En ole saanut mitään lottovoittoa vaikka olen rukoillut!
Kommentit (44)
Yleensä sen sijaan, että Jumala antaisi mitä haluamme, Hän antaa mitä tarvitsemme. Hän isänä tietää ihmistä paremmin.
Monesti sen itse tajuaa kyllä vasta paljon myöhemmin.
Köyhän ei kannata veikata koska raha menee rahan luo.
Joskus se on ihan hyväkin ettei sitä lottovoittoa saa, ei siitä automaattisesti seuraa vain hyviä asioita
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11784747/Britains-youngest-lot…
Tietty rahavaikeuksien kanssa on raskasta ja totta kai niihin voi rukoilla helpotusta. Miten Jeesus opetti meitä rukoilemaan? "Tapahtukoon sinun tahtosi" Se on kyllä vaikein rukous kieltämättä...
Ei ole Jumala sellaista luvannutkaan, mistä AP sellaista keksinytkään...
Jumala tietää kyllä mitä sinä tarvitset vaikka se on monimutkaista ymmärtää. Voi olla että niukkuus kasvattaa sinua paremmin hänen luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Mat 6:24
Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.
Miksi kirkot ja eri uskonyhteisöt keräävät rahaa ja omistavat kaikenmaailman kultaesineitä ja hienouksia? Ei ne kirkot ja katedraalitkaan ilmaisia ole olleet.
Aikoinaan minäkin rukoilin että saan polkupyörän. Sitten ymmärsin ettei Jumala toimi niin.
Joten varastin pyörän ja rukoilin anteeksiantoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mat 6:24
Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.
Miksi kirkot ja eri uskonyhteisöt keräävät rahaa ja omistavat kaikenmaailman kultaesineitä ja hienouksia? Ei ne kirkot ja katedraalitkaan ilmaisia ole olleet.
Kirkot ei ole ainakaan siltä osin Jumalan sanassa.
Ehkä koska kun Jumala tietää, että sun tullessa miljonääriksi se menee Vuittonin laukkuihin, porealtaaseen, luxus-asuntoon ja dompan juomiseen. Ehkä siksi ei.
Jumala kuitenkin tietää kaiken, tulevaisuudenkin. Mitä jos susta tulisi lottovoiton myötä huumeidenkäyttäjä ja tekisit vaikka henkirikoksen? Ehkä se on Jumalan armoa ja suojelusta, että et sitä voittoa saa.
Vierailija kirjoitti:
Jumala kuitenkin tietää kaikenlaisia, tulevaisuudenkin. Mitä jos susta tulisi lottovoiton myötä huumeidenkäyttäjä ja tekisit vaikka henkirikoksen? Ehkä se on Jumalan armoa ja suojelusta, että et sitä voittoa saa.
Missä se Jumalan armo ja suojelus on niiltä joista tulee murhaajia, narkkateita, pedofiilejä,?
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Jumala ei sua auta, kun sitä ei ole. Tutustu .manifestointiin. Mä oon saanut sillä jo vaikka mitä. Rakkauden, unelmien työpaikan, unelmien auton...
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin rukoilee sitä jos päävoittoa tarkoitat. Kai se menee niille joille se on tarkoitettu. Vai onko se sattumaa,ken tietää.
Se menee useimmiten boomereille, joilla on omakotitalot ja kesämökit maksettuina. Vaihtavat parempaan autoon ja käyvät sillä samalla saatanan Kreikan lomalla kuin aina ennenkin. Vaimo ehkä ostaa vähän parempaa Seppälää päälle ja mies kalliin pullon viskiä kaappiin pölyyntymään.
Minä en enää edes rukoile päävoittoa. Jo 10 000 euroa riittäisi pahimman stressin ja ahdistuksen selättämiseen. 200 000 euroa muuttaisi koko elämän.
Mammona, kiitos. Vaikka aika kitsaasti sekin mielikuvitusolento rahaa jakelee.
Jokainen suomalainen on lottovoittaja...etkö ole kuullut sanontaa - on lottovoitto syntyä Suomeen.
Kokoomuksen Petteri Orpo tuntee lottovoittajat..
Kokoomus lupasi leikata asimistuet lottovoittajilta ja nyt on hallitusohjelmassa selvinnyt että suomessa nostaa asumistukea erittäin paljon lottovoittajia kun niin isolle porukalle tulee leikkauksia..
4 .iljaedia leikataan lottovoittajilta valtion kassaan
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
Jos uskoisit oikeasti, ymmärtäisit tämän.
Jos pilkkaat Jumalaa ja luulet voivasi manipuloida maailmankaikkeuksien Luojaa lähettämään sinulle rahaa, olet pahasti eksyksissä.