Löytyykö Näkijää joukostamme? :)
Mitä näet minulle?
Milloin tulee perheenlisäystä?
..taloa?
Entä avioliittomme tulevaisuus?
Olisi kiva kuulle viheitä tulevasta ;)
Kommentit (94)
Näetkö meille muuttoa omaan kotiin tai lisää lapsia?
Suurkiitos!
Saanko minä koskaan onnellisen ja ehjän ydinperheen, jotta saisin perhe-elämäni tasapainoon? Kenen kanssa se onnistuu?
Milloin minä saan lapsen ja tuleeko hänestä tyttö vai poika?
Saanko pian oikeanlaista työtä, joka ei kuluttaisi minua, vaan josta saisin iloa?
Nuo tuntuivat tärkeimmiltä kysymyksiltä tällä hetkellä. Minä kiitän. Toivotan myös rauhallista joulunaikaa.
Ami
Miten käy raskauteni, onko siinä ongelmia? Huolettaa myös vauvan syntyminen,tuoko se ongelmia avioliittomme,mikä nyt on ollut tosin suht onnellinen näihin päiviin saakka. Mietin vain että onko vauvan syntyminen se joka katkaisee kamelin selän?
Lähetin alkuviikosta sähköpostia pilke silmäkulmassa, vastausta en ole saanut enkä varmaankaan tule saamaan. Mietityttää vain, että onkohan kyseinen sähköpostiviesti nostattanut vastaanottajalle hymyn huulille?
Et saanut minuun " yhteyttä" viimeksi tai sillon kun aloitit ennustamisen, miten nyt?
Terveisin se 25v., keskiruskeat hiukset(punertaviksi värjätyt) ja siniset silmät.
mitä näet minulle? Parisuhde, perhe, työ, taloudellinen tilanne?
Entä vanhempieni tilanne. Tuleeko se muuttumaan parempaan / huonompaan suuntaan? Heidän ongelmansa on vaan niin raskaita meille kaikille läheisille..
Kiitän etukäteen!
Näetkö rakkauselämääni muutosta lähitulevaisuudessa?
Saanko työasiani järjestykseen ensi vuoden puolella?
että meille ei tule toista lasta. Vai tuleeko?Koska?
Rankkaa kun joka kuukausi saa pettyä..
kesällä alkaa uusi työ, pärjäänkö siinä. Jatkuuko tämä työ myös syksyllä?
Terkuin: Nainen 25v., keskiruskeat hiukset ja siniset silmät!
Milloin asiamme helpottuvat? Näetkö pojallamme mitään henkistä sairautta tms..? Saammeko lisää lapsia? Tuleeko meille muutto?
Kiitos jo etukäteen :)
T: Kale
Olemme aloittamassa yritystä lapsen saamiseen ja on tullut aiemmin vähän ennustusta siitä että sen kanssa voi olla vaikeuksia. Mitä sinä näet, haluaisin toisenkin mielipiteen tähän asiaan. Tämä asia on käynnyt häiritsemään mieltä.
Näetkö miten tyttäreni tulee pärjäämään koulussa ja yleensä elämässään?
Saammeko pitää työpaikkamme?
Terveydentilamme?
Pysyykö taloudellinen tilanteemme vakaana?
Onko muutto näkyvissä?
Jatkuuko tyttäremme avoliitto?
sanoit, että olen raskaana ennen kuin uskallat sanoakaan, noh, aatonaattona testi näytti plussaa, joten raskaana ollaan! :)
Vierailija:
Mitä näet minulle?
Milloin tulee perheenlisäystä?
..taloa?
Entä avioliittomme tulevaisuus?
Olisi kiva kuulle viheitä tulevasta ;)
Näen sinulle lähimenneisyydestäsi, että sinulla on ollut jonkun verran surua ja murhetta? liittyen avioliittoon, ehkäpä vähän myös terveyteen? Perheenlisäystä en näe lähitulevaisuudessa, eli kahden vuoden sisällä. Muutto teille tulee, näkisin sen olevan paritalo aika lähellä vettä...avioliittonne kestää, rakkautta teillä on hyvin paljon ja halua voittaa tulevat ongelmat. Sinä ja miehenne olette terveitä, teitä ei uhkaa flunssaa vakavemmat sairaudet eikä taloudelliset huolet. T:näkijä
Vierailija:
että meille ei tule toista lasta. Vai tuleeko?Koska?
Rankkaa kun joka kuukausi saa pettyä..
Näen ja tunnen hyvin voimakkaasti kuinka pettynyt todella olet, ja toivot kovasti pikkusisarta tai veljeä, et halua että lapsenne jää ainokaiseksi. Sinun tulee nyt keskittyä voimakkaasti itseesi! Hoida itseäsi, helli itseäsi rakas ystäväni... aloita ulkoilu sekä mukava harrastus jossa hiki lentää:)) lupaan sen, näen sen selkeästi että tulet kahdesti vielä raskaaksi, ja kerronpa senkin että näen teille kaksoset! mutta en ihan heti... rauhoitu ja usko tulevaan, saat vielä lapsia. Teillä tuntuu olevan seesteinen ja rauhallinen liitto, olette toisenne ystäviä? pitäkää siitä kiinni, toisistanne saatte voimaa!T:näkijä
Vierailija:
kesällä alkaa uusi työ, pärjäänkö siinä. Jatkuuko tämä työ myös syksyllä?
kyllä, pärjäät työssä hienosti, huomaat sen olevan oma hommasi hyvin pian, ja se jatkuu syksyllä! T:näkijä
tämä nainen ei tiedä hyvää, tongi asia pohjamutia myöten, muuten hän jatkaa tekosiaan. T:näkijä
Vierailija:
Terkuin: Nainen 25v., keskiruskeat hiukset ja siniset silmät!
hei vaan, jostain syystä en saa nyt kiinni sinun elämästä vaikka yritän... liikaa en voi itseäni pakottaa näkemään, muuten menee pieleen. Kokeilen myöhemmin kohdallasi uudestaan. T:näkijä