ex vaimoni oli kaupassa kesämekossaan
ikinä ei olessamme laittanut mekkoa koska sääret oli rumat. Taisi olla tekosyy. miksi liitot pilataan valeilla ja kummallisilla käytöksillä?
Kommentit (35)
Olisiko sinun mielestä liittosi pelastunut jos vaimosi olisi käyttänyt kesämekkoa vai mikä tässä oli pointtina? On ihan mahdollista että vaimosi ei ole aiemmin kehdannut käyttää mekkoa kertomastasi syystä mutta on nyt eron seurauksena voimaantunut ja ajatellut että hän käyttää niitä vaatteita mitä hän haluaa. Hyvät hänelle!
Munkin itsetunto oli huono surkean aviomiehen kanssa. Nyt kun mulla on oikea MIES joka saa mut tuntee itseni naiseksi niin viihdyn kauniissa kehossani ja voin pukeutua ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Haukuitko hänen sääriään rumiksi?
Tämähän se. Nainen alkaa toipua ja saada itseluottamustaan takaisin.
vaimo ei tykänny sääristä. minä en sanonut mitään koska se ei ole tärkeää. Mutta olisi voinut olla viehättävämpi avioliitossakin. kaunis vaimo on kiva katsella vuosienkin päästä.
Kostosääret, olet säälittävä nysä.
Kuulostaa siltä, että hän ei kokenut kehoaansa kauniiksi seurassasi ja halusi sitten aina peitellä itseäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Munkin itsetunto oli huono surkean aviomiehen kanssa. Nyt kun mulla on oikea MIES joka saa mut tuntee itseni naiseksi niin viihdyn kauniissa kehossani ja voin pukeutua ihan eri tavalla.
Tätä olin tulossa sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
vaimo ei tykänny sääristä. minä en sanonut mitään koska se ei ole tärkeää. Mutta olisi voinut olla viehättävämpi avioliitossakin. kaunis vaimo on kiva katsella vuosienkin päästä.
Kuinkahan viehättävä ap itse on...?
Jätit vaimosi syystä että hän ei käyttänyt mekkoa? Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän minäkin haluaisin tietää.
Kai kerroit miten nykyiselläsi on samanlainen mekko ja näyttää siinä paremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin ilmetty kuningas Kaarle II.
Vierailija kirjoitti:
Koska et sanonut mitään, ex käsitti, että pidät sääriä rumina. Ei nyt tarvitse alkaa kehua retostelemaan, mutta olishan tuohon voinut jotain todeta, vaikka että kyllä kelpaa katsella, minua ne ainakin miellyttävät jne.
No, pääasia, että hän nyt tuntee itsensä viehättäväksi ja uskaltaa olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kostosääret, olet säälittävä nysä.
Näytä säälittävät TISSIT
Ai sekin on aina miehen syy jos nainen pitää itseään rumana? Vaikka mies ei olisi sanonut yhtään mitään sellaista?
Ainakin laitoin päälleni mitä vaimo halusi. Kesällä pidän shortseja ja t-paitaa. ei voi kovin väärä pukeutuminen olla. vaimo oli kaunis mutta vaatteet oli hirveitä peittivät kaiken. ero tuli kun rahaasiani meni huonosti. Vaimo piti rumana itse itseä. nyt varmaan saalistaa uutta miestä.
Haukuitko hänen sääriään rumiksi?