Uskotteko eri kivilajikkeiden energioihin? Onko sinulla kiviä?
Sain lahjaksi Ametistin. Kaunis ajatus.
Tässä kuvaus:
"Ametisti on saanut nimensä kreikan kielen sanasta ametusthos, joka tarkoittaa "ei päihtynyt". Vuosisatojen ajan ametistista on ajateltu olevan hyötyä juopumuksen ja liiallisen nautinnon ehkäisemisessä, minkä vuoksi antiikin aikana ihmiset käyttivät ametistia ja veistivät siitä jopa juoma-astioita. Antiikin Roomalaiset uskoivat, että ametistin käyttö auttaa takaamaan uskollisuuden, ja jopa Kleopatran kerrotaan pitäneen ametistista tehtyä sinettisormusta, joka edusti valaistumista ja rakkautta"
Ametisti on voimakas ja suojaava kivi. Se suojaa psyykkisiltä hyökkäyksiltä, muuntaa energian rakkaudeksi ja suojaa kantajaansa kaikenlaisilta haitoilta, kuten geopaattiselta tai sähkömagneettiselta stressiltä ja toisten pahoilta toiveilta. Ametisti on luonnollinen rauhoittaja, se lievittää stressiä ja rasitusta, rauhoittaa ärtyneisyyttä, tasapainottaa mielialan vaihteluita, hälventää vihaa, raivoa, pelkoa ja ahdistusta. Se voi myös lievittää surua ja murhetta ja poistaa negatiivisuutta.
Ametisti on myös yksi niistä 12 jalokivestä, jotka reunustivat taivaan seiniä Ilmestyskirjassa, ja ametistin väri yhdistetään Kristuksenvereksi muuttuneeseen viiniin. Se on myös yksi 12 virallisesta syntymäkivestä."
Onko teillä kiviä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Hahah, kiitos nauruista ainakin! Ihan kauniita nuo kivet ainakin ovat.
Todella harmi jos oikeasti on käytetty lapsityövoimaa näiden tekemiseen. Minulla ei ole hajua mistä saamani kivet ovat peräisin.
Toinen oli Rauchquarz -lajike nimeltään.-ap
Miten niin JOS on käytetty? Ihan lyhyelläkin googlaillulla löytyy aiheesta hyvin tietoa.
Kristalleista on kokemusta. Jos pidän meditoidessa kristallia kädessä huomaan sen värähtelevän. Mutta tosiaan täytyy olla aika syvässä meditaatiossa tuolloin jolloin aistit ovat tavallista herkempiä.
Ps. Tarkastusnumero tälle viestille on 444
Vierailija kirjoitti:
Kristalleista on kokemusta. Jos pidän meditoidessa kristallia kädessä huomaan sen värähtelevän. Mutta tosiaan täytyy olla aika syvässä meditaatiossa tuolloin jolloin aistit ovat tavallista herkempiä.
Ei sentään 666.
Asiasta: ihminenhän kokee aika pitkälti sitä, mihin itse uskoo. Siksi erilaiset uskomushoidotkin tuovat joillekin helpostusta. Henkiesti. Toiset sitten uskovat vaikkapa Jumalaan.
En todellakaan.
Surettaa ihmiset, jotka etsii elämäänsä apua ja vastauksia jostain kivenmurikoista...
EN.Toiset kivet/ kivilajit, muoto, väri ovat kauniimpia kuin toiset ja sopivat eri tarkoituksiin.
Korukivet eriasia.
Aine=energia. Tämä on fakta, ei uskonasia.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessahan on fakta, ettei ole mitään erillistä kivienergiaa, vaan ihan kaikessa on energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Faktaa on myös se, että Jeesus on syntynyt uudelleen.
https://www.stara.fi/2011/11/16/jeesus-ilmestyi-koiran-takapuoleen/
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Minulla on kyky nähdä aura.
En ole sitä harjoittanut pitkään aikaan.
Nyt hetken katselin kättäni sekä kiveä siinä valkoista seinää vasten ja keskityin katsomaan näenkö kivessä energiaa. Selvästi on.
Minun oman käden energiakenttä näyttäytyy sinisenä ja vahvasti, tuon kiven energia vaalean keltaisena, jopa hieman kultaiseen sävyyn.
Minun energiani oli voimakkaampi kuitenkin.
Täytyy katsoa vielä tuota toista kiveä.
Tämä ei ole trolli, olen ihan tosissani. :)
-ap
Kyllä uskon, ja olen mies! ei tämä mitään humpuukia ole. Keräsin jo teini-ikäisenä hienoja kiviä kotiini.
Pesin ne, ja asettelin yöpöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hetken katselin kättäni sekä kiveä siinä valkoista seinää vasten ja keskityin katsomaan näenkö kivessä energiaa. Selvästi on.
Minun oman käden energiakenttä näyttäytyy sinisenä ja vahvasti, tuon kiven energia vaalean keltaisena, jopa hieman kultaiseen sävyyn.
Minun energiani oli voimakkaampi kuitenkin.Täytyy katsoa vielä tuota toista kiveä.
-ap
"Minulla on kyky nähdä aura" , niin minullakin ja sen tunteen nimi on migreeni!!!!!!!!!!!!!!!!
Minulla on hammaskiviä ja sappikiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään 666.
Asiasta: ihminenhän kokee aika pitkälti sitä, mihin itse uskoo. Siksi erilaiset uskomushoidotkin tuovat joillekin helpostusta. Henkiesti. Toiset sitten uskovat vaikkapa Jumalaan.
Me manifestoimme oman fyysisen todellisuutemme sen perusteella mihin uskomme. Kannattaa uskoa positiivisiin asioihin, koska silloin elämäsi tulee olemaan positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun energiani oli voimakkaampi kuitenkin.Täytyy katsoa vielä tuota toista kiveä.
-ap
Miten pystyt näkemään auroja? Onko taito opittavissa?
Eivät hoksanneet, että kaikissa kivissä ei ole energiaa ja mitä niillä voi tehdä. Nyt niillä voi pistää sileäksi kokonaisia kaupunkeja.
Kivi on kivi ja energian vaikutuksen alainen kuten ihminenkin on mutta kivellä ei ole tietoisuutta eikä minkäänlaista ns. omaa henkeä. Kivi ei siis itse koskaan osaa kommunikoida millään tavalla, ainoastaan oppaat voivat toimia kiven henkenä ja kertoa asioita tai esimerkiksi tarinoita esiintyen kiven henkenä.
Näkijä 🖤
Mulla on just nyt kiuaskivet täynnä lämpöenergiaa.
Naapurissa on ametisteja ja siellä kyllä juopotellaan ja tapellaan joskus pahastikkin.
Eli ei auta.
Uskon, uskon myös että puilla on omat energiansa
Mun kuudesti laukeavaa ei tarvitse öljytä enää yhtään enempää. :D