Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitusnelikko ollut tänään koolla

Vierailija
16.07.2023 |

Mistä keskustelivat? Mitä päättivät? Veikkaukset kehiin!

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009723581.html

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollin avaama keskustelu

Jee, olen ollut tällä palstalla vuodesta 2002 ja tää on ensimmäinen kerta, kun minua epäillään trolliksi! Jonkinlainen virstanpylväs tämäkin.

Taitava olet jos vasta nyt jäit kiinni.

Vierailija
62/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikulilta kysytään että mikäs tässä on nyt kyse, hän vastaa

- olen mesimäyrä

- maahanmuuttomaahanmuuttomaahanmuutto

- mesimäyrä on maahanmuutto

- olen maahanmuuttomaahanmuuttomaahanmuutto

Ja sit kaikki on vaan, että okei hyvä sanoit ja nyt on harjattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan olette innoissanne sosialistivajakit. Hallitus on päättänyt taas jatkaa toimintaansa ja teidän ei auta muu kuin kiukutella syksyyn asti jolloin se myöskin jatkaa toimintaansa.

Äänestin kokoomusta, mutten kyllä enää ikinä. Vaikeaksi menee miettiä mitä seuraavaksi äänestää jos ei rkp:kään löydä nyt selkärankaa. Käännyn varmaan keskustan puoleen.

Sinun kannattaisi kääntyä psykiatrin puoleen.

Vierailija
64/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- olen mesimäyrä

Ai niinks vai? Ihanks noin vai! Vähänks huisi juttu hei! Mä meen kertoo kaikil kavereil hei! Vähä huisii!

Vierailija
65/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- olen mesimäyrä

Sinun hokemiasi tältä illalta ovat olleet tutkittututkittututkittu persupersupersu.

Että olehan ihan hissukseen vaan ja kaada vähän lisää käsidesiä iltakiljusi sekaan.

Vierailija
66/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä RKP oikein sählää. Sillä olisi ollut kaikkien aikojen tilaisuus potkia sille ja pakkoruotsille vuosia ilkeillyt persut pitkäksi aikaa oppositioon ja samalla nostaa huomattavasti omaa kannatusta ainoana hallituspuolueena jolla on selkärankaa. Varmasti suurikin osa persuista olisi säilynyt Riikka riikka Purran takana mutta sillat muihin puolueisiin olisivat palaneet.

Get real, sä olisit varmaan RKP:tä äänestänyt. Juurikin näin...

Vierailija
67/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan olette innoissanne sosialistivajakit. Hallitus on päättänyt taas jatkaa toimintaansa ja teidän ei auta muu kuin kiukutella syksyyn asti jolloin se myöskin jatkaa toimintaansa.

Äänestin kokoomusta, mutten kyllä enää ikinä. Vaikeaksi menee miettiä mitä seuraavaksi äänestää jos ei rkp:kään löydä nyt selkärankaa. Käännyn varmaan keskustan puoleen.

Sama. Keskusta saa jatkossa ääneni.

Vierailija
68/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä RKP oikein sählää. Sillä olisi ollut kaikkien aikojen tilaisuus potkia sille ja pakkoruotsille vuosia ilkeillyt persut pitkäksi aikaa oppositioon ja samalla nostaa huomattavasti omaa kannatusta ainoana hallituspuolueena jolla on selkärankaa. Varmasti suurikin osa persuista olisi säilynyt Riikka riikka Purran takana mutta sillat muihin puolueisiin olisivat palaneet.

Oppositioon?? Jos tulis uudet vaalit, olen varma että persut voittaa jopa Kokoomuksen, ja ovat pääpuolue. Siksi en halua uusia vaaleja, nyt parempi kun muut puolueet järjen äänenä.

Vierailija
69/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Keskusta saa jatkossa ääneni.

Punikeille sun äänes menee jatkossakin.

Vierailija
70/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä kysytään, että miksei PS laittanut maltillisempia jäseniään ministereiksi, heitä jotka ovat olleet jo enemmän kuin yhden kauden mukana. Yleensä näinhän se menee. Juho Eerola oli yks tyyppi sinänsä, mutta puhemiehen hommat hoiti ihan ok. Tavallaan itsensä jääväsi kun oli aihetta siihen, ja Anohan meinas vetää turpaan tuota. Arja Juvonen on minusta ihan hieno tyyppi, miksei hän saanut mitään pestiä vaikka ollut uskollinen puolueelle pitkään? Yksi parhaita PS ministereistä koskaan on Jussi Niinistö, hän oli hyvä Suomelle.

Vierailija
71/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat ovat nyt liittyneet sankoin joukoin ennen niin halveksumansa keskustan kannattajiksi. LOL!

Vierailija
72/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja tuntuu hermostuttavan kun heidän hillotolppansa heiluu.....

Vierailija
73/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustasta tosiaan löydät hengenheimolaisiasi. Taidat olla samanlainen läskisika kuin se niiden johtajakin. LOL!

Eikö siellä taas parempaan pystytä? Että ihan LOL??

Vierailija
74/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- olen mesimäyrä

Ai niinks vai? Ihanks noin vai! Vähänks huisi juttu hei! Mä meen kertoo kaikil kavereil hei! Vähä huisii!

Hyvä kun kalahti!

Vierailija
75/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo sanoo että nyt aletaan puhtaalta pöydältä.

Kyllä juuri näin. Ja näin myös tekevät. Hallitus jatkaa. 

