Gloryholet pks
Kommentit (38)
Joku sanoi liian isoista gloryhole-aukoista. Itse pidän taas pidän siitä, että kasseja kosketellaan suihinoton aikana. Isompi aukko mahdollistaa myös sen, että suihinottaja voi nuolla kasseja.
Anonyymiydestä sanoisin, että kun vaikka ketsussa menet koppiin ja odottelet tovin aikaa. Kun viereen tulee joku, hoidat hommat ja jäät toisen poistumisen jälkeen odottelemaan vielä hetken. Kohtaamista käytävällä ei tule.
Kuten sanottu, monen kokoista aukkoa löytyy. Rohkeasti vaan menoksi. ;)
Sitten se anonyymi puoli ei toteudu, jos aukko on tollainen. Ja varautuu myös turhiin reissuihin ja pettymyksiin.
Hmm, en tunne gloryhole-toimintaa, siksi kysyisinkin. Onko niin, että et tiedä, ainakaan etukäteen, onko imuttaja m tai n?
Lisäähän se jännitystä.
M39 kirjoitti:
Hmm, en tunne gloryhole-toimintaa, siksi kysyisinkin. Onko niin, että et tiedä, ainakaan etukäteen, onko imuttaja m tai n?
Lisäähän se jännitystä.
Ei tiedä, mutta mitä väliä sillä olisi? Oman kokemukseni mukaan parhaat suihinottajat ovat olleet miehiä.
M39 kirjoitti:
Lisäähän se jännitystä.
Yleensä mies seinien molemmilla puolilla.
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Lisäähän se jännitystä.Yleensä mies seinien molemmilla puolilla.
Tämä on oman kokemukseni mukaan ns. varmaa tietoa. Olen itse käynyt keltaisen ruusun ns. katselualueella tumputtamassa. Yhtä varmasti näet mustan joutsenen kuin naisen keltsun runkkausalueella.
Joku mainitsi että keltsussa olisi isot aukot, ni onko niin isot että helposti näkee kuka on toisella puolella ? Mites sitte us videossa ?
En ymmärrä niitä jotka uskaltavat kullinsa noihin työtään. Itse en uskalla olen kuullut kaikenlaisin nippuside, yms juttuja.
Hyvänmakuisella kumilla. On kuin namia imeskelis
Saako noissa käydä naisena? Erityisesti 11.8. Ennen Tampereen puoluekokouksen bussikuljetusta oleva miitti Keltaisessa Ruusussa kiinnostaa. Laatu kalua taatusti tarjolla!
Tuu vaan naisena, mut ota ainakin mies mukaan sisäänpääsyn ajaksi
T. Riikka
Salanimi kirjoitti:
Tuu vaan naisena, mut ota ainakin mies mukaan sisäänpääsyn ajaksi
T. Riikka
Saako oma veli toimia saattajana?
Minä päivinä ja mihin kellonaikoina /päivän tai illan aikaan siellä on vipinää parhaiten
Klitsu kirjoitti:
Minä päivinä ja mihin kellonaikoina /päivän tai illan aikaan siellä on vipinää parhaiten
11.8. On paljo säpinää, kovasti aitoja miehiä pussit täynnä!
Mitä Pengerkadullakin ? Kerro lisää, mikä liike ?
Jepz, sisäkuvat ois kova juttu. Ilman naamoja tietty