Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset haluaa, että miehelle olisi ok, että nainen olisi avoimessa suhteessa?

Vierailija
18.07.2023 |

Miksi?

Itse en ikinä suvaitsisi naista, joka vehtaisi muiden miesten kanssa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on itsekkäitä eikä osaa ajatella kuin itseään ja varsinkin jos on huomio rippuvainen nainen niin eihän se näe mitään ongelmaa siinä miksi miehen ei pitäisi hyväksyä sitä kun onhan se nyt niin ihanaa saa monelta mieheltä lahjoja ja huomiota niin voisi hyvällä omalla tunnolla kilpailuttaa kotona odottava mies kun se on pakotettu hyväksymään tilanne että nainen juoksee sängystä sänkyyn samalla kun vaatii että miehen kyllä pitää pysyä uskollisena kotona kun ei halua jakaa saamaansa huomiota muiden naisten kanssa

Oletko jotenkin osana kyseistä rinkiä vai luuletko vain? Kaikilla tuon porukan edustajilla on täysi vapaus siirtyä takavasemmalle.

Vierailija
22/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko haluta, eikä kukaan pakota sinua tuollaiseen suhteen, joten missä ongelma?

Ei pakota vai?

Tuo on jo normi nuorten naisten keskuudessa. "Mies ei saa tukahduttaa naisen seksuaalisuutta."

Ja nämä nuoret naisetko ovat nyt pakottamassa aloittajaa suhteeseen kanssaan?

Eikö se sinun mielestä ole pakottamista kun kiristetään elämän perus vietillä eli elämän jatkamisella sanomalla että hyväksy tai ole ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on itsekkäitä eikä osaa ajatella kuin itseään ja varsinkin jos on huomio rippuvainen nainen niin eihän se näe mitään ongelmaa siinä miksi miehen ei pitäisi hyväksyä sitä kun onhan se nyt niin ihanaa saa monelta mieheltä lahjoja ja huomiota niin voisi hyvällä omalla tunnolla kilpailuttaa kotona odottava mies kun se on pakotettu hyväksymään tilanne että nainen juoksee sängystä sänkyyn samalla kun vaatii että miehen kyllä pitää pysyä uskollisena kotona kun ei halua jakaa saamaansa huomiota muiden naisten kanssa

Mikä MIES jää tommoseen kuvioon jos se ei sitä itse halua?

Taas kauhea ulina omista valinnoista.

Vierailija
24/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko haluta, eikä kukaan pakota sinua tuollaiseen suhteen, joten missä ongelma?

Ei pakota vai?

Tuo on jo normi nuorten naisten keskuudessa. "Mies ei saa tukahduttaa naisen seksuaalisuutta."

Eikö se sinun mielestä ole pakottamista kun kiristetään elämän perus vietillä eli elämän jatkamisella sanomalla että hyväksy tai ole ilman?

Tuskinpa hiivasia minimunia kaivataan mihinkään rinkiin.

Vierailija
25/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se naisen tekemä ehdottelu johtuu siitä, että mies ei toimi Raamatun mukaan. Siellä on ohjeet, että mitä miehen pitää tehdä. Suomeksi sanottuna: naisesi ei ole tyydytetty monellakaan saralla, kuten esim. seksuaalisesti, henkisesti, taloudellisesti, jne. Miehillä kun on niitä vastuitakin olemassa parisuhteessa, katos, eikä vaan lekottelua. Ja jos niitä ei mies täytä, nainen kyllä alkaa automaattisesti katselemaan toiseen suuntaan, oli uskova tai ei, tiesi hän tästä tai tai. Se vaan on niin.

Naiset vaativat siis miehiä toimimaan perinteisten roolien mukaan vaikka kuitenkin nainen itse ei suostu perinteiseen rooliin vaan haluaa olla moderni nainen joka tekee mitä itse haluaa eikä miehet saa odottaa häneltä yhtään mitään koska miehen tehtävä parisuhteessa on ainoastaa täyttää modernin naisen vaatimukset sekä täyttää perinteisen roolin odotukset.

Osuinko lähelle ajatusmaailmaasi?

Vierailija
26/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin osana kyseistä rinkiä vai luuletko vain? Kaikilla tuon porukan edustajilla on täysi vapaus siirtyä takavasemmalle.

Olen useasti huomannut että minut on asetettu tuommoiseen rinkiin ja olen joka kerta poistunut taka vasemmalle ja joka poistuminen on tapahtunut haukkumisen, huutamisen ja arvostelun saattelemanan kun nainen olisi halunnut minulta huomiota kun sen takia minut rinkiin laitettiin

Vierailija
27/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaisten taso on romahtanut. Saisivat ottaa mallia japanilaisista ja korealaisista naisista. Siellä miehiltä ei vaadita tuollaista. M28

No ei todellakaan, kun naiset eivät siellä halua naimisiin ollenkaan. Syntyvyyskin on romahtanut.

Vierailija
28/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat huøria. Se on se syy miksi haluavat olla of:ssa, pørnhubissa, myydä itseään eri tavoin, suhteessa haluavat pelehtiä kaikkien kanssa.

Naiset ovat huøria.

Tää on varmaankin taas sen yhden vaja kin mielestä mie svihaa 😂

Vierailija
29/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde sopii kummallekin, jos se sopii kummallekin.

Eikä sulla ole eikä tule olemaan minkäänlaista suhdetta, ap

Valitettavan usein tilanne ei ole noin, eli "joko perinteinen suhde tai avoin suhde", vaan kumppani asetetaan pakkotilanteen eteen: "joko avoin suhde, tai ei suhdetta lainkaan". Tällöin jotkut sitten päätyvät tahtomattaan "kokeilemaan" avointa suhdetta, vaikka eivät sitä haluaisi.

Niin sanottu avoin suhde hyödyttää vain naista. Miehelle sellaisesta järjestelystä ei ole mitään hyötyä (muuta kuin teoriassa ja paperilla).

Vierailija
30/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan usein tilanne ei ole noin, eli "joko perinteinen suhde tai avoin suhde", vaan kumppani asetetaan pakkotilanteen eteen: "joko avoin suhde, tai ei suhdetta lainkaan". Tällöin jotkut sitten päätyvät tahtomattaan "kokeilemaan" avointa suhdetta, vaikka eivät sitä haluaisi.

Niin sanottu avoin suhde hyödyttää vain naista. Miehelle sellaisesta järjestelystä ei ole mitään hyötyä (muuta kuin teoriassa ja paperilla).

Miksi miehille ei ole mitään hyötyä tai iloa avoimesta suhteesta, jos he itse sellaisen haluavat? Onko tämä taas niitä juttuja, jotka on sallittu parisuhteessa oleville miehille, mutta heidän vaimoilleen ei?

Vierailija
31/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas pääosa miehistä uskoo, että penis ei ole likikään tärkein kuin pienelle osalle naisista?

Vierailija
32/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mies USKALTAA EHDOTTAA naiselle avointa suhdetta?

a)tikari selässä

b)kirves päässä

c)tuhti annos syankaliumia

d)loppuelämä kylmässä koirankopissa

Vierailija
33/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a)tikari selässä

b)kirves päässä

Minä uskalsin ehdottaa.

Lopputulema: vaimo teki itsemurhan.

Ja minä olin onnellinen kun pääsin vaimostani eroon!

Vierailija
34/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a)tikari selässä

b)kirves päässä

e) mies pääsee viettämään sinkkuelämää

Vierailija
35/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mulle tuollainen kuvio on ok. Avoin suhde, jossa molemmat saa mennä halunsa mukaan.

Se olisi win-win tilanne.

Vierailija
36/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja mulle on ok jos naiseni käy vieraissa ja saa isompaa. Ei haittaa onko mies vai nainen.

Ja tämän olen kertonut avopuolisolleni. On ainakin kahdesti saanut ;-)

Vierailija
37/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa isoa munaa. Ei tuo sen kummempaa ole. 

Vierailija
38/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Tuohan on juuri se kaikkien miesten kaipaama unelmasuhde! Saa panna ympäriinsä vapaasti. Ongelmahan tässä taisi olla, että niin se nainenkin haluaa. Naistenhan pitäisi istua uskollisena kotona sillä välin kun mies juoksee ympäriinsä.

Vierailija
39/39 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pakota vai?

Voit vapaasti valita olla ilman. Siihen ei kuole. Kukaan ei pakota sinua suhteeseen. Jos avoin suhde ei miellytä, etsi perinteistä, yksiavioista suhdetta haluava nainen. Yksiavioisista miehistä on huutava pula!