Syyllistyikö HS vihapuheeseen Rydman-tapauksessa?
Kommentit (67)
Toivottavasti tulee vankilaa ja potkut toimittajalle.
Koska hesari irtisanoutuu väärän tiedon levittämisestä??
Oikeus ratkaisee tuonkin asian aikanaan. Rydman on joka tapauksessa lähtökohtaisesti paremmassa asemassa kuin naiset, koskapa naisten tekemät tutkintapyynnöt R:sta eivät ole edenneet poliisista yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Hesari nyt ole kirjoittanut sen, mitä tytöt ja naiset ovat kertoneet. Ei ne nyt niitä hatusta ole vetänyt. Harmi, että tytöt vaiennettiin. Eivät varmaan uskalla puhua enää mitään. Nostan hattua Hesarille.
Nostat hattua valepukeille??
Anna kun arvaan: äänestät demareita.
Hesarin toimittajissa on poikkeuksellisen paljon punavihreitä ja intersektionaalisen ajattelutavan omaavia henkilöitä. Siinä ei ole periaatteessa mitään pahaa, mutta nyt ainakin epäillään että mopo on lähtenyt käsistä jos totuutta vääristellään ja ajetaan jotain omaa agendaa muka journalisteina.
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä syyllistyi, tai oikeushan sen lopulta päättää. Vasemmistolle vihapuha sallitumpaa Suomessa kuin oikeistolle.
Sitä ei kai kukaan kiellä, että Hesari syyllistyi ainakin maalittamiseen, todennäköisesti myös kunnianloukkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Hesari nyt ole kirjoittanut sen, mitä tytöt ja naiset ovat kertoneet. Ei ne nyt niitä hatusta ole vetänyt. Harmi, että tytöt vaiennettiin. Eivät varmaan uskalla puhua enää mitään. Nostan hattua Hesarille.
Mikä mielestäsi oli Hesarin motiivina? Jokin yleishyödyllinen varoittaminenko?
Jos poliitikko järjestäen haalii nuoria naisia, jopa alaikäisiä saalistusmielessä, oli hän mistä puolueesta tahansa, on kyllä uutisoinnin paikka. Olen näiden naisten ja varsinkin alaikäisten tyttöjen puolella. Olisi luuta heilunut, jos olisi ollut minun tyttärestäni kyse.
Minusta se, että persut varsinkin hylkäävät nämä tytöt tuon saalistajan puoluetaustan takia, on hirvittävää.
Hyyyyyysäjien Saanomat huomioon ottaen, aivan varmasti on. Ja syykin on kyllä tiedossa miksi. Silloin kun eivät ole ajamassa suoraan tryssien asiaa paljastamalla salaisia maanpuolustukseen liittyviä seikoja, niin ajavat niiden asiaa toisella konstein. Aivan selvä trendi ja tyyli on tuolla sakilla.
Persut siis hyväksyvät tyttöjen hyväksikäytön, jos hyväksikäyttäjä on persu. Okei. Hyvä tietää tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa säilyy kysymys, olivatko kaikki HS:n julkaisemat kertomukset ihan tuulesta temmattuja.
Olihan ne ja siksi tuollaisten juorujen levittämisestä pitääkin tulla kunnon rangaistukset.
Minun olisi vaikea uskoa, että kaikki lehden julkaisemat naisten kertomuksiksi väitetyt tarinat olisivat ihan satuja. Miksi ihmeessä mikään lehti julkaisisi täyttä puppua, kun siitä jää ennemmin tai myöhemmin kiinni.
No, toivottavasti asiaan tulee joskus selvyys. Minä en Ryydmanniin pysty luottamaan kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Koska hesari irtisanoutuu väärän tiedon levittämisestä??
EI IKÄNÄ! Ei niin kauaa, ennen kuin koko afrikka & lähi-itä on haalattu tänne ja meno on kuin tuossa lahden toisella puolen, länsi-somaliassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä syyllistyi, tai oikeushan sen lopulta päättää. Vasemmistolle vihapuha sallitumpaa Suomessa kuin oikeistolle.
Sitä ei kai kukaan kiellä, että Hesari syyllistyi ainakin maalittamiseen, todennäköisesti myös kunnianloukkaukseen.
-Rikosnimikkeitä ovat Jokisen mukaan törkeä kunnianloukkaus ja yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen. IL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa säilyy kysymys, olivatko kaikki HS:n julkaisemat kertomukset ihan tuulesta temmattuja.
Olihan ne ja siksi tuollaisten juorujen levittämisestä pitääkin tulla kunnon rangaistukset.
Minun olisi vaikea uskoa, että kaikki lehden julkaisemat naisten kertomuksiksi väitetyt tarinat olisivat ihan satuja. Miksi ihmeessä mikään lehti julkaisisi täyttä puppua, kun siitä jää ennemmin tai myöhemmin kiinni.
No, toivottavasti asiaan tulee joskus selvyys. Minä en Ryydmanniin pysty luottamaan kylläkään.
Ehkä he toivoivat että suuri osa tarinoista olisi totta ja Rydmann luhistuisi valtavan mediapaineen alla? Moni olisi paennut maasta tai mennyt kaulakiikkuun.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Hei, mulla olis tällä pari alaikäistä...
Tyttäriäsikö paritat? Millä hinnalla lähtee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mielestäsi oli Hesarin motiivina? Jokin yleishyödyllinen varoittaminenko?
Jos poliitikko järjestäen haalii nuoria naisia, jopa alaikäisiä saalistusmielessä, oli hän mistä puolueesta tahansa, on kyllä uutisoinnin paikka. Olen näiden naisten ja varsinkin alaikäisten tyttöjen puolella. Olisi luuta heilunut, jos olisi ollut minun tyttärestäni kyse.
Minusta se, että persut varsinkin hylkäävät nämä tytöt tuon saalistajan puoluetaustan takia, on hirvittävää.
Älä pliis jaksa, ei tuo enää mene läpi.
Ja sinullahan ei mitään lapsia ole, eikä tule ikinä olemaankaan, koska olet nolo reppana.
Vierailija kirjoitti:
Persut siis hyväksyvät tyttöjen hyväksikäytön, jos hyväksikäyttäjä on persu. Okei. Hyvä tietää tämä.
Poliisi, syyttäjä ja lopulta oikeus päättää kuka on syyllinen/syytön. Sinun asenteelliset jorinat ei sitä tosiasiaa muuksi muuta.
Suomessa oikeus toimii hienosti. Ainakin itse luotan sen lopputulemaan, onpa se vuosien päästä mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operaatio oli siis onnistunut, kun ainakin osa kansasta saatiin uskomaan satuja. Näin meitä ohjaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin tekemiset ovat tosia, ne on tiedetty jo kauan. Eli näistäkö ei saisi kertoa?