Kaikki miehet kehuvat minua todella kauniiksi treffipalstalla. Oikein hämmästyivät kun matchaan. Onko teillä muilla naisilla myös näin?
Siis eivät kaikki vaan he, jotka ovat minusta tykänneet ja joille laitan sydämen, sekä aloitan keskustelun.
Tarkoituksena ei ole nostaa itseäni tässä jalustalle vaan hämmentää se, olenko tosiaan ihminen, josta monet miehet voisivat todella pitää, ulkoisestikin.
Minulla on ihan vääristynyt suhde itseeni ja olen aika epävarma. Tiedän tavallaan olevani ihan nätti mutta vaikea sanoa miten muut minut näkevät.
On hankalaa tämän epävarmuuden vuoksi edes lähteä treffeille.
Nyt ajattelin tsempata ja ainakin vähintään tosissani tutustua ihmisiin.
Haluan kysyä, että kehuvatko miehet teitä aina treffipalstoilla? Pitävätkö viehättävänä sitten myös livenä?
Pahinta olisi jos tapaisin ihanan miehen, joka pettyisi nähdessään minut.
Olin tänään tunnin tinderissä, useita matcheja. Siinä ajassa juttelin viiden eri miehen kanssa. Yhden puhelinnumeronkin sain.
Onko tämä todella näin helppoa? Uskallatteko tapailla livenä?
Kerään rohkeutta.
Kommentit (33)
Olen itse ihan tavallisen näköinen, mutta huomannut saman ilmiön eli että miehet kehuvat ulkonäköä ja muka yllättyvät matchista :) Se on vain taktiikka saada nainen helpommin vastaamaan aloitusviestiin. Älä lankea niihin. Ja koita muutenkin hankkia ihan oma elämä, joka ei ole muiden arvosteluista/ihailusta riippuvainen.
Lähtökohta on se ettei Tinderissä ole mitää aitoa. Sieltä nainen saa seksiä vaikka joka päivä, mutta onko se seksi tyydyttävää? Harvemmin on. Kunnioita itseäsi olematta patja.
Ei kai kukaan moiti rumaksi ja ryppyiseksi, jos kerran tekee mieli?
Onhan noita valitettavan paljon. Itse poistan matchin heti, jos alkaa tulemaan kehuja ulkonäöstä, koska toisen, vallankin toistaiseksi vielä tuntemattoman ihmisen, ulkonäön kommentointi on ihan äärimmäisen junttia.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan se helppous sitten, kun on muutamat treffit takana. Siis jos treffit ikinä toteutuvat; noin 85% miehistä kun häviää ennen tapaamista tai tekee oharit, kun rnkkmatsku (joksi käy monille ihan vaan naisen kanssa tekstailu) on hommattu.
Itse toimin juuri näin. Ei tosiasiassa kiinnosta tavata ketään.
Loppuu se kehuminen kun kassit on tyhjennetty.
Itse aloittaisin keskustelun toteamalla että oletpa ruma ja lihava.
Tästä todennäköisesti alkaisi hedelmällinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön kehuminen on monelle miehelle tapa aloittaa keskustelu. Ilmeisesti huomanneet että helpoin tapa saada nainen vastaamaan.
Ja se on aina väärä tapa.
Jos nainen saadaan vastaamaan ja sitten tulee toosaa, niin onko se väärä tapa?
Ikävä sanoa, mutta osa kehuu vaan jotta saisi
Matchejä tulee ja treffeille pääsisi todella paljon. Haisee vaan jo tosi kauas se että nää miehet hakee vaan seksiä.
Itse ihmettelin alussa kun sain osumia miesten kanssa joita pidin paljon tasokkaampana kuin itseäni. Aika nopeasti selvisi et nämä vaan etsivät seksiä vaikka puhuvat parisuhteesta.
Hyi hitto, kun omakehu HAISEE. YÖK!
Wautsi. Mä olen ymmärtänyt tältä palstalta että miehillä on vaikeaa tinderissä kun ei tule oikein mätsejä eikä pääse treffeille. Nyt taas sitten naisiin käydäänkin vaan tyhjentämässä kassit, hinnalla millä hyvänsä.
Itse tapasin tinderissä aivan ihanan miehen joka on jäänyt mun elämään. Taas tämän ketjun kommenttien perusteella löysin yhden harvoista kunnollisista miehistä. Olenpa onnekas!
Joo muistan kun joskus joku mies kirjoitti että oikeastiko noin hyvännäköinen nainen matchasi hänen kanssaan. Ei mun mielestä kauhean viehättävää tuoda noin esiin huonoa itsetuntoa.
Katsotaan se helppous sitten, kun on muutamat treffit takana. Siis jos treffit ikinä toteutuvat; noin 85% miehistä kun häviää ennen tapaamista tai tekee oharit, kun rnkkmatsku (joksi käy monille ihan vaan naisen kanssa tekstailu) on hommattu.