Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suhtaudutte lastaan haukkuvaan vanhempaan?

Vierailija
19.07.2023 |

Tullut tällainenkin vastaan joka kimpaantui kun en innostunut juoruilemaan siitä kuinka hirveä ja sairas hänen aikuinen lapsensa on pelkkää toista osapuolta kuultuani.

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa ymmärrän lastaan haukkuvaa vanhempaa jos lapsi on tuommoinen Ap:n kaltainen pakkomielteinen jankkaaja.

Tämän ketjun viestit on lähes pelkästään palstan narsistihullun yksinpuhelua. Tykkäilee myös ahkerasti omista kopioiduista viesteistään.

Hyvin todennäköisesti mitään erityistä haukkumista ei ole edes tapahtunut. Voi olla pelkkää vainoharhaa.

Tuo jankkaaja on luultavasti myös aika herkkä ja ottaa pienenkin kritiikin haukkumisena. Ja loukkaantuu siitä syvästi.

Millä arvoilla laskit todennäköisyyden?

Mä oon alkanut epäillä vahvasti, että tämä jankkaaja on harhainen.

Väitti joskus äitinsä kirjoittavan hänestä lehteen ja puhun kaduilla.

Ei ole kaikki palikat kohdallaan. Sen kertoo jo tämä hänen harrastama viestien massapostaaminenkin.

Siis mitä se sinua liikuttaa?

No tsemii toipumiseen kuitenkin.

Varmaan harhaisesti kuvitteli että keskustellaan hänestä. Kiire poistamaan. Ehkä siinä on sitten perää kun kolahtaa. Eikä mitään satunnaista vainoa, vaan sinnikkäästi poistattaa samat ketjut kuukaudesta toiseen ja aamusta iltaan. Ei hetken rauhaa keskustelulle saa ilman häntä. Ja sehän toki hänellä agendana onkin.

Puhut nyt taas itsestäsi. Sinä spämmäät täällä aamusta iltaan äidistäsi ja sinun keksimästäsi narsistidiagnoosista.

Kuvittelet harhaisesti äitisi olevan täällä.

Se ei ole mitään keskustelua että kopioit viestejä. Olet pakkomielteinen.

Kuulostat harhaiselta. En usko että tajuat hakuetua avun piiriin. 

Vierailija
142/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin huutaa ja haukkua lapsiani ihan nuin vaan. Ja he minua. Kaikki silti toisiaan rakastaa suunnattomasti ja se on kaikille selvää. Meillä on sellaista temperamenttia. Vai mitä se nyt on sitten, lyhyttä pinnaa. Olen kyllä huomannut, että en nyt vihaisenakaan ihan mitä sattuu syydä, että on siinäkin tarkat rajat. Mutta rumemmin sanon läheisilleni, kuin tuntemattomille.

Myöskin halataan ja vaikkapa peitellään toisiamme hyville yöunille. En tiedä tekevätkö muut näin. En pelkää, että menisi kehenkään välit poikki. Ei mene, ikinä koskaan milloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän haukutaan päivittäin omaa (ex) miestä tai sukulaista.

Onko täällä siis paljon narsisteja?

Ne samat ketjut täytyy toistuvasti palauttaa, koska narsisti poistattaa ne.

Ei tartte tehdä uusia samanlaisia ketjuja. Kirjoita päiväkirjaa ja mene hoidattamaan pääsi.

Itse olet narsisti

Sinä voit valittaa päiväkirjalle harhoistasi ja mennä hoidattamaan pääsi, niin ei tarvitse tulla sotkemaan toisten keskustelua.

Itse olet narsisti.

Tämä ei ole sinun ketjusi. Tämä on yleinen keskustelupalsta.

Kyllä jokaisella on oikeus puuttua jos keskusteluissa näkyy herjaamista, diagnosoimista, nimittelyä tai sääntörikkomuksia

Hahhah 🤣

Siksi siis spämmäät tänne herjaamista, diagnosoimista, nimittelyä ja sääntörikkomuksia poistamiesi viestien tilalle.

Ok.

Minä en nimittele ketään narskuiksi niin kuin sinä teet. Kaikki jotka on eri mieltä kanssasi on narskuja.

En myöskään spämmää. Viestini on harvoin samoja.

Vaikutat narsistilta. Onko sitä tutkittu edes?

Vierailija
144/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi moittii omaa kasvatustyötään.

Tekee sitä todennäköisesti sisarusten varjolla. Miksi kultalapsi on normaali vaikka heillä oli sama kasvatus.

https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismi/narsisti…

Vierailija
145/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen. Suhtaudun tiedostamalla kyseessä olevan hyvin todennäköinen narsistivanhempi.

Vierailija
146/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äänestän jaloillani. Joskus on tuollaisiakin tullut vastaan ihan livenäkin, kaikenlaisia hulluja sitä tapaakin.

Vierailija
147/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyjiä kannattaa vältellä. Pitävät pershetelmiään omana jatkeenaan ja joskus omaisuutenaankin. Aivan saakelin sairasta. Jos hänen rypäleensä menestyy niin joutuu kuuntelemaan rivien välistä kuinka erinomainen vanhempi ja kasvattaja hän on. Jos ei menesty niin joutuu kuuntelemaan sitä rypäleen diagnosointia ja ajojahtia 😑

Se asenne paistaa kilometrien päähän että lapsen saavutukset ovat vanhemman ansiota, niiden puuttuminen lapsen omaa vikaa. Ihmistyyppi on kovaääninen, elää kehuista ja tuntee tarvetta uhriutua äänekkäästi ihan puolitutuillekin.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon että jos asia on negatiivinen, vanhempi sinnikkäästi jankuttaa sen johtumattomuutta kasvatuksesta, ja jos asia on positiivinen, vanhempi sinnikkäästi jankuttaa sen johtumista kasvatuksesta. Ihminen on loppujen lopuksi aika pirun tyhmä elukka.

Vierailija
148/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee sitä todennäköisesti sisarusten varjolla. Miksi kultalapsi on normaali vaikka heillä oli sama kasvatus.

Vierailija
149/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äänestän jaloillani. Joskus on tuollaisiakin tullut vastaan ihan livenäkin, kaikenlaisia hulluja sitä tapaakin.

Vierailija
150/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa ymmärrän lastaan haukkuvaa vanhempaa jos lapsi on tuommoinen Ap:n kaltainen pakkomielteinen jankkaaja.

Tämän ketjun viestit on lähes pelkästään palstan narsistihullun yksinpuhelua. Tykkäilee myös ahkerasti omista kopioiduista viesteistään.

Hyvin todennäköisesti mitään erityistä haukkumista ei ole edes tapahtunut. Voi olla pelkkää vainoharhaa.

Tuo jankkaaja on luultavasti myös aika herkkä ja ottaa pienenkin kritiikin haukkumisena. Ja loukkaantuu siitä syvästi.

Vierailija
151/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tämä ketju on ollut täällä ennenkin. Tasan samat viestit. Hieman eri järjestyksessä vain.

No näytä sellainen ketju mistä voi lukea saman.

Viestien järjestys muuttuu kun poistatat. 

Tämä sama ketju on ollut täällä aiemmin.

En ole poistanut viestejä tästä. Mutta muistan missä järjestyksessä ne oli siinä aiemmassa ketjussa.

Jos kopioit jonkun viestin tuonne hakuun, saatat löytää niitä myös jostain muista ketjuista.

Laita vaan linkkiä ketjuun jonka voi lukea, ettei tarvitse tehdä uutta :)

Vierailija
152/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte tehdä uusia samanlaisia ketjuja. Kirjoita päiväkirjaa ja mene hoidattamaan pääsi.

Itse olet narsisti

Sinä voit valittaa päiväkirjalle harhoistasi ja mennä hoidattamaan pääsi, niin ei tarvitse tulla sotkemaan toisten keskustelua.

Itse olet narsisti.

Kyllä jokaisella on oikeus puuttua jos keskusteluissa näkyy herjaamista, diagnosoimista, nimittelyä tai sääntörikkomuksia

Hahhah 🤣

Siksi siis spämmäät tänne herjaamista, diagnosoimista, nimittelyä ja sääntörikkomuksia poistamiesi viestien tilalle.

Ok.

Minä en nimittele ketään narskuiksi niin kuin sinä teet. Kaikki jotka on eri mieltä kanssasi on narskuja.

En myöskään spämmää. Viestini on harvoin samoja.

Vaikutat narsistilta. Onko sitä tutkittu edes?

Sinä et edes tiedä mikä narsisti on kun nimittelet vieraita ihmisiä sellaiseksi.

Joskus nuorenpana olen joskus käynyt psykologeilla yms.

Työn puolesta on myös ollut jotain psykologisia testejä. Eikä ole narsistisuutta löydetty.

Vierailija
153/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Narsku on aina kärppänä paikalla näissä poistamassa väärät mielipiteet. Varmaan vahtii 24/7.

Vierailija
154/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet narsisti

Itse olet narsisti.

Hahhah 🤣

Ok.

Vierailija
155/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet narsisti

Itse olet narsisti.

Tämä. Siksi poistoon meni esim. seuraava:

"

No ainakin minun äidilläni on tapana kilpailuttaa lapsiaan. Siis jakaa armollisesti sitä ns rakkauttaan aina sille joka on enten mieliksi

Hänellä myös vaihtuu se kultalapsi joten aina se armosta pudonnut solvataan lyttyyn.

Rajat asettanut tai muuten eri mwiltä ollut on myös haukkujen kohde.

Kultalasta taas mollataa avuttomaksi ja syytellään siitä että tämä kuormittaa äitiään - äiti kun tunkee tekemään kaiken puolesta ja se pn sitten kaameaa kuitenkin."

Vierailija
156/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tämä ketju on ollut täällä ennenkin. Tasan samat viestit. Hieman eri järjestyksessä vain.

No näytä sellainen ketju mistä voi lukea saman.

Viestien järjestys muuttuu kun poistatat. 

Tämä sama ketju on ollut täällä aiemmin.

En ole poistanut viestejä tästä. Mutta muistan missä järjestyksessä ne oli siinä aiemmassa ketjussa.

Jos kopioit jonkun viestin tuonne hakuun, saatat löytää niitä myös jostain muista ketjuista.

Laita vaan linkkiä ketjuun jonka voi lukea, ettei tarvitse tehdä uutta :)

Vierailija
157/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut epäillä vahvasti, että tämä jankkaaja on harhainen.

Väitti joskus äitinsä kirjoittavan hänestä lehteen ja puhun kaduilla.

Ei ole kaikki palikat kohdallaan. Sen kertoo jo tämä hänen harrastama viestien massapostaaminenkin.

Siis mitä se sinua liikuttaa?

No tsemii toipumiseen kuitenkin.

Vierailija
158/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
159/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
160/181 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyjiä kannattaa vältellä. Pitävät pershetelmiään omana jatkeenaan ja joskus omaisuutenaankin. Aivan saakelin sairasta. Jos hänen rypäleensä menestyy niin joutuu kuuntelemaan rivien välistä kuinka erinomainen vanhempi ja kasvattaja hän on. Jos ei menesty niin joutuu kuuntelemaan sitä rypäleen diagnosointia ja ajojahtia 😑

Se asenne paistaa kilometrien päähän että lapsen saavutukset ovat vanhemman ansiota, niiden puuttuminen lapsen omaa vikaa. Ihmistyyppi on kovaääninen, elää kehuista ja tuntee tarvetta uhriutua äänekkäästi ihan puolitutuillekin.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon että jos asia on negatiivinen, vanhempi sinnikkäästi jankuttaa sen johtumattomuutta kasvatuksesta, ja jos asia on positiivinen, vanhempi sinnikkäästi jankuttaa sen johtumista kasvatuksesta. Ihminen on loppujen lopuksi aika pirun tyhmä elukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan