Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, älkää laittako Tinderiin kuvia joissa olette pipo päässä risukossa

Vierailija
17.07.2023 |

Pipo rumentaa kauneintakin naista.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa seurustella risukkoihmisen kanssa eikä viihdyttää sarjapanijaa.

Vierailija
22/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää ei niitä pipopäitä yksikään laadukas mies lähesty.

Paitsi pipopäinen mies risukossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua nyt kiinnostaa miehet joilla on vähän enemmän kapasiteettia kuin sellaisilla joita häiritsee pipo tai risukot. Että hyvin voin laittaa. Niin karsiutuu noin pinnalliset tomppelit pois.

Eli sinä hyväksyisit miehellä kuvan, missä mies on pukeutunut lippikseen ja vielä lippa takana?

Vierailija
24/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällaiset ajanviettotapoja esittelevät kuvat ole sikäli hyviä, että voi paremmin löytää samankaltaista seuraa ja he, joita ei kiinnosta voivat siirtyä eteenpäin eikä kenenkään aikaa hukata.

Vierailija
25/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se sitten laitettua profiili Tinderiinkin vaikkei pitänyt 🤭

Vierailija
26/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pipo rumentaa?

Kuva pakkasessa ilman pipoa = etpä paljon välitä vaikka korvat ja pää paleltuu. Ei viihdy muutenkaan ulkoilmassa vaan tykkää nyhjätä sisällä

Vierailija
27/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, itse tunnen vetoa naisiin, jotka pitävät pipoa.

Vierailija
28/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisellä on niin huono tukka että pipo vaan kaunistaa ja kun on risukossa näyttää hoikemmalta.

Onko kuva otettu alaviistosta metsäjäniksen näkökulmasta vai yläviistosta munahaukan näkökulmasta

Vierailija
29/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen viettää vaikka 90% vapaa-ajastaan siellä "risukossa" niin eikö tämä ole mielestäsi kiva tietää. Ei se Tinder mikään katalogi ole eikä se "risukkonainen" ole siellä miellyttämässä sinun silmääsi vaan etsimässä itselleen puolisoa tms.

Vierailija
30/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua nyt kiinnostaa miehet joilla on vähän enemmän kapasiteettia kuin sellaisilla joita häiritsee pipo tai risukot. Että hyvin voin laittaa. Niin karsiutuu noin pinnalliset tomppelit pois.

Olet kiinnostava, laita Kik?

M79v

No kuule, minä olen oikeesti aika ok naisena, myös pipo päässä risukossa. Etsin fiksua ja viriiliä miestä. Sinä oot yli-ikäinen ja kik ei kiinnosta😅

Vierailija
31/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kiinnostava, laita Kik?

M79v

Miten laitan viestin papan herneeseen?

Vierailija
32/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä hyväksyisit miehellä kuvan, missä mies on pukeutunut lippikseen ja vielä lippa takana?

Mulle on aivan sama mitä siinä miehen kuvassa on. Etsin kumppania, ja se on ihan eri juttu kuin kuvagalleria. Toki kuvat antaa vinkkiä siitä millainen ihminen on. Mut kuva on silti vain kuva. Pilke silmässä ja se mitä mies kirjoittaa itsestään merkitsee paljon enemmän.

Vierailija
33/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on arjessa sen näköinen? Sitten kun laittaisi meikatun ja tällätyn kuvan tinderiin, se olisi miesten mielestä huijaamista.

Vierailija
34/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin töissä ollessani otan selfieitä itsestäni saati lykkään niitä tinderprofiiliin, mutta veikkaanpa että jos lähtökohta on se, että "pipo rumentaa naista", niin me ei kyllä pystyttäisi elämään parisuhteessa.

Terv. kenttäbiologi, jonka perusvaatetus töissä on kesällä kumisaappaat, reisitaskuhousut sekä hyttyshattu ja talvella toppavaatteet, pipo, intin rukkaset ja se parjattu pipo. Joskus jopa kommandopipo siellä alla jos sattuu olemaan saakelin kylmä. Ja kyllä, todellakin liikuskelen siellä risukoissa, soilla ja muissa ei-korkkarikelpoisissa paikoissa :))

Vierailija
35/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa, jos kasvot näkyvät.ä?! Oletko siis kiinnostunut hiuksista/kallon muodosta?

Itsellä pilkkihaalari, pipo ja huppu ja tosi paljon yhteydenottoja ulkoilevilta ihmisiltä.

Vierailija
36/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipothan ovat söpöjä.

Vierailija
37/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inselit rnkkaaTinder-kuville, joten sitä parempi, mitä isompi pipo naisella.

Vierailija
38/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan. Kuvilla nimenomaan koitan rajata pois sellaisia miehiä, joiden yhteydenotot eivät kiinnosta (pinnalliset, ulkonäkökeskeiset) ja houkutella sellaisia miehiä jotka ovat kiinnostuneet siitä mitä harrastan.

Vierailija
39/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, koita ymmärtää, ettet voi kontrolloida yksittäisten naisten pukeutumista. Jos kyseinen nainen ei kiinnosta sellaisena kun on, siirry eteenpäin. Täällä ei kaikki hypi sun perseen mukaan. Ihme jumalakompleksi sulla

Vierailija
40/42 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua piipittäjää, jota kiinnostaa vain ulkonäköni ja sekin pelkässä runkkutarkoituksessa.

Ai Tinderissä ei olekaan kyse ulkonäöstä. Olen sit käsittäny koko homman väärin. Ilmeisesti Tinderin perustajakin..