Löytyykö Näkijää joukostamme? :)
Mitä näet minulle?
Milloin tulee perheenlisäystä?
..taloa?
Entä avioliittomme tulevaisuus?
Olisi kiva kuulle viheitä tulevasta ;)
Kommentit (94)
hassua! harvoin saan näin selkeää näkyä, mutta kevät 2008 näen teillä pienen pojan, huhti- toukokuussa syntyväksi!T:näkijä
Vierailija:
Näetkö rakkauselämääni muutosta lähitulevaisuudessa?
Saanko työasiani järjestykseen ensi vuoden puolella?
Vierailija:
Saanko työasiani järjestykseen ensi vuoden puolella?
Oletko yksinäinen, ystäväni? näen että olisit hyvin läheisyyden kaipuinen ja rakkaudennälkäinen nuori nainen? oletko pettynyt kenties pahasti? tämä vuosi menee alakulon merkeissä, mutta helmikuun aikana näen elämääsi tulevan muutosta pienen matkan kautta.. koet jotain ihanaa, josta poikii pitempi tuttavuus:) joten älä kieltäydy kutsusta, jonka muuten meinaat tehdä! muista silloin tämä näkyni. Työasiasi järjestyy omalla painolla, älä siitä huolehdi!T:näkijä
Vierailija:
Vierailija:
Saanko työasiani järjestykseen ensi vuoden puolella?Oletko yksinäinen, ystäväni? näen että olisit hyvin läheisyyden kaipuinen ja rakkaudennälkäinen nuori nainen? oletko pettynyt kenties pahasti? tämä vuosi menee alakulon merkeissä, mutta helmikuun aikana näen elämääsi tulevan muutosta pienen matkan kautta.. koet jotain ihanaa, josta poikii pitempi tuttavuus:) joten älä kieltäydy kutsusta, jonka muuten meinaat tehdä! muista silloin tämä näkyni. Työasiasi järjestyy omalla painolla, älä siitä huolehdi!T:näkijä
---------------
Olen ollut niin pitkään yksin että kaipaan jo kovasti läheisyyttä ja rakkautta. Ja on niitä pettymiksiäkin ollut aikoinaan. Koviakin.
Yritän muistaa tuon näkysi. Kiitos. :)
Vierailija:
parisuhteesta, opinnoista ja asumisesta. Kiitollisena otan näkysi vastaan :)
Ohhoh! oletpas voimakastahtoinen ja määrätietoinen tyttö! oikein hyppäsit silmilleni:) se on kohdallasi hyve, pidä kiinni selkeistä mielipiteistäsi, sinua arvostetaan rehellisyytesi takia. Sinulla on paljon tuttuja, mutta pari hyvää ystävää, etenkin se yksi, hän todella on ystäväsi, luota häneen, vaikka se onkin vaikeaa... miksi et luota ihmisiin helposti?onko sinulle tehty jotain pahaa? en näe kovin hyvin sitä, mutta tunnen että jotain on... hali täältä sinulle, kyllä se unohtuu ja saat sydämesi puhtaaksi. En näe sinulle paikkakunnan tai asunnonkaan vaihtoa, opinnot ovat aina sinulta sujuneet, ja suoritat elämässäsi sen minkä aloitat. Parisuhteesi kärsii hiukan luottamuspulaa...T:näkijä
Miten raskauteni sujuu ja onko lapsi terve? Sukupuolestakin voit vinkata, jos sen näet! Miten perheemme jaksaa arjen paineissa ja miten tuleva isoveli sopeutuu uuteen perheenjäseneen? Kestääkö avioliittomme?
Kiitos!
minä todella tunnen luissani sen kylmyyden miten sinua on kohdeltu, mutta todellakin, kaikki koituu kohdallasi ihanasti, älä yhtään siitä huolehdi... kaikkea kaunista, enkeli! T:näkijä
Vierailija:
Miten raskauteni sujuu ja onko lapsi terve? Sukupuolestakin voit vinkata, jos sen näet! Miten perheemme jaksaa arjen paineissa ja miten tuleva isoveli sopeutuu uuteen perheenjäseneen? Kestääkö avioliittomme?Kiitos!
raskautesi sujuu hyvin, aika samaan tapaan kuin esikoisen! vauva menee hiukan yliaikaiseksi, mutta on terve ja kaunis lapsi, aika iso tosin;), tuleva isoveli on ylpeä, ja suhtautuu hienosti! en näe mustasukkaisuutta tai muutakaan, vaan täysin normaalia suhtautumista vauvaan. Esikoinen on saanut sinut riittävän pitkään pitää omanaan, joten hän ei siitä kärsi että tulee isoksi veljeksi. Olette hyvin perinteinen perhe, ja olette kivasti kertoneet veikalle vauvan tulosta! Arjen en näe pahasti teitä painavan, miehesi on hyvin osallistuvainen isä. Kun toinen lapsenne on vajaa vuoden vanha, näen teillä silloin pienen särön, joka korjaantuu kun otatte silloin parisuhteeseenne aikaa. Ei mitään vakavaa, vaan molemmin puolista kaipuuta toisianne kohtaan! kerro jos halutat todella että kerron sukupuolen, niin vahvasti sen näen:) T.näkijä
saako tämän loppumaan vai eikö edes halua? onko kirjeitä tiedossa?
Voisitko ystävällisesti vielä auttaa? Olen vakituisessa parisuhteessa, mutta nyt mielessäni on ruvennut pyörimään puolituttu mies. Oloni on sekava ja levoton.
t. skorpioni
Onko tulevaisuus turvattu, saanko töitä?
Saammeko perheenlisäystä? Jos saamme, kumpi?
Saammeko omaa taloa?
Kiitos sinulle Näkijä!
Vierailija:
saako tämän loppumaan vai eikö edes halua? onko kirjeitä tiedossa?
Ei tule kirjeitä, vain tekstiviestejä, näen menneisuudessä myös pari puhelua, eivät enää soittele. Miehesi osuus on kaksiteräinen miekka, toisaalta hän ei halua, tai edes uskalla antautua kyseisen naisen kanssa mihinkään, mutta miehesi on yhtä lailla mukana kuviossa, myös hän on laittanut tekstiviestejä. Nykyään harvemmin. Miehesi on nhädäkseni jollain tasolla, pinnallisella tasolla ihastunut, näen että taas tämä nainen ei ole, hän vain nauttii herättämästään huomiosta... nainen on aviossa, tai ainakin asuu toisen kanssa?olenko oikeassa?
Ennustappa meidänkin tulevaisuudesta jotain!Saammeko kolmannen lapsen joskus?Tiedätkö mitä sukupuolta kaksi ensimmäistä ovat:)?Miten työtilanteeni,alanko opiskella vai mitä?Nyt olen kotona enkä tiedä mitä tehdä,vanha työ kyllästyttää,enkä siihen haluaisi palata!Entä äitini tilanne?Entä taloudellinen tilanne seuraavina vuosina?
Isot kiitokset sinulle näkijä!
Vierailija:
Voisitko ystävällisesti vielä auttaa? Olen vakituisessa parisuhteessa, mutta nyt mielessäni on ruvennut pyörimään puolituttu mies. Oloni on sekava ja levoton.t. skorpioni
ja sen takia näen tämän luottamus kysymyksen teidän kotinne ilmassa. Sinä rakastat omaa miestäsi, paljonkin. Tämä puolituttu pyörii mielessäsi hänen herättämän huomion vuoksi, hänessä on jotain joka saa sukkasi pyörimään, jotain mikä puuttuu suhteestasi... tämän puolitutun kanssa en näe sinulla yhtään mitään, vaan huomaat ihan itse, että se mitä hän tarjoaisi, ei ole turvallista, avointa, rehellistä ja kaunista parisuhdetta, vaan ohimenevää... hän haluaa sinusta seikkailua! Kysy itseltäsi, haluatko seikkailla?
mitä näet parisuhteelleni? Entä onko tulossa muutoksia työelämässä? Tai ihan mitä vaan näet, kiinnostaa tietää...
Kiitos :)
Olen 34v rapunainen, 3 lapsen äiti. Mies tekee ulkomaanreissuja viikoittain. Olen vastuussa lähes kaikesta. Elän mielessäni ja teoissani reilut 2-kymppisen minäni elämää. Silloin jäi paljon kokematta ja näkemättä, koska aloin varhain seurustella nykyisen mieheni kanssa. Olen pettänyt miestäni nyt useita kertoja ja morkkista tulee aina välillä, ei kuitenkaan jatkuvasti. Elämäni tuntuu olevan aika sekaisin. Neuvoja, apua, ihan mitä vain, kiitos!
kerro jos halutat todella että kerron sukupuolen, niin vahvasti sen näen:) T.näkijä
[/quote]
Emme muuten ole vielä kertoneet isoveikalle pikkuisesta, ensi kesään on niin pitkä aika.
Kiitos :)
Vierailija:
Ennustappa meidänkin tulevaisuudesta jotain!Saammeko kolmannen lapsen joskus?Tiedätkö mitä sukupuolta kaksi ensimmäistä ovat:)?Miten työtilanteeni,alanko opiskella vai mitä?Nyt olen kotona enkä tiedä mitä tehdä,vanha työ kyllästyttää,enkä siihen haluaisi palata!Entä äitini tilanne?Entä taloudellinen tilanne seuraavina vuosina?
Isot kiitokset sinulle näkijä!
ensinnäkin ystäväni, en ennusta, vaan näen! toisista enemmän toisista vähemmän. Sinulle näen asioita, eniten tunnen ja koen sen, ettet luota tämänlaisiin näkyihin, vaan suhtaudut skeptisesti, mikä ei ole huono asia! en sitä sano, se on vaan huono saada kiinni sinusta, kun vastaan tökkii pahasti epäusko. En tiedä/näe kumpaa edelliset ovat, mutta pojan sinulle näen nousevan, jos sinulla ei vielä ole poikaa, sen saat. Lasten lukumääräkään ei tule selvästi, vain se että poika sinulle vielä annetaan. Palaat vanhaan työhösi, et ala opiskella mutta vanhassa työpaikassa sinun työsi muuttuu hiukan ja saat siitä uutta virtaa! Äitisi sairastelee, ja sinä olet hänestä huolissasi, voisitko jakaa jonkun kanssa huoltasi? saatko purettua omaa sisintäsi kenellekkään? tarvitset itsellesi ystäviä, eikö vaan? Alat myös harrastamaan envi vuoden aikana jotain nyt sinulle vierasta lajia, josta saat oikein sydän asiasi, ja sen tiimoilta elämäsi saa aivan uutta sisältöä. Taloudellinen tilanteenne paranee sinun lähtiessäsi työhön. T:näkijä
parisuhteesta, opinnoista ja asumisesta. Kiitollisena otan näkysi vastaan :)