Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin seksiä työkaverin kanssa

Vierailija
17.07.2023 |

Aamupalaverissa yleensä ajattelen, että olisin alasti hänen päällä.

Aivan karmeaa! Olemme molemmat parisuhteessa.

Mutta haaveilen syksyn tulevissa juhlissa, että hän ottaa mut väkisin jossain missä muut ei näe.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä ikävää

Vierailija
2/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paha tilanne, jos tuntee rajua kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin väkisin ottaminen eli raiskaaminen firman bileissä kuulostaa tuotanoin... idioottimaiselta idealta.

Oletko ihan terve?

Vierailija
4/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi, kun et ruoki tota tunnetta.

Vierailija
5/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin väkisin ottaminen eli raiskaaminen firman bileissä kuulostaa tuotanoin... idioottimaiselta idealta.

Oletko ihan terve?

Siis tämä olisi mun fantasia :D

Ap

Vierailija
6/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normihomma. Meikäläisellä työpaikalla joka päivä tähystys päällä ja periskooppi kovana! Joka naista tuuppisin kannikkaan jos tilaisuus tulisi.

Vierailija
7/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että jos firman bileissä on alkoholia tarjolla niin huonosti käy. Täytyy lopettaa tämä haaveilu.

Se on uskomaton tunne, kun toinen tulee lähelle niin tunnet sen biologisen vetovoiman. Se käy hyvin harvoin.

Vierailija
8/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää sama trolli koko ajan? Näkee märkäunia työkaverista, kaverin puolisoista ja ehkä päälle pissaamisestakin. Sama kirjoitustyyli, ja tahallaan provoavat aloitukset ja kyselyt. Ei siinä mitään, toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin

Vierailija
9/10 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä mutta varaudu että voi mennä välit ja muut saa tietää. Tai si käy hyvin ja tulee pitkä nautinnollinen seksisuhde. Mulle kävi toi jälkimmäinen.

Vierailija
10/10 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen eri varatun työkaverinaisen kanssa vuosien varrella ollut sängyssä. Eka oli pikkujoulun jälkeen kun ajauduttiin minun lainakämpälleni, hän halusi vähintään yhtä paljon kuin minäkin. Takana oli pitkä flirtti ja koskettelu salaa jne. Seksi oli hyvää , hän sai puutteeseensa mitä kaipasi, mm kieltä paljon ja nautti ääneen lujasti voihkien. Sitten hänelle tuli kumminkin morkkis töissä ja laittoi sen minun syykseni :) Heh heh, vaikka oli kauan suunniteltu. Oli puhumatta kauan jne.

Toinen oli ulkomaanmatkalla kun menin loppuillasta työkaverinaisen huoneeseen ja hän pienen estelyn jälkeen oli kuitenkin halukas ja kuumana. Takana oli pitkää flirttiä myös ja seksiä oli meillä vain sen yhden yön , mutta oli se kiihkeää kyllä. Me olemme olleet erittäin hyviä työkavereita sen jälkeen kauan, mutta ei olla sängyssä oltu.

Kolmas oli eräs myös varattu, uhkea ja tosi kiihkeä naiskollega kauempaa, jonka kanssa olimme yhteisellä työmatkalla hotellissa parikin kertaa. Häneen sytyin myös ensi näkemältä, oli niin jotenkin kuuma ja eroottinen olemus, katseessa seksiä ja lopulta onnistuimme menemään sänkyyn. Oli ihanaa. Se jäi valitettavasti vain pariin kertaan kun hän vaihtoi työpaikkaa ja paikkakuntaa.