Vierailija
76/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siellä kysytään, että miksei PS laittanut maltillisempia jäseniään ministereiksi, heitä jotka ovat olleet jo enemmän kuin yhden kauden mukana. Yleensä näinhän se menee. Juho Eerola oli yks tyyppi sinänsä, mutta puhemiehen hommat hoiti ihan ok. Tavallaan itsensä jääväsi kun oli aihetta siihen, ja Anohan meinas vetää turpaan tuota. Arja Juvonen on minusta ihan hieno tyyppi, miksei hän saanut mitään pestiä vaikka ollut uskollinen puolueelle pitkään? Yksi parhaita PS ministereistä koskaan on Jussi Niinistö, hän oli hyvä Suomelle.

Ai niinks siel kysytään vai? Ai niinks oli vai? Meinasiks se vetää ihan turpaanki? Vähänks huisi juttu hei! Mä meen heti kavereil kertoo hei! Vähänks huisii siis hei!

Vierailija
77/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustasta tosiaan löydät hengenheimolaisiasi. Taidat olla samanlainen läskisika kuin se niiden johtajakin. LOL!

Eikö siellä taas parempaan pystytä? Että ihan LOL??

Eiks siel pystytä parempaan vai? Vähän huisi juttu hei! Ei pysty parempaan ku LOL! Vähänks huisi! Mä meen kertoo kavereil heti! Vähä huisii!

Vierailija
78/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa paineita jo puheenjohtajilla, kun YLEn pääuutisissakin ennustetaan hallituksen kaatuvan. Tuollaisilla puheilla on tapana toteuttaa itsensä. Tarpeeksi epäilyjä ympärillä, niin hallitus menettää toimintakykynsä.

Siinä on pakko esim. Purran saada osoitettua, että puolue on vakavissaan ja osaa toimia hallituksessa.

No miten vuosia vanhat nettikirjoitukset liittyvät tämän hallituksen toimintaan? Ymmärtäisin tämänhetkistä kiljumista paremmin, jos kyse olisi tuoreista kirjoituksista, jotka on kirjoitettu ministerinä, mutta tällaista vanhojen asioiden penkomista ja sanojen irrottamista kontekstista en ymmärrä enkä hyväksy. Tulee mieleen pöyristyminen Esko Valtaojan neutraalissa kontekstissa käyttämästä n-sanasta: silloinkaan kiljukaulat eivät halunneet ymmärtää kokonaisuutta, vaan kiljuivat kiljumisen ilosta ja esittääkseen parempaa ihmistä.

No lue riikan blogista vaikka kirjoitus Matti Nykäsen kuolemasta. Saa senkin muka-koskettavan jutun sekopäisellä tavalla väännettyä lihavien, ulkomaalaisten ja feministien haukkumaoksennukseksi nimittelyineen, täysin out of the blue. Ei tossa ole enää normaalit voimat jylläämässä.

RKP ja Kok osastojen liberaalit lienevät jo kohta perustaneet uuden puolueen. Anna-Majalle ja Orvolle jää liittyminen vaihtoehdoksi perussuomalaisiin.

Luin sen Nykäs-tekstin Riikalta. Tuo ihminenhän on ihan jälkeenjäänyt. Kuin jonkun 11-vuotiaan höyrypään tekstiä. Siis oikeasti, hänen on oltava heikkolahjainen. En tiedä itkeäkö vai nauraa.

Vierailija
79/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin hienoista paniikkia ilmassa.

Vierailija
80/118 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa paineita jo puheenjohtajilla, kun YLEn pääuutisissakin ennustetaan hallituksen kaatuvan. Tuollaisilla puheilla on tapana toteuttaa itsensä. Tarpeeksi epäilyjä ympärillä, niin hallitus menettää toimintakykynsä.

Siinä on pakko esim. Purran saada osoitettua, että puolue on vakavissaan ja osaa toimia hallituksessa.

No miten vuosia vanhat nettikirjoitukset liittyvät tämän hallituksen toimintaan? Ymmärtäisin tämänhetkistä kiljumista paremmin, jos kyse olisi tuoreista kirjoituksista, jotka on kirjoitettu ministerinä, mutta tällaista vanhojen asioiden penkomista ja sanojen irrottamista kontekstista en ymmärrä enkä hyväksy. Tulee mieleen pöyristyminen Esko Valtaojan neutraalissa kontekstissa käyttämästä n-sanasta: silloinkaan kiljukaulat eivät halunneet ymmärtää kokonaisuutta, vaan kiljuivat kiljumisen ilosta ja esittääkseen parempaa ihmistä.

No lue riikan blogista vaikka kirjoitus Matti Nykäsen kuolemasta. Saa senkin muka-koskettavan jutun sekopäisellä tavalla väännettyä lihavien, ulkomaalaisten ja feministien haukkumaoksennukseksi nimittelyineen, täysin out of the blue. Ei tossa ole enää normaalit voimat jylläämässä.

RKP ja Kok osastojen liberaalit lienevät jo kohta perustaneet uuden puolueen. Anna-Majalle ja Orvolle jää liittyminen vaihtoehdoksi perussuomalaisiin.

Luin sen Nykäs-tekstin Riikalta. Tuo ihminenhän on ihan jälkeenjäänyt. Kuin jonkun 11-vuotiaan höyrypään tekstiä. Siis oikeasti, hänen on oltava heikkolahjainen. En tiedä itkeäkö vai nauraa.

Ai onks sen oltava? Vähä huisii! Et tiedä itkeks vai nauraks? Vähä huisii! Onks se siis heikkolahjanen vai? Vähä huisii! Mä meen kertoo heti kaikil kavereil someen! Vähä huisii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän