Löytyykö Näkijää joukostamme? :)
Mitä näet minulle?
Milloin tulee perheenlisäystä?
..taloa?
Entä avioliittomme tulevaisuus?
Olisi kiva kuulle viheitä tulevasta ;)
Kommentit (94)
Vierailija:
kerro jos halutat todella että kerron sukupuolen, niin vahvasti sen näen:) T.näkijä
Emme muuten ole vielä kertoneet isoveikalle pikkuisesta, ensi kesään on niin pitkä aika.
Kiitos :)
ja uusi tulokas on tyttö! T:näkijä
Sinä joka kärsit kivuista, lihaksissa. En näe teille lapsia lähitulevaisuudessa, mutta kivut helpottaa. Et parane, mutta saat kohdallesi sopivampaa hoitoa ja lääkitystä. T:näkijä
nainen on avoliitossa ja ei voi kuopata tunteitaan miestäni kohtaan . mieheni ei suostu kertomaan miksi on pitänyt yhteyttä naiseen (ex). ei vaan kuulemma voi kertoa minulle. siihen haluaisin vastauksen että mikä voi olla tällainen asia? vannoo rakastavansa minua. vietittely on nykyisin yksipuolista. ihmettelen vaan miksi nainen edelleen vaivautuu viestittelemään?
mitä näet lapsiasioistamme?
kiitos!Oloni huojentui...jos minulle pojan näit niin sitä juuri toivonkin,näetkö miksi?!Annoit minulle vastauksia moneen kysymykseeni ja miettimääni asiaan!Näetkö vielä avioliitostamme jotain?Itse syvästi rakastan miestäni ja uskon hänellekkin olevani se ainoa sielunkumppani...:)
Vierailija:
Olen 34v rapunainen, 3 lapsen äiti. Mies tekee ulkomaanreissuja viikoittain. Olen vastuussa lähes kaikesta. Elän mielessäni ja teoissani reilut 2-kymppisen minäni elämää. Silloin jäi paljon kokematta ja näkemättä, koska aloin varhain seurustella nykyisen mieheni kanssa. Olen pettänyt miestäni nyt useita kertoja ja morkkista tulee aina välillä, ei kuitenkaan jatkuvasti. Elämäni tuntuu olevan aika sekaisin. Neuvoja, apua, ihan mitä vain, kiitos!
Voi voi... näen kohdallenne avioeron ensivuoden loppupuolella, se lähtee teistä molemmista, ja loppujen lopuksi on molemmille parhaaksi. Sinä elät kadotettua nuoruuttasi nyt, niinkuin hyvin moni sinun tilanteessasi. Koet myös että olet liikaa yksin, haluaisit parisuhteen jossa molemmat nukkuvat elämänä jokaisen yön samassa vuoteessa, et kestä miehesi reissuelämää. Suhteita tarvit juuri siihen, että saat läheisyyttä ja lämpöä. Neuvoisin sinua nyt hoitamaan itsesi kuntoon, olet hyvin rikkinäinen nuori nainen. Käy puhumassa tunteesi ja menneisyytesi ammatti-ihmisen kanssa, niin saat kasattua itseluottamustasi ja rohkeuttasi tehdä asiat oikein, jotka haluaisitkin tehdä. Toivotan sinulle ja perheellesi paljon voimia. T.näkijä
Vierailija:
mitä näet parisuhteelleni? Entä onko tulossa muutoksia työelämässä? Tai ihan mitä vaan näet, kiinnostaa tietää...Kiitos :)
Vierailija:
kiitos!Oloni huojentui...jos minulle pojan näit niin sitä juuri toivonkin,näetkö miksi?!Annoit minulle vastauksia moneen kysymykseeni ja miettimääni asiaan!Näetkö vielä avioliitostamme jotain?Itse syvästi rakastan miestäni ja uskon hänellekkin olevani se ainoa sielunkumppani...:)
Nyt olen vastannut jo hyvin monelle, joten saattaa mennä vikaan... kiitos kun aloit hiukan luottamaan, saan sinusta paremmin kiinni. Poikalapsi jonka sinulle näen... veikkaanpa että sinulla ei vielä poikaa ole? niin koen. Oletko menettänyt tietoisesti lapsen joskus? oletko tehnyt abortin, tai saanut keskenmenon? nämä vastaukset tarvitsen, ennenkuin uskallan jatkaa...
Sain keskenmenon myöhäisillä viikoilla ja enkelini oli poika...pystytkö nyt näkemään?
Vierailija:
nainen on avoliitossa ja ei voi kuopata tunteitaan miestäni kohtaan . mieheni ei suostu kertomaan miksi on pitänyt yhteyttä naiseen (ex). ei vaan kuulemma voi kertoa minulle. siihen haluaisin vastauksen että mikä voi olla tällainen asia? vannoo rakastavansa minua. vietittely on nykyisin yksipuolista. ihmettelen vaan miksi nainen edelleen vaivautuu viestittelemään?
mitä näet lapsiasioistamme?
Valitettavasti näen että miehesi ei ole täysin rehellinen sinulle, yhteydenpito ei ole vaan naisen puolelta. Sitä en näe mikä voisi olla se syy, mitä miehesi ei sinulle voi kertoa. Nainen vaivautuu, koska miehesi ei kiltteyttään saa sanottua tiukasti että lopettaa, ja tämä nainen, kuten alussa jo sanoin pitää saada pois elämästänne tiukalla toimeenpiteellä, hän ei muuten lopeta. Näen vahvan riidan vielä aiheesta, mutta siihen loppuu yhteydenpito. Miehesi ei petä sinua, hän ei vaan " saa" lopetettua tätä. Ihan kuin nainen kiristäisi jotenkin tunteitten ja yhteisen menneisyyden kautta, vetoaisi vanhoihin aikoihin... oletkohan nyt raskaana?
sanotaan näin, että sinä saat poikasi jonka menetit... otan osaa suruusi joka on suuri. Sinä saat lahjoista kauneimman, poikalapsen joka on sinulle tarkoitettu. Avioliittosi kestää ja vahvistuu, teitä ei kaada suuremmatkaan myrskyt. T:näkijä
Vierailija:
Onko tulevaisuus turvattu, saanko töitä?
Saammeko perheenlisäystä? Jos saamme, kumpi?
Saammeko omaa taloa?
Kiitos sinulle Näkijä!
Miksi olet niin surullinen?kerrotko nyt kaiken? tuntuu ettet avautunut kokonaan, koen surusi...
Hae nyt vuoden alusta hyvin ahkerasti työtä, niin sitä saat. Alalta tosin, jota et ihan heti ole ajatellut. Et tarvitse kouluttautua uudestaan, käyt kyllä jonkun näköisen kurssin sitä varten. Pidät myös työstäsi! näkisin teille perheenlisäystä olevan tulossa jo 2008 vuoden alussa, mutta työsi takia lykkäät vielä haavetta kuitenkin, ja saatte näkyni mukaan lapsen lokakuussa 2008. sukupuolta en näe, valitan... muutatte kauniiseen rintamamiestyyliseen taloon, ennen vauvaa:) T:näkijä
ihan menee kylmät väreet kun olet niin oikeassa. kiitos sinulle hirmuisen paljon vastauksistasi jotka auttavat minua käsittelemään ja ymmärtämään asiaa joka häiritsee elämäämme. tekisi nin mieli kysyä vielä tuhat asiaa, mutta en rasita sinua enempää mietteilläni.
ja kyllä, olen raskaana :)
kiitos vielä ja hyvää joulunaikaa sinulle!
sain jälkinäyn sinusta, oletkohan harkinnut hoitoalaa joskus? T:näkijä
Vierailija:
ihan menee kylmät väreet kun olet niin oikeassa. kiitos sinulle hirmuisen paljon vastauksistasi jotka auttavat minua käsittelemään ja ymmärtämään asiaa joka häiritsee elämäämme. tekisi nin mieli kysyä vielä tuhat asiaa, mutta en rasita sinua enempää mietteilläni.
ja kyllä, olen raskaana :)
kiitos vielä ja hyvää joulunaikaa sinulle!
näen myös sukupuolen vauvastasi;), niin, ja te saatte vielä hänen jälkeen 2 lasta! luota nyt omiin vaistoihisi, ihan niinkuin ennenkin... olet hyvin vahva nainen. näkijä
Kiitos vielä kerran että jaksoit auttaa myös minua!Minä siis tätä poika asiaa kyselin...
onko lapsilukumme täynnä vai jos näet niin kerrotko?Lämpimät kiitokset.
Vierailija:
Vierailija:
Onko tulevaisuus turvattu, saanko töitä?
Saammeko perheenlisäystä? Jos saamme, kumpi?
Saammeko omaa taloa?
Kiitos sinulle Näkijä!Miksi olet niin surullinen?kerrotko nyt kaiken? tuntuu ettet avautunut kokonaan, koen surusi...
Hae nyt vuoden alusta hyvin ahkerasti työtä, niin sitä saat. Alalta tosin, jota et ihan heti ole ajatellut. Et tarvitse kouluttautua uudestaan, käyt kyllä jonkun näköisen kurssin sitä varten. Pidät myös työstäsi! näkisin teille perheenlisäystä olevan tulossa jo 2008 vuoden alussa, mutta työsi takia lykkäät vielä haavetta kuitenkin, ja saatte näkyni mukaan lapsen lokakuussa 2008. sukupuolta en näe, valitan... muutatte kauniiseen rintamamiestyyliseen taloon, ennen vauvaa:) T:näkijä
Vierailija:
onko avioliittoni kestävä?
Saat toivomasi paikan, ja vieläpä hyvilä pisteillä, mikä on hienoa, koska kyseessä ala jolla työllistyt ja on omiaan sinulle. Avioliittosi kestää, pieniä riitoja on, niinkuin kaikilla, ei mitään suurta, eikä aihetta huoleen. Teette 2009 vuonna matkan!T:näkijä
Näetkö meille perheenlisäystä? Jos näet niin milloin?
Mites meijän parisuhde? Talous?
-Yks vaan