Olen sheivannut pari kertaa elämäni aikana
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Miksi huolehdit kuitenkin ettet vain haise muiden ihmisten nenään pahalta? Näyttää kun siis saa pahalta kuitenkin.
Häh? Oudosti kirjoitettu lause
Vierailija kirjoitti:
Miksi huolehdit kuitenkin ettet vain haise muiden ihmisten nenään pahalta? Näyttää kun siis saa pahalta kuitenkin.
En halua haista muiden tai omaan nenään pahalta sheivaamalla taudineston pois.
Siistin,en halua koko uimapukuni alta haaroista karvat pursuu yli.En huoli miestä joka ei seivaa.Mutta minun asia.Jokainen tehköön mitä haluaa karvoilensa.Pitää ne tai ei.Asia ei minulle kuulu.
Ei kuule voisi vähempää kiinnostaa sun sheivaamiset, eikä kyllä kenenkään muunkaan.
Minä opin eilen, että kurtisaanit käyti naruilla kinnitettäviä tekotussuja peittääkseen sukupuolitautien hoidosta seuranneen karvanlähdön alapäästään. Nämä tekotussut saattoi olla hevosen tai vaikka majavan karvaa. Eli olisiko sana beaver tullut siitä keksinnöstä?
Ketä kiinnostaa jonkun Minna-mitättömän sheivaukset? Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei kukaan tee sinuun tarpeitaan kuuteen vuoteen, hyi!
:D Niinhän tämä sama nimimerkki itsessään toisessa keskustelussa sanoi, ettei kukaan mies ole päässyt häneen tekemään tarpeitaan kuuteen vuoteen. Nyt syykin selvisi xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei kukaan tee sinuun tarpeitaan kuuteen vuoteen, hyi!
:D Niinhän tämä sama nimimerkki itsessään toisessa keskustelussa sanoi, ettei kukaan mies ole päässyt häneen tekemään tarpeitaan kuuteen vuoteen. Nyt syykin selvisi xD
No ei pillukarvat kiimaista miestä estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä vaan ihmettelen aina kun annetaan rumasti karvojen rehottaa ja ollaan niin "ihan sama mitä muut sanoo" mutta neuroottisesti sitten kuitenkin haistellaan omia kainaloita ettei vaan haise muiden nenään pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kuvottavin ilmestys mitä on, on sheivattu pimppi
Oikein, siis lähestulkoon, se tyystin ajelematon on vielä kuvottavampi. Siihen kun lisää naisen sheivaamattomat kainalot niin 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua haista muiden tai omaan nenään pahalta sheivaamalla taudineston pois.
Minulla on kainalokarvat ja haisen hieltä, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä vaan ihmettelen aina kun annetaan rumasti karvojen rehottaa ja ollaan niin "ihan sama mitä muut sanoo" mutta neuroottisesti sitten kuitenkin haistellaan omia kainaloita ettei vaan haise muiden nenään pahalta.
miks kukaan haistelisi omia kainaloita mitä selität? :D
Onneksi ei ole pakko olla parisuhteessa yhdenkään miehen tai naisen kanssa vaan saan olla sinkku ja juuri niin karvainen kuin haluan. Ihana vapaus eikä tarvitse kuluttaa aikaa sheivaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein, siis lähestulkoon, se tyystin ajelematon on vielä kuvottavampi. Siihen kun lisää naisen sheivaamattomat kainalot niin 🤮🤮🤮
Mitä kuvottavaa on ajalemattomassa? Sehän on se normaalitila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvottavaa on ajalemattomassa? Sehän on se normaalitila.
Mitä kuvottavaa on sheivatussa? Taitaa tänä päivänä olla "normaalimpi tila"!
Ihan sama mitä teette, kunhan sheivaatte kainalonne. Ei ole vastenmielisempää näkyä kuin naisen sheivaamaton kainalo. Miehillä ok.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä teette, kunhan sheivaatte kainalonne. Ei ole vastenmielisempää näkyä kuin naisen sheivaamaton kainalo. Miehillä ok.
En ole koskaan sheivannut. Olen kaunis hoikka nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
En sheivaa. En myöskään siisti bikinirajaa kun menen uimahalliin tai rannalle.