Kävelin tänään Espalla katsomassa komeita miehiä joilla oli naiset
Itse kaljuuntuvana lyhyenä miehenä saan ilta toisensa jälkeen käydä yksin nukkumaan. En saa koskaan koskettaa naista koska minulla ei ole hiuksia ja pituutta vain 185 cm.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ne oli turisteja. Kukaan Helsingissä asuva ei käy espalla
Nopeet rynnäköt Espalla kuuluu asiaan ku ollaa menos torstai-Kalleen imee tarjous-cavaa.
Suuteletko jääkylmää kaljatölkkiä iltaisin?
Mikset hanki hiussiirrettä? Kaljuuntuminen hoituu sillä.
Millon ap opit että ulina ei auta? Jos kerta tyrskit räkää siinä niin ei kai toi itsesäälinautintokaan ihan onnelliseksi riitä tekemään vissiin. Kaikki on oikeasti kiinni korviesi välistä, mutta juuri sille et oo valmis tekemään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Komeilla miehillä on usein rumat naiset.
Ja kauniilla naisilla rumat miehet.
Kollegani töissä on noin 170 cm pitkä, täysin kalju mies. Ei mikään lihaskimppu mutta sen verran käy työpaikan salilla että ei ole ihan toimistotyön riuduttamakaan. Pitää päänsä aina kokonaan ajettuna, koska tarkkaan katsottuna hiusraja on jossain takaraivolla vaikka ikää joku 40. Vaimo ja lapset löytyy sekä kavereita menoihin. Johtunee siitä että on älykäs, huomaavainen ja kohtelias kaikille toimarista harjoittelijaan ja asiakkaista asiakaspalvelijoihin.
Voin sanoa että tuolla asenteella et saisi naista vaikka olisi ne hiukset päässä ja mittaa se 185cm. Keksisit silti aina jostain valittamisen aihetta, kun naiset ei kiinnostu. Kasvata hyvä mies selkäranka ja lopeta tuo ruikutus.
Mun mies on kalju, vatsakas, ei kovin pitkä ja persaukinen. Minä kohtalaisen treenattu, normaalipainoinen, hieman yli naisten keskipituuden. Olemme ehkä epäsuhtainen pari mutta silti rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kollegani töissä on noin 170 cm pitkä, täysin kalju mies. Ei mikään lihaskimppu mutta sen verran käy työpaikan salilla että ei ole ihan toimistotyön riuduttamakaan. Pitää päänsä aina kokonaan ajettuna, koska tarkkaan katsottuna hiusraja on jossain takaraivolla vaikka ikää joku 40. Vaimo ja lapset löytyy sekä kavereita menoihin. Johtunee siitä että on älykäs, huomaavainen ja kohtelias kaikille toimarista harjoittelijaan ja asiakkaista asiakaspalvelijoihin.
Mulla on myös hieman kubatunlainen kollega, 10v kuvattua vanhempi. Vähän jo vatsaa ja alkavaa pälvikaljua mutta silti olen ihastunut hänen luonteensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Uniikilla ole aina ollut nainen? Sehän on kalju, eikä varmasti ole 185 cm.
Suosittu räppäri.
Ei takuulla saisi ketään jos olisi joku varastoduunari 1800€ kk palkalla.
Sääliksi käy. Lyhyt ja kalju mies.
Ap kertoi aloituksessa olevansa homo.
Mielenkiintoinen persoona ja "lyhyt" yleensä saa kumppanin. Jos on harmaahiiri ja tylsä niin hukkuu tapetin kuvioihin.
Eiks Uniikilla ole aina ollut nainen? Sehän on kalju, eikä varmasti ole 185 cm.