Uusi kumppani (mies) tärisee kun suutelemme
Mies saa lyhyitä tärinäkohtauksia kun suutelemme ja seksin aikana.
En ole koskaan nähnyt vastaavaa, mistä tällainen voi johtua?
Oletan että hänestä tuntuu hyvältä :D Mutta kiinnostaa kuulla tarkemmin jos jollain on kokemuksia.
Kommentit (51)
mikä lie jännittäjä tai sokerit alhaalla kun tärisee..kysy häneltä itseltään...varmasti tietää parhaiten. :)
Kas, luulin olevani yksin mokoman ongelman kanssa. Ongelma se kai on, kun siitä on häkellytty ja huomauteltu vähän siihen tyyliin, että ei muuten tarvitsisi täristä ja ei kukaan muukaan ole ikinä tuolla tavalla tärissyt.
Tärisen nimenomaan suudellessa. Tärinä lähtee jostain kohdasta selkärankaa ja levittäytyy laajemmalle, mutta kädet eivät sentään tärise. Tuntuu siltä kuin haluaisi kietoutua suutelukumppanin ympärille, jotta voi tuntea hänen lämpimän vartalonsa kaikkialta yhtaikaa. Tärinä on mielihyvän ja odotuksen sekainen reaktio, joka on kaikin puolin vain positiivinen. Tunne on samankaltainen kuin hyvien yöunien jälkeen aamun ensimmäinen kunnollinen venyttely, joka näppäilee jänteitä ja lihaksia niin, että tuntuu.
Olen kyllä ollut puutteessa oikeastaan aina, joten ehkä tärinä johtuu myös siitä. Ja nainen olen, jos sillä on tässä jollekulle merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen märisee.
Enhän, minusta miehen reaktio on aivan ihana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kas, luulin olevani yksin mokoman ongelman kanssa. Ongelma se kai on, kun siitä on häkellytty ja huomauteltu vähän siihen tyyliin, että ei muuten tarvitsisi täristä ja ei kukaan muukaan ole ikinä tuolla tavalla tärissyt.
Tärisen nimenomaan suudellessa. Tärinä lähtee jostain kohdasta selkärankaa ja levittäytyy laajemmalle, mutta kädet eivät sentään tärise. Tuntuu siltä kuin haluaisi kietoutua suutelukumppanin ympärille, jotta voi tuntea hänen lämpimän vartalonsa kaikkialta yhtaikaa. Tärinä on mielihyvän ja odotuksen sekainen reaktio, joka on kaikin puolin vain positiivinen. Tunne on samankaltainen kuin hyvien yöunien jälkeen aamun ensimmäinen kunnollinen venyttely, joka näppäilee jänteitä ja lihaksia niin, että tuntuu.
Olen kyllä ollut puutteessa oikeastaan aina, joten ehkä tärinä johtuu myös siitä. Ja nainen olen, jos sillä on tässä jollekulle merkitystä.
Tapahtuuko tätä aina?
Mies sanoi että tuntui erityisen hyvältä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Inhonväreitä.
Kyllä täällä on sairasta porukkaa.
Sanoinhan että hän sanoi sen tuntuvan erityisen hyvältä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon
Säkit siniset
Jännittää muuten
Kasvojen lihaksien heikkous (olettaen siis, että tämä tärinä on kasvoissa?)
Ei vaan kehon läpi kulkee väristys.
Hän haluaa nähdä heti pian uudestaan.
ap
Ap:sta tuli kyseiselle miehelle elämän parasta huumetta! Jo ensimmäinen pussaus järisytti maailmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhonväreitä.
ap
Leukoja louskuttaa ne miehet joilla ei ole harmainta hajuakaan tuollaisesta rakkaudesta, älä vaivaudu edes noteeraamaan pölhöjä ja trolleja.
- Eri
Vierailija kirjoitti:
Oletko pessyt hampaat?
Ja pimpsan.
Lihakset rentoutuu :) mitä tuo haittaa, saat varmaa hänessä hyvät jutut aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhonväreitä.
ap
Leukoja louskuttaa ne miehet joilla ei ole harmainta hajuakaan tuollaisesta rakkaudesta, älä vaivaudu edes noteeraamaan pölhöjä ja trolleja.
- Eri
Ei toi nyt varsinaisesti kerro rakkaudesta mitään vaan enemmänkin voimakkaasta seksuaalisesta vetovoimasta.
Jännittäjä. Joskus hitailla tanssinut jonkun kanssa, niin mies on tärissyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tätä aina?
Mies sanoi että tuntui erityisen hyvältä.
ap
Ei aina. Sitä tapahtuu silloin, kun kaikki on jotenkin juuri kohdallaan. Kokonaisvaltainen mahdottoman hyvän olon ilmentymä.
Minulla on toinenkin samantyyppinen "oire": kehrääminen. Kun olen oikein hyvillä mielin ja huvittunut, kurkustani saattaa kuulua hyrinää. Se ei ole nauramista, vaan samanlainen ei-tahdonalainen reaktio kuin tärinäkin. Sitä on ihmetelty, mutta positiivisella tavalla.
Kumpikaan reaktio ei ole säännönmukainen eikä kovin yleinenkään, ja kumpaakaan en pysty tuottamaan tarkoituksella.
Sialla on suu ja sorkkatauti, jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pessyt hampaat?
Ja pimpsan.
Niin ja tämän jälkeen hän hehkuttaa että tuntuu hyvältä?
Kyllä olet urpo.
No kysypä häneltä. Mitä täällä naureskelet.
Vierailija kirjoitti:
No kysypä häneltä. Mitä täällä naureskelet.
En mitään naureskele!!!
Kysyin koska en ole vastaavaa nähnyt. Ja olen kohtelias enkä kysy suoraan, jos se vaikka on hänestä jotain noloa.
Jos ei muuta kommentoitavaa ole, on parempi olla vaan hiljaa.
ap
Ja nainen märisee.