Sovimme mieheni kanssa jokin aika sitten, että jään pois töistä ja hän elättää minua harrastukseni takia
Nyt olen alkanut kuulla kaikenlaista hämmentävää kommenttia sekä ystäviltä että sukulaisilta, kysellen esim. milloin ajattelin palata töihin ja että onko harrastukseni nyt oikeasti niin tärkeä että työtkin piti jättää? Tai kysellään osa-aikaisen mahdollisuutta, ihan kuin asia heille jotenkin kuuluisi. Minulle ja miehelleni tämä järjestely sopii hyvin, sillä aikaa jää enemmän tärkeälle harrastukselleni, sen ei pitäisi ketään muuta silloin liikuttaa.
Kommentit (32)
Hyvä jos miehellesi sopii sinun lokkeilusi. Minä en vastaavaa itse katselisi päivääkään.
Haluaisin alkaa harrastamaan puutöitä mutta ei ole työkaluja.
Ehkä ovat huolissaan että miten sinun oikeasti käy jos vaikka eroatte ja sinulla ei ole enää töitä eikä taloudellista turvaa.
Mies jolla vaativa työ. Hänellä nainen, jolla vaativa harrastus.
Uusi trendi.
Ei kuulu muille. Mutta ovat kateellisia itsenäisyydestä.
Minä olen sopinut mieheni kanssa että en käy töissä, koska ei ole arvojeni mukaista työtä tarjolla. Velat olen jo maksanut. Tietysti se ketuttaa joitakin sukulaisia ja läheisiä.
Jos harrastuksesta lyö leiville , että tienaa rahaa nikn mikä ettei.
Ehkä heitä säälittää sun mies ja miettivät, että käytät häntä hyväksesi.
Vierailija kirjoitti:
Piti lisätä että kyseessä on oikeasti vaativa ja aikaavievä harrastus.
ap
Puistonpenkillä muiden ammattilaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu muille. Mutta ovat kateellisia itsenäisyydestä.
Mistä itsenäisyydestä? Ap:han on laittanut miehensä elättämään itseään, jotta saa itse vain harrastella.
Vierailija kirjoitti:
MIkähän harrastus kyseessä?
Keppihevoset
ap
Joku hevosharrastus tulee mieleen.
Mitä se muille kuuluu. Sanoisin että huolehtikaa vain omista asioistanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkähän harrastus kyseessä?
Keppihevoset
ap
Tuo en ollut minä. Ratsastusta harrastan.
- ap
Mullakin on niin ihana vanhanaikainen mies, että hän elättää perheemme. Minä voin vain nauttia elämästä, ei huolen häivää.
Piti lisätä että kyseessä on oikeasti vaativa ja aikaavievä harrastus.
ap