Naapurin perheen piti päästä italiaan kesälomalle
Naapurin piti ihan väkisin lähteä Italiaan lomalle koko perheen voimin ...nyt se samainen naapuri ja naapurin lapset valittaa Italiassa hellettä kun ei voi mihinkään lähteä kun on 40 astetta lämmintä..
Lämpötila varoituksista ei ei viime viikolla välitettetty vaan Italiaan piti päästä ja nyt valitetaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sen keväällä matkaa varatessa vielä tietää, millanen sää sattuu olemaan, siinä lomailumaassa, oman lomamatkan aikana?
No kyllä sen nyt aikamoisella varmuudella tietää, että esimerkiksi Espanjassa, Italian eteläosissa, Kreikassa ym välimerenmaissa on heinä-elokuussa liian kuuma.
Njaa.. mikä nyt kenenkin mielestä on liian kuuma. Noin 30 astetta täällä Mallorcalla nyt. Oikein sopiva lämpötila. Tuuli kivasti vilvoittaa.
Bimbojen on pakko päästä asumaan Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Bimbojen on pakko päästä asumaan Italiaan.
Määrittele bimbo??
Mä olen yli 40v työuran tehnyt äiti, vaimo ja mummo. Harmaantuva ex punahiuksinen, en blondi
"Poikkeuksellinen helle kärventää useita Etelä- ja Keski-Euroopan maita.
Ilmastonmuutoksen voimistama helleaalto on rikkonut useita lämpöennätyksiä, ja Maailman ilmatieteen laitoksen mukaan kuumuus ei monissa paikoissa hellitä ennen elokuuta."
Terveiset etelä italiasra. Tänään 33 astetta lämmintä ja merituuli viilentää. Aivan loistava rantakeli. Ei tietoakaan mistään tappajahelteistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi vaikka milloin olisivat lähteneet. Paskenpaa valintaa ei voi tehdä. Leuhkoja, englantia puhumattomia, hirveän kallis ruoka, outoja tapoja. Aivan ihme paikka. Yksi kerta Milanossa riitti. Italia on nyt nähty.
Olet varmaan sielultasi rantalomailija. Milano oli "ihme paikka" ja Italia nyt nähty. Haluat ne suomea huutelevat sisäänheittäjät kintereillesi?
Toivottavasti siellä ilmat viilenevät, että naapurillasi on muutama mukavakin lomapäivä. Toivotaan iloista lomaa heille.
Albenga on kiva mutta itse pidän enemmän Alassiosta ja Varazzesta. Nyt vain piti nopeasti päästä uimaan niin tultiin motarilta suoraan Arenzanoon.