Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kumppani (mies) tärisee kun suutelemme

Vierailija
17.07.2023 |

Mies saa lyhyitä tärinäkohtauksia kun suutelemme ja seksin aikana.

En ole koskaan nähnyt vastaavaa, mistä tällainen voi johtua?

Oletan että hänestä tuntuu hyvältä :D Mutta kiinnostaa kuulla tarkemmin jos jollain on kokemuksia.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysypä häneltä. Mitä täällä naureskelet.

En mitään naureskele!!!

Kysyin koska en ole vastaavaa nähnyt. Ja olen kohtelias enkä kysy suoraan, jos se vaikka on hänestä jotain noloa.

Jos ei muuta kommentoitavaa ole, on parempi olla vaan hiljaa.

ap

Käytöksestäsi päätellen pelkää sinua.

Vierailija
42/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se on vaikka muuta yrittää esittää ja itselleenkin uskotella. Naisen läheisyys ja mahdolliset tulevat vällypainit ällöttää jo etukäteen. 

Varo ettei oksenna sun suuhun seuraavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysypä häneltä. Mitä täällä naureskelet.

En mitään naureskele!!!

Kysyin koska en ole vastaavaa nähnyt. Ja olen kohtelias enkä kysy suoraan, jos se vaikka on hänestä jotain noloa.

Jos ei muuta kommentoitavaa ole, on parempi olla vaan hiljaa.

ap

Käytöksestäsi päätellen pelkää sinua.

Eli sinäkin pelkäät kun sinulle sanoo suoraan että keskustelusi on asiatonta. Hyvä.

Hän haluaa nähdä uudestaan.

ap

Vierailija
44/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kiihottunut, olen itsekin kohdannut näitä. Vähän kuin koira, joka näkee tai saa jotakin, mitä kovasti haluaa ja on seota siitä onnesta. 

Vierailija
45/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on myös tuollaista, liike on kyllä enemmän nytkähdyksiä kuin tärinää. Musta se on kauhean söpöä. Oon ajatellut, että jokaisella on omanlaisensa hermosto ja hänen toimii tällain.

Vierailija
46/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus samanlaista värinää/tärinää. Liittyy jonkinlaiseen jännitykseen, mutta ainakin omassa tapauksessani kumppanin kannattaa tulkita tämä positiivisena asiana (halu/himo, joka menee koko kroppaan).

En ole muuten ollenkaan jännitäjä, mutta sängyssä joskus pitkäaisenkin kumppanin kanssa tällaista silti tapahtuu :)

M35

Vierailija
47/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma tuollainen tärisijä. En edes itse huomaa asiaa, mutta eräs deittini mainitsi siitä. Syytäkään en osaa sanoa, joko jännitystä tai sitä, kun tuntuu niin mielettömän hyvältä. N

Vierailija
48/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin kiihottunut, olen itsekin kohdannut näitä. Vähän kuin koira, joka näkee tai saa jotakin, mitä kovasti haluaa ja on seota siitä onnesta. 

Herää kysymys, kuinka paljon teillä on kumppaneita, jos sinäkin olet useampaan tällaiseen harvinaiseen tapaukseen törmännyt?

Vierailija
49/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, kuinka paljon teillä on kumppaneita, jos sinäkin olet useampaan tällaiseen harvinaiseen tapaukseen törmännyt?

Herää kysymys, mitä se sinulle kuuluu?

Eri

Vierailija
50/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä itse olet päätellyt että tuo on harvinaista?

Vierailija
51/51 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tällainen, tärisen siis jännityksestä. Ja varsinkin, jos olen ottanut alkoa niin en jotenkin pysty hillitsemään sitä. Itseäni se tärinä on kyllä häirinnyt siinä määrin, että sitten vetäydyn niistä tilaista pois ettei se toinen tyyppi huomaa millainen urpo olen. En olen kovinkaan kokenut ja tämä lisää tätä ongelmaa. Ja nainen olen siis.