Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole yhtään pulska, mutta haluaisin pudottaa kilon

Vierailija
17.07.2023 |

Mietin, miten sen tekisin. Syön paljon juustoa, se se varmaan on.
Mutta mitä juuston tilalle?
Ajatuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan halua pudottaa minimäärää?

Vierailija
2/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaakaa. Voi olla että se näyttää 2kg enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin pudottaa 3-5kg, mutta on tiukassa. Kahvileivät, tuoremehuat, sokeroidut jogurtit, rasvaiset juustot, suklaan@makeiset jo Poissa. Alkoholia, olutta, siidereitä en käytä. Kävelen tunnin lenkin päivässä....pitäisi kävellä 150km, että painoa lähtisi 1kg. Tai 7000kcal vähemmän kaloreita. Tuntuu helpolta, mutta tuntuu, ettei paino lähde laskuun.....tsemppiä meille...619

Vierailija
4/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo lähtee ihan sillä, että juot vaan vähemmän. Käy vaa'alla heti herätessä ja illalla, niin huomaat että päivän aikana on tullut kilo lisää, apua. Ja sitten seuraavana aamuna ootkin taas kilon kevyempi, huhhuh.

Vierailija
5/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murjase kunnon pskat.

Vierailija
6/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön joku ilmainen kalorilaskuri ja selvitä paljonko peruskulutuksesi on nyt. Alat syömään 200-400 kcal päivässä vähemmän, kirjaat kaiken syömäsi sinne kalorilaskuriin. Paino tippuu helposti, ei ehkä nopeasti mutta tippuu kuitenkin. Itse olen nyt laihduttanut 7 kg ja 8 kg on vielä jäljellä tavoitteeseen. Paino putoaa 200g- 700g viikossa.

Vierailija
7/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei paino pysy kilon tarkkuudella samana päivästä toiseen. On ihan hullua lähteä pudottamaan yhtä kiloa rajoittamalla ruuan määrää vähentämällä energiaa satoja kilokaloreita päivässä, kun sitten painoa tippuu kaksi kiloa ja tulee takaisin kolme. Voihan sitä pari juustosiivua korvata syömällä tomaatin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi