängyssä suostu kokeilemaan mitään uutta ja on paljon poissa. Mistäs sen tietää, jos hänkin reissuissaan paneskelee muita, kuten Jennikin?

Suurin kysymys on, miten ja miksi nämä on päätyneet yhteen ja avioliittoon, kun kumpaakaan ei kiinnosta tehdä suhteen eteen mitään, ei kunnioiteta, ei panosteta, ei arvosteta eikä rakasteta toinen toisiaan. Ja tämmöisiin suhteisiin tehdään lapsia, jotka varmasti kärsii, kun vanhempien välit menee.

Onpa värittynyt tulkinta. Taidat nyt jotain omaa juttuasi miettiä.

Vierailija
589/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla yllättävän hankalaa uskoa, että nainen pettää. Miehen aivoissa voivat helposti sykkiä lukuisten naisten sanat: "naiset eivät halua pelkkää seksiä, vaan rakkauden ja parisuhteen", mitä viljellään usein tälläkin palstalla. Naista pidetään automaattisesti myös moraalisempana ja puhtaampana sukupuolena, minkä takia voi olla yllättävän vaikeaa tajua, että nainen toimii täysin päin vastoin, kuin yhteiskunta ja naiset itse antavat ymmärtää.

Vierailija
590/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tuohtumuksen, mutta ottaen huomioon, että nainen kun nainen on levitellyt niitä pakaroita ja ties mitä, ties kelle.

Tai kaikille joilla nyt on jonkinsortin sykkivä elin, niin en tiedä miksi tästä pitäisi hermostua?

Luulen, että olisi paljon parempi jos naisia ei tästä syystä kovin korkealle edes arvosta, se on helpompaa niin, koska se on lähempänä totuutta kuitenkin.

Näinhän se on, ehkä aina ollutkin.

Naisten luoma madonna kultti on jo henkihievereissä, nyt näyttää alkavan uhriutuminen.

Toivottavasti kaikki ovat jo heränneet tähän naisten sairauteen.

Vierailija
591/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sellaiset pettäjien ruoskimis ja väkivalta-fantasiat täällä taas että huhhuh. Kolmasosa ihmisistä on pettänyt, niin minäkin. Ei tämä Jenni nyt ole mikään harvinainen poikkeus, ja vaikka olisikin niin tämä pettämisen demonisointi muistuttaa itsessään maanisuudessaan jotain uskontoa. Jos Jenni olisi tappanut jonkun, niin täällä itkettäisiin miten Suomessa ei mt-palvelut toimi. Mutta ei, kun on pettänyt niin johan joutuu h*lvettiin. Mietin joskus mistä nämä näin äärimmäiset reaktiot juuri tähän aiheeseen johtuu.

Vierailija
592/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tuohtumuksen, mutta ottaen huomioon, että nainen kun nainen on levitellyt niitä pakaroita ja ties mitä, ties kelle.

Tai kaikille joilla nyt on jonkinsortin sykkivä elin, niin en tiedä miksi tästä pitäisi hermostua?

Luulen, että olisi paljon parempi jos naisia ei tästä syystä kovin korkealle edes arvosta, se on helpompaa niin, koska se on lähempänä totuutta kuitenkin.

Näinhän se on, ehkä aina ollutkin.

Naisten luoma madonna kultti on jo henkihievereissä, nyt näyttää alkavan uhriutuminen.

Toivottavasti kaikki ovat jo heränneet tähän naisten sairauteen.

kyllä rauhallisia, järkeviä ja uskollisia naisia löytyy, he eivät herätä vain yhtä paljon mielenkiintoa kuin nämä rempseät ja ennakkoluulottomat, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
593/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä alkaa taas naisten puolustus, naisten toimesta tietty, kyllähän te ymmärrätte.

Viaton Jenni, ilkeän kankea mies.

Uhri jolla ainoa keino päästä miehensä kahleista on availla pakaroita ja ottaa melaa aaanukseen.

Nainen se väittelee mustan valkoiseksi, jos sille korvan antaa.

Vierailija
594/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sellaiset pettäjien ruoskimis ja väkivalta-fantasiat täällä taas että huhhuh. Kolmasosa ihmisistä on pettänyt, niin minäkin. Ei tämä Jenni nyt ole mikään harvinainen poikkeus, ja vaikka olisikin niin tämä pettämisen demonisointi muistuttaa itsessään maanisuudessaan jotain uskontoa. Jos Jenni olisi tappanut jonkun, niin täällä itkettäisiin miten Suomessa ei mt-palvelut toimi. Mutta ei, kun on pettänyt niin johan joutuu h*lvettiin. Mietin joskus mistä nämä näin äärimmäiset reaktiot juuri tähän aiheeseen johtuu.

Henkinen väkivalta on henkistä väkivalta vaikka sitä narsku vääntelisi ja kääntelisi kuinka päin vaan. Joku terapeutti on sanonut osuvasti että totuus kestää aina tarkastelua.

Vierailija
595/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tässä tuntuu olevan kyse seksiaddiktiosta. Tulee ihan mieleen se Levottomat 3-leffa, missä se nainen ei saanut kylliksi mistään.

Vaarallista peliä kyllä pelaa, kun uskaltaa viedä panonsa omaan kotiinsa. Siinä vaiheessa kun mies alkaa epäillä, on helppoa(ja traumaattista) saada nainen rysän päältä kiinni.

Jos jutun nainen ei halua jäädä kiinni tai ei halua, että mies eronkaan jälkeen saa tietää kuvioista, niin olisi kyllä syytä erota ja pian.

Jotenkin tämmöisessä tapauksessa olisi ehkä todellakin parempi, ettei mies saisi tietää koskaan, miksi ero tuli. Voi olla, että luottamus kaikkiin naisiin menee iäksi.

Toki luulisi, että miehellä edes joku hälytyskello kilkattaisi, kun vaimo on jo jossakin kohtaa pyytänyt avointa suhdetta. Sehän jo kertoo toisen haluista muualle aika paljon.

Kyllä minä ainakin ajattelisin, jos mies ilmoittaisi halukkuuteensa avoimeen suhteeseen, että ajattelee ja haluaisi panna muita.

Kyllä, luottamus naisiin on mennyt iäksi. Ihmishirviöitä.

Vierailija
596/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tässä tuntuu olevan kyse seksiaddiktiosta. Tulee ihan mieleen se Levottomat 3-leffa, missä se nainen ei saanut kylliksi mistään.

Vaarallista peliä kyllä pelaa, kun uskaltaa viedä panonsa omaan kotiinsa. Siinä vaiheessa kun mies alkaa epäillä, on helppoa(ja traumaattista) saada nainen rysän päältä kiinni.

Jos jutun nainen ei halua jäädä kiinni tai ei halua, että mies eronkaan jälkeen saa tietää kuvioista, niin olisi kyllä syytä erota ja pian.

Jotenkin tämmöisessä tapauksessa olisi ehkä todellakin parempi, ettei mies saisi tietää koskaan, miksi ero tuli. Voi olla, että luottamus kaikkiin naisiin menee iäksi.

Toki luulisi, että miehellä edes joku hälytyskello kilkattaisi, kun vaimo on jo jossakin kohtaa pyytänyt avointa suhdetta. Sehän jo kertoo toisen haluista muualle aika paljon.

Kyllä minä ainakin ajattelisin, jos mies ilmoittaisi halukkuuteensa avoimeen suhteeseen, että ajattelee ja haluaisi panna muita.

Kyllä, luottamus naisiin on mennyt iäksi. Ihmishirviöitä.

Siksi he loivat madonna kultin itselleen.

Hüøra/villi puhdistautuu tulemalla äidiksi, vaikka koko väite on absurdi, nainen äitinä vetää vain loputkin resurssit, antamatta mitään vastineeksi.

Tai Jenniltä saa ehkä taudin kiitokseksi.

Vierailija
597/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä ulistaan tuon Jennin touhuista? Ihan niinkuin olisi ainut laatuaan pettäjä parisuhteessa. Tiedoksi että monet miehet pettävät yhtälailla vuosikausia. Kun sille touhulle antaa pikkusormen, se vie koko käden.

Tämä kommentti tulee aina, kun puhutaan siitä miten rappiolla naiset yhä enemmän nykyään ovat ja jopa kannustavat toisiaan siihen. Oikeutus sillä, että kyllä muutkin. Niin, itse asiassa aika monet ihmiset tappavat toisia ihmisiä. Eli, sekin on ok? Kunhan tätä polkua jatketaan niin kohta saa tehdä mitä vaan, vaikka pahoinpidellä lapsia, koska kyllä muutkin.

Maailmassa on aika paljon ihmisiä ja aika monet heistä ovat aivan pihalla. Ei ehkä ihan fiksuinta hommaa ole katsoa mitä paskimmat tekevät ja käyttää sitä perusteluna. Joskus ennen torpattiin nämä perustelut, joissa vedotaan siihen mitä muut ovat tehneet. Nykyään tällainen moraali ja vastuun ottaminen täysin yksin omista teoista alkaa käydä harvinaisemmaksi.

Vierailija
598/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja mikähän jutussa viittasi tuohon että mies pettää. Nyt vaan tuoksahtaa vahvasti siltä että lehden juttua halutaan kääntää ylösalaisin. Miksi?

Koska sosiaalisen tuomion saanut nainen ajettiin ulos laumasta ja se merkitsi historiassa kuolemaa. Naisille on tästä syystä kehittynyt aivan käsittämättömän hyvä syyllisyydenväistelymekanismi. Ovat siis pettämisen ylimpiä ammattilaisia!

Vierailija
599/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun muikkeli kyselee muka rakentavasti avoimen suhteen mahdollisuutta, on panokaveri jo selvillä ja suurella todennäköisyydella jo kokeiltukin.  Tämä on se hetki, jolloin miehen (tässä tapauksessa) tulee lopettaa avioliitto heti. Peli on hänen osaltaan täysin pelattu. On tarjolla vain tuskaa pitkään ja paljon tai vähemmän lyhyen ajan. Media hehkuttelee näitä avoinsuhdehuorauksia, mutta jos toinen puoli voisi rehellisesti valita, niin se loppuisi heti.

Vierailija
600/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan mutta nuo höpötykset, että lapset kärsii pettämisestä on täyttä bullshittiä. Olen pettänyt vaimoa enempi tai vähempi 3 vuotta eikä taatusti lapset kärsi millään tavoin tilanteesta :D elävät hyvää ja mukavaa lapsuutta eikä kotona riidellä. paljon enemmän kärsivät eroperheiden lapsina.

onko sulla tyttäriä? Mitä veikkaat heidän luottamuksesta miehiä kohtaan tulevaisuudessa? Kiinni jäät jossakin vaiheessa kuitenkin. t. faija pani puolta kylää...

Ja toisin päin. Asiaa koskevat tutkimukset pettävien isien pojista viittaavaat siihen että toistavat isiensä tekoja aikusena.

Ei siihen varmaan tutkijoita tarvitse, että ymmärtää sen.

Kotoahan se lapsi oppii elämää, tässä lapset oppivat äidiltään.

Villi äiti, villimpi tytär.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme