Hallitusnelikko ollut tänään koolla
Mistä keskustelivat? Mitä päättivät? Veikkaukset kehiin!
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että persujen kansanedustajat ja valtuutetut pitkin Suomea ovat tulleet Vauva -palstalle öyhöttämään kun twitterissä eivät enää uskalla. Vallan lystikästä.
Ai näyttääks siltä? Huisii hei! Öyhöttääks ne vai? Huisi juttu! Onks vallan lystikästä? Huisii! Mä meen hei heti kavereille kertoo someen! Vähän huisii!
Oletko ministeri, vai ihan vaan rivipersu? Käytöksestä vaikea arvata.
-eri
Tässä ihmetyttää, että eihän esim somalit lue mitään, joten miten tekstit voi heitä häiritä?
Riikalta hajosi kasetti lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa paineita jo puheenjohtajilla, kun YLEn pääuutisissakin ennustetaan hallituksen kaatuvan. Tuollaisilla puheilla on tapana toteuttaa itsensä. Tarpeeksi epäilyjä ympärillä, niin hallitus menettää toimintakykynsä.
Siinä on pakko esim. Purran saada osoitettua, että puolue on vakavissaan ja osaa toimia hallituksessa.
No miten vuosia vanhat nettikirjoitukset liittyvät tämän hallituksen toimintaan? Ymmärtäisin tämänhetkistä kiljumista paremmin, jos kyse olisi tuoreista kirjoituksista, jotka on kirjoitettu ministerinä, mutta tällaista vanhojen asioiden penkomista ja sanojen irrottamista kontekstista en ymmärrä enkä hyväksy. Tulee mieleen pöyristyminen Esko Valtaojan neutraalissa kontekstissa käyttämästä n-sanasta: silloinkaan kiljukaulat eivät halunneet ymmärtää kokonaisuutta, vaan kiljuivat kiljumisen ilosta ja esittääkseen parempaa ihmistä.
No lue riikan blogista vaikka kirjoitus Matti Nykäsen kuolemasta. Saa senkin muka-koskettavan jutun sekopäisellä tavalla väännettyä lihavien, ulkomaalaisten ja feministien haukkumaoksennukseksi nimittelyineen, täysin out of the blue. Ei tossa ole enää normaalit voimat jylläämässä.
RKP ja Kok osastojen liberaalit lienevät jo kohta perustaneet uuden puolueen. Anna-Majalle ja Orvolle jää liittyminen vaihtoehdoksi perussuomalaisiin.
Luin sen Nykäs-tekstin Riikalta. Tuo ihminenhän on ihan jälkeenjäänyt. Kuin jonkun 11-vuotiaan höyrypään tekstiä. Siis oikeasti, hänen on oltava heikkolahjainen. En tiedä itkeäkö vai nauraa.
Ei voi olla totta enää. Se nainenhan on aivan täysi seko. TÄYSI SEKO. Käykää lukemassa!
Mielenvikainen. Kerta kaikkiaan.
Ei toi ihan tasapainoisen ihmisen näppiksiltä ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Petteri lukenut tuon Riikan Nykäs-tekstin?
Mikä teksti?
Purran blogissa, Lennä Suomi. Löytyy yhä Purran blogista.
Ei tuo akka käy kyllä ihan täysillä tai sitten sillä on joku päihdeongelma ja kirjoittelee kännissä.
Olen koko ajan tyytyväisempi että äänestin perussuomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että persujen kansanedustajat ja valtuutetut pitkin Suomea ovat tulleet Vauva -palstalle öyhöttämään kun twitterissä eivät enää uskalla. Vallan lystikästä.
Ai näyttääks siltä? Huisii hei! Öyhöttääks ne vai? Huisi juttu! Onks vallan lystikästä? Huisii! Mä meen hei heti kavereille kertoo someen! Vähän huisii!
Siltä näyttää ja se on vallan lystikästä kun aikuiset setämiehet öyhöttää Vauva -palstalla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä RKP oikein sählää. Sillä olisi ollut kaikkien aikojen tilaisuus potkia sille ja pakkoruotsille vuosia ilkeillyt persut pitkäksi aikaa oppositioon ja samalla nostaa huomattavasti omaa kannatusta ainoana hallituspuolueena jolla on selkärankaa. Varmasti suurikin osa persuista olisi säilynyt Riikka riikka Purran takana mutta sillat muihin puolueisiin olisivat palaneet.
Hallitus ilman RKP:tä on Suomi ilman pakkoruotsia.
Baja-Majaa ja mummuvaatteita ei lasketa.
Tulee uudet vaalit ja RKP lentää oikeistohallituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään.
Ai eiks siin mitään? Vähän huisii hei! Ei mitään! HUISII! Mä meen heti hei kaikil kavereil kertoo someen et nyt on huisii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä näyttää ja se on vallan lystikästä kun aikuiset setämiehet öyhöttää Vauva -palstalla.
Kukaan täyspäinen nainen ei kannata muslimien valtaa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään.
Ai eiks siin mitään? Vähän huisii hei! Ei mitään! HUISII! Mä meen heti hei kaikil kavereil kertoo someen et nyt on huisii!
Persujen puoluetoimiston vakiintunut tapa: kun ketjun sisältö ei miellytä, eikä mode suostu poistamaan ketjua, aletaan spämmätä jotain luontotekstiä tai muuta asiaan kuulumatonta, että saadaan ketjun idea katkaistua.
Sama kuin persut myöntäisivät avuttomuutensa ja häviönsä. Jokaisessa persuja käsittelevässä ketjussa sama ilmiö. Aika ressukoita.
Koska rasismi ja vihapuhe on hallituskoaliition rakenteissa, sitä ei voi poistaa. Nelikko miettii miten rasismin ja vihapuheennsaisi jyrätyä osaksi hallitusohjelmaa ja tehdä siitä jatkossa hyväksyttyä ja uuden normaalin sekä miten sitä voisi soveltaa koko populaatioon ilman että se enää koskaan ylittää uutiskynnystä. Periaate on, että mitä et voi poistaa, omaksu se.
Purran blogissa, Lennä Suomi. Löytyy yhä Purran blogista.