Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nina Mikkonen hermostui seiskalle

Vierailija
18.07.2023 |

Ja toimittaja Satu Mäkisen viimeisestä jutusta. Nyt naama punaisena keuhkoaa instassaan.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko linkkiä tähän purkaukseen?

Ninan instasta löytyy.

Vierailija
22/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista oli, että Mikkoska kertoi, että hänellä on olemassa kirjallinen kutsu siihen inttiharjoitukseen johon Timo T.A. meni kutsumatta sekoilemaan.  Voiko pitää paikkansa? Miksei sitä ole esitetty ennen julkisuudessa?

Paska puhetta. Timo T.A meni yksin harjoituksiin ja väitti, että hänet on kutsuttu.

Majuri Sami Aarnion omin sanoin - No tuota, hän otti itse yhteyttä jo puoli vuotta aikaisemmin, mutta mitään varsinaista kutsua ei esitetty. Emme toki alkaneet estellä hänen tuloaan, Aarnio kertoi joulukuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninan piti taas päästä julkisuuteen. Ei ollut pariin viikkoon ollutkaan lööpeissä.

Vierailija
24/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellisuudessa sen tason huomioh*ora että myhäilee vain tyytyväisenä jokaisesta kirjoituksesta ja kuvasta jolla nimensä on lehteen päässyt.

Toi tyyppi on oikeasti väkisin lehdissä täysin turhista jutuista. Heti, kun päässyt vähän unohtumaan koko tyyppi, niin se on taas lärvi lehdissä patsastellen.

Toinen on Sointu Borg. Sen bisnekset vissiin junnaa, kun joka uutinen on Jaajo Linnonmaa sitä ja tätä. Jaajo jaajo jaajo jaajo. Itse olen unohtanut ton Soinnun alkuperäisen asian miksi pääty lehtiin. Se kai on joku yrittäjä, mutta aina se selittää tissit esillä voimaantumisesta ja kuinka uskaltaa olla oma itsensä tyylii seksikkäästi ja kun asia menee sitten yrittämiseen, niin aina se jaajo mainittu.

Kiitos. Mä olen tätä miettinyt, että mikä tää mimmi oikein on. Framilla Jaajosta tai sitten räppärimiehestään, nykyään myös veljensä siivellä...

Mikä Sointun oma juttu on?

Vierailija
25/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina-rukka kuvitteli pääsevänsä kalifiksi kalifin paikalle. Paistatteli siippansa siivellä milloin minkäkin syyn varjolla lehdessä kuin lehdessä. Tais vaan olla samaan aikaan muitakin pareja tyrkyllä juttujen juureksi. Ikävä kohtalo T.A:lla oli, mutta ei sillä enää saisi hankkia julkisuutta. Antaisi jo olla ja tyytyisi taviselämään.

Vierailija
26/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se Nina Mikkonen on ???

Lyhykäisyydessään näin, että olento, joka aloitti sakasuhteen Timon kanssa, kun Timo oli vielä naimisissa Tuire Mikkosen kanssa.

Tuli tunnetuksi siitä, että 2000 -luvulla haukkui avoimesti työssäkäyvät naiset, joiden lapset olivat päivähoidossa. Jostain saattaa löytyä linkki Tyynysota, Jarkko Tontti.

Sen jälkeen ei ole rouva Mikkoselle ollut mitään myötätuntoa. Karma is the bitch

Vierailija
27/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellisuudessa sen tason huomioh*ora että myhäilee vain tyytyväisenä jokaisesta kirjoituksesta ja kuvasta jolla nimensä on lehteen päässyt.

Toi tyyppi on oikeasti väkisin lehdissä täysin turhista jutuista. Heti, kun päässyt vähän unohtumaan koko tyyppi, niin se on taas lärvi lehdissä patsastellen.

Toinen on Sointu Borg. Sen bisnekset vissiin junnaa, kun joka uutinen on Jaajo Linnonmaa sitä ja tätä. Jaajo jaajo jaajo jaajo. Itse olen unohtanut ton Soinnun alkuperäisen asian miksi pääty lehtiin. Se kai on joku yrittäjä, mutta aina se selittää tissit esillä voimaantumisesta ja kuinka uskaltaa olla oma itsensä tyylii seksikkäästi ja kun asia menee sitten yrittämiseen, niin aina se jaajo mainittu.

TikTokissa tekee opetusvideoita.

Vierailija
28/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo TA on kieltämättä yksi suomalaisen median uran uurtaja. Kovan duunin tehnyt siellä ja täällä, mutta tarkoittaako se sitä, että olisi koko ikänsä sitten koskematon? No, nyt tietenkin, kun on kuollut, niin turha asioita enää kaivella...

Nina on ollut miehensä mediaopissa selkeesti. Puhuu kuten Mikkonen itse. Vuolasta itsekehua ja tarttuen olemattomuuksiin. Nina takeltelee liikaa sanoissaan ja jaarittelee. Käyttää samoja fraaseja tuhka tiheään. esim. "itseään toimittajaksi tituleeraava Satu mikälie". Ei ole enää tätä päivää tuollainen puhetapa, vaikka instaa osaakin käyttää.

Timo TA toi aina meriittinsä julki. Haastatteluissa kertoi, että tätäkään ohjelmaa/kanavaa ei olisi, jos minä en olisi amerikassa käynyt, nähnyt ja tuonut. Seiskaa startannut kolmatta vuotta ja tehnyt paljon töitä.. sitähän ei kukaan kielläkään, varmasti kaikki kiitos on perille mennyt aikanaan.

Kunpa pojat saisi jo elää rauhallista omaa elämäänsä.

Vierailija
29/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se Nina Mikkonen on ???

Ei ketä vaan kuka!

Vierailija
30/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen virallinen ammattileski joka tanssii haudalla ja kuolleella hamuaa toistuvasti otsikoihin.

Toinen on Pia Nykänen.

Vierailija
31/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen virallinen ammattileski joka tanssii haudalla ja kuolleella hamuaa toistuvasti otsikoihin.

Toinen on Pia Nykänen.

Nina on tosiaan ensin. Kakkosena tulee Piia Nykänen ja kolmosena Elina Kanerva.

Vierailija
32/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on Pia Nykänen.

Kalina Enerva? Hui.

Vierailija
33/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Mä olen tätä miettinyt, että mikä tää mimmi oikein on. Framilla Jaajosta tai sitten räppärimiehestään, nykyään myös veljensä siivellä...

Mikä Sointun oma juttu on?

Sointun oma juttu on silikonitissit.

Aika käsittämätöntä nykyaikana.

Vierailija
34/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on Pia Nykänen.

Koomisinta on, että Matti Nykäsellä on kaksi ex vaimoa joiden nimi on Piia Nykänen. Toinen vaimo oli Piia ja sitten tämä viimeisin Piia taisi olla neljäs tai viides vaimo.

Enkä ymmärrä miksi Elina puolustelee vieläkin Ilkan kroonista uskottomuutta vaikka Ilkka on maannut haudassa jo kauan. Kaikki turkulaiset tietää että Ilkka oli naisten mies ja jatkuvasti iski eri naisia Turussa vaikka oli virallisesti Elinan kanssa. Ja sitten Elina ulisee vieläkin kuinka Ilkka ressukka teki _yhden_ virheen kun viestitteli rivoja Tuksun kanssa valtion verorahoista maksetulla kännykällä. Mikä ihmeen uhri Ilkka oli? Ei mikään, se*siriippuvainenhan se oli. Olisi Elina lempannut Ilkan ja ottanut kunnon miehen mutta ilmeisesti tykkää vaan julkisuudesta.

Vierailija
35/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattileski Mikkonen on kyllä todella outo. Muistan kun se valitti ettei ole enää varaa ostaa edes juustoa. Varaa oli kuitenkin ajaa tuliterällä autolla.

Vierailija
36/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Mikkonen on salarikas. 

Vierailija
37/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litteä maa osuus ei ole edes jakson sakeinta antia. Timo kääntyisi haudassaan, jos olisi elossa.

Varmasti paukuttaisi arkunkantta niin perkeleesti jos olisi elävältä haudattu.

Vierailija
38/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestiketjukin on markkinointia.

Haukkumisella saa paljon uteliailta klikkauksia. Tyhmyydellä myös. Kannattaa kokeilla monia tapoja...

Vierailija
39/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Luokaton ja sekava purkaus Niinalta! Huono ja kärkevä ulosanti.

Tulee mieleen aiempi esiintyminen kotiäibtiyden puolustajana

Ei ole rouva yhtään vähentänyt kiihkoilua.

Vierailija
40/55 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on Pia Nykänen.

Juu voi reppanat leskirouvat.

Ninan sivistys ja ulosanti on luokatonta.