Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup keski-ikäisille pariskunnille: määritteleekö teillä vähemmän haluava osapuoli seksin määrän täysin?

Vierailija
18.07.2023 |

Vai onko vähemmän haluavalla osapuolella tahtoa (tahdostahan se on nimittäin kiinni) tarjota sitä joskus myös silloin, kun ei niin itsellä mieli tekisikään?

Itse tajusin juuri tänään, että vaimoni saa seksiä aina kun haluaa ja minä puolestaan vain silloin, kun häntä sattuu haluttamaan (nykyisellään vain ovulaation aikaan). Eihän se ole millään muotoa reilu asetelma kyllä.

Gallup keski-ikäisille pariskunnille: määritteleekö teillä vähemmän haluava osapuoli seksin määrän täysin?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo antaa toisinaan ihan vain antamisen ilosta. Kyllä mä otan tarjouksen aina vastaan. Hän on yleensä se vähemmän haluava ja siten määrittää kuinka usein seksiä on. Tosin viime aikoina on itsellänikin ollut kuivia kausia.

Miten pystyt olemaan yhdynnässä naisen kanssa, joka ei kiihotu, ei kostu, ei saa klitoriksen erektiota eikä sillä hetkellä ole halukas seksiin?

Helposti. Se on kiihottavaa, kun vaimo levittää jalat velvollisuudentunteesta.

Vierailija
22/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minun suhteessani se vähemmän haluava. Vaikka seisoisikin välillä, ei halua edetä. Se turhauttaa. En tiedä mitä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on minun suhteessani se vähemmän haluava. Vaikka seisoisikin välillä, ei halua edetä. Se turhauttaa. En tiedä mitä tekisin.

Sopeudut tilanteesaa ja runkkailet. Tee se rohkeasti miehesi edessä, niin saatat saada munaa.

Vierailija
24/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotat  että mies etenee? Jatka sinä, kyllä se sitten innostuu.

Sarvesta härkää jne.