Kenestä tulee seuraava presidentti? Perustele.
Kommentit (67)
Eikö olekin hauskaa, että kaikki tietävät, kuka on Voldemort!
Se mitä Haavisto salakuljetti Suomeen estää ainakin minua äänestämässä SITÄ presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä Haavisto salakuljetti Suomeen estää ainakin minua äänestämässä SITÄ presidentiksi.
Etkö pidä villieläinten salakuljetuksesta?
Tiukka vääntö tulee Haaviston ja Stubbin välillä toisella kierroksella.
Voisi jo nyt tehdä gallub, jossa kysyttäisiin kumpaa äänestät toisella kierroksella, kun Haavisto ja Stubb on vastakkain.
Haavisto. Paras ja laajin kokemus ulkopolitiikasta. Yksinkertaista.
Mestari Jussista. Koska emme hyväksy muita. Huudamme hänet keisariksi. Ave, Jussius Caesar!
t: Suomen keisarikunnan I legioonan sotilaat
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto on seuraava presidentti. Pääsevät Stubbin kanssa toiselle kierrokselle ja siellä Stubbin hampaat ja itserakkaus pelottavat riittävässä määrin äänestäjäkuntaa niin että rauhallinen ja rutinoitunut Haavisto korjaa voiton.
Näin uskon minäkin. Luojan kiitos näyttää aika varmalta jo!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Olli Rehn.Hyvä ja viisas mies presidentiksi.
Kyllä Rehn on monien suosikki mutta on jäänyt vielä gallupeissa taakse.
Varsinkin vanhempi ikäpolvi kannattaa häntä.
En usko että Haavisto tulee valituksi. Juuri siksi, ettei vanhemmat ihmiset halua homoparia edustamaan Suomea. Sen olen kuullut
Rehnillä on kannattajia mm suomenruotsalaisissa kuten on Stubillakin. Ja Rehn sai kannattajakorttinsa kerättyä ensimmäisenä, joten se kertoo jotain myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väyrysestä!
Kyllä nyt vihdoinkin Pate presidentiksi.Viimeinen mahdollisuus nyt.
En oo koskaan tajunnut Väyrysen kannattajia.
Eikä Väyrynen onneksi pääse nytkään pitkälle. Päinvastoin.
En halua viidakkopoikaa maan äidiksi.
Tasavallan Perssirentti Uuno Turhapuro!
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hauskaa, että kaikki tietävät, kuka on Voldemort!
Näin on, Urpilainenhan se.
Jos Haavisto ja Stubb ovat kakkoskierroksella, niin on kiva nähdä äänestysprosentti. Rkp ja Vihreät. Kumpikaan puolue ei ansaitse yhtään ääntä. On sitten ensimmäinen kerta, kun en itse äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väyrysestä!
En oo koskaan tajunnut Väyrysen kannattajia.
Eikä Väyrynen onneksi pääse nytkään pitkälle. Päinvastoin.
Eihän se saa kannattajakorttejakaan kasaan. Oli uutinen jostain niin kymmenen ihmistä oli vaan kirjoittanut kortin. Kuka ny sellasta pelleä haluaa ja äänestää, kysyn vaan?
Ja on jo ikäloppukin. Täyttää ens vuonna 78v !!!
Pressan ura pitää loppua viimeistään kun on 75v kuten nyt käy Niinistön kohdalla.
Luotan ihmisten järkeen ja järkevät eivät kannata Väyrystä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Haavisto ja Stubb ovat kakkoskierroksella, niin on kiva nähdä äänestysprosentti. Rkp ja Vihreät. Kumpikaan puolue ei ansaitse yhtään ääntä. On sitten ensimmäinen kerta, kun en itse äänestä.
Kyseessä ei ole puoluevaali. (Stubb on muuten kokoomuksen ehdokas, Haavistolla ei ole puoluetta.)
Mika Aaltolasta. Kansan enemmistö on kyllästynyt puolueiden tarjokkaisiin, jotka kaiken lisäksi ovat tällä kertaa todella huonoja. Aaltola on ehdokkaista parhain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole puoluevaali. (Stubb on muuten kokoomuksen ehdokas, Haavistolla ei ole puoluetta.)
Haavisto on ja pysyy ärsyttävänä vihreänä, vaikka yrittääkin nyt ottaa etäisyyttä puolueestaan, jonka suosio on romahtanut